AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Tussenstand:
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors
Snepke1990 > Sjors
Daniel20 > Sjors
Flippie22 > Sjors
Z1000 > Sjors
Pure B > Sjors

Kane > Z1000
Woopy > Z1000
Sjors > Z1000
Golderado > Z1000

UnknownDBB > Wallied
Alley Cat > Wallied

Tremendes > alley cat
Stefanovic > alley cat

Quibus > UnknownDBB
Wallied > UnknownDBB

Rob G > Roth

Penose > Jorgyboy

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Ik ga ook ff stemmen tellen want enkel die van deze ochtend heb ik al gezien + eventuele gokken naar rollen

Veerman

Vanwaar eigenlijk die stemmen op unknown, die is duidelijk niet de wolf?

Vanwaar eigenlijk die stemmen op unknown, die is duidelijk niet de wolf?

De wolf niet nee, maar probeert wel een culttrein richting mij op te zetten zonder enige bewijs.
Volgens hem ben ik inactief en dus ben ik de wolf. Beter zogezegd inactief zijn dan zomaar random wat zitten raden wie er slecht is of niet zoals de meesten doen. We zijn nog maar de tweede dag en weten niet echt veel om onderbouwd te kunnen speculeren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.848
Officiële stemmentelling:
Jorgyboy
Wallied
Roth
2 x Unknown
2 x Alley wolf
4 x Z1000
10 x sjors

Heb je gisteren een beetje meegekregen?

Ja een beetje, niet heel goed en daarom.heb ik moeite om 'in te stromen'. Dat lijk van de feeks ligt toch bij hem binnen en whami zegt dat unknown heerlijk geslapen heeft. Neem aan dat hij dus niet in zijn eigen huis de feeks heeft vermoord. T zou ook kunnen van wel, maar dat zou ik apart vinden met de woordkeuze

Zoals ik al zei, ik doe mijn best om duidelijkheid te geven;)

Tussenstand:
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors
Snepke1990 > Sjors
Daniel20 > Sjors
Flippie22 > Sjors
Z1000 > Sjors
Pure B > Sjors

Kane > Z1000
Woopy > Z1000
Sjors > Z1000
Golderado > Z1000

UnknownDBB > Wallied
Alley Cat > Wallied

Tremendes > alley cat
Stefanovic > alley cat

Quibus > UnknownDBB
Wallied > UnknownDBB

Rob G > Roth

Penose > Jorgyboy

Officiële stemmentelling:
Jorgyboy
Wallied
Roth
2 x Unknown
2 x Alley wolf
4 x Z1000
10 x sjors

Wie heeft zijn stem niet meer op Wallied staan?

De wolf niet nee, maar probeert wel een culttrein richting mij op te zetten zonder enige bewijs.
Volgens hem ben ik inactief en dus ben ik de wolf. Beter zogezegd inactief zijn dan zomaar random wat zitten raden wie er slecht is of niet zoals de meesten doen. We zijn nog maar de tweede dag en weten niet echt veel om onderbouwd te kunnen speculeren.

En daarom heb ik zo'n hekel aan dit soort spelers..

Wanneer er een cult uit gestemd wordt meeliften op het succes maar zodra er een burger eruit gestemd was met de vinger wijzen ne je verdedigen achter 'ja de argumenten waren toch niet geweldig onderbouwd, daarom ben ik inactief want ik wil dat risico niet nemen' '

Als iedereen de regel zou hanteren van inactief handelen dan zou er geen moer gebeuren en daarnaast wat lever je extra? Je volgt tenslotte enkel de stemmen en levert zelf nauwelijks argumenten aan behalve dat je doet in dit geval 'Ja UnknownDBB stemt op mij dus ik stem op hem' :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 19:34 ----------

Voor zover ik zie heeft Unknown zijn stem nooit in bold op Wallied gestaan.

Heb je verkeerd gekeken ;)

Waar zie jij mij meeliften op het succes of met de vinger naar iemand wijzen? Ik wacht nu gewoon af en analyseer. Dit is pas men een eerste game man. Ben je zeker dat je niks persoonlijks tegen mij hebt?

Whami heb je de rollen al aangepast op de begin pagina? Of moeten we er nogsteeds 5 raden ???

Schipper/kapitein
Ambtenaar

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kane
Ik vind een speler er uit stemmen omdat je een hekel hebt aan doe speelstijl wel een beetje een karige reden Remi.

En ik blijf er bij dat jij gisteren flink de hand boven het hoofd gehouden bent.

Het is mogelijk dat er een culttrein op Jimbooo is gekomen. Maar hij is iig zeker niet naar jou gegaan. De rol van walied werd voor mij verdacht toen hij, zonder enig actief deelnemen, het voor jou opnam met een specifieke quote van mij pagina's terug.

Waar zie jij mij meeliften op het succes of met de vinger naar iemand wijzen? Ik wacht nu gewoon af en analyseer. Dit is pas men een eerste game man. Ben je zeker dat je niks persoonlijks tegen mij hebt?

Je lift toch automatisch mee op het succes op het moment er een cultist uit komt?

En ik zie je met die vinger wijzen toen je zei 'beter inactief zijn dan gewoon raden wie er slecht is of wie niet'.

Je hebt geen idee hoeveel informatie binnenkomt als iemand alleen al een reactie plaatst.. Uit elke reactie valt info te halen in tegenstelling tot iemand die niks post..
Daarnaast zeg je dat je liever inactief bent dan dat je zomaar op iemand stemt.. Maar waar is jou argumentatie om op mij te stemmen dan?

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 19:46 ----------

Ik vind een speler er uit stemmen omdat je een hekel hebt aan doe speelstijl wel een beetje een karige reden Remi.

En ik blijf er bij dat jij gisteren flink de hand boven het hoofd gehouden bent.

Het is mogelijk dat er een culttrein op Jimbooo is gekomen. Maar hij is iig zeker niet naar jou gegaan. De rol van walied werd voor mij verdacht toen hij, zonder enig actief deelnemen, het voor jou opnam met een specifieke quote van mij pagina's terug.

Ik stem niet op Wallied vanwege z'n speelstijl.. Ik zeg alleen dat mocht ik het mis hebben en niet een verlies is vanwege de speelstijl die die aanhoudt..

En ik ben beschermd gister, wat dan nog? Er werd gister gefocust op een hint die niet klopte en wat ik ook aan kon tonen.. Moeten andere mensen zich daar bij neerleggen dan?

Jij hebt zelf wel op orgineel gestemd, waarom dan? Als de hint niet klopt, waarom dan op hem stemmen.

En die redenatie kwam nogal veel terug. De hint klopt niet dus remi kan niet verdacht zijn, laten we op orgineel stemmen.

Excuses voor mn spelfouten trouwens zit op m'n telefoon

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 19:51 ----------

Jij hebt zelf wel op orgineel gestemd, waarom dan? Als de hint niet klopt, waarom dan op hem stemmen.

En die redenatie kwam nogal veel terug. De hint klopt niet dus remi kan niet verdacht zijn, laten we op orgineel stemmen.

De hint verwees gewoon simpelweg niet naar mij.. In de opzich klopte hij dus niet..

Dat ie naar Orgineel wees was een stuk geloofwaardiger.

Meen je dit serieus? Ik heb tot nu toe elke pagina meegelezen alhoewel ik vrijdag examen heb. Ik ben bijlange na niet zo ervaren als jij. Ik kan toch moeilijk heel dag post van mensen zitten analyseren en telkens onderliggende betekenis tot op het bot onderzoeken? Daar heb ik gewoon geen tijd voor. Ik steek er nu al 1 uur per dag in dit game. Hoezo ben ik inactief? Daarbij is deze game veel populairder dan de vorige, na dag twee zitten we over de 90 post en komen er per dag 30+ posts bij, terwijl de vorige game veel minder was. Het is dan nogal moeilijk om al die pagina's uit te pluizen. Ik doe men best, meer kan ik niet doen.
En dan moet ik mij verantwoorden waarom ik op jou stem. Miss ben je vergeten dat jij het bent die eerst op mij stemde zonder een geldige reden. Zelf ben je ook niet zo actief hoor. En alsof ik hier de enige ben.

• Like
Dus je geeft toe dat je op mij stemt zonder geldige reden? In dat geval spreek je je eerdere uitspraak een beetje tegen, niet? (liever inactief dan op iemand stemmen of ie al dan niet goed is zonder geldige reden)

En ik heb wel zo m'n redenen om op je te stemmen en dat was dus zoals nu te kijken hoe je reageert en nog 2 dingen die ik je niet kan vertellen vanwege tactische redenen.

• Like
Terug
Naar boven