Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik ben helaas ook even bezig met werk. Jammer dat er een redelijk ongefundeerde switch naar mij is, maar het is nu eenmaal een spelletje.

Ik stem overigens Z1000, tussen de regels door meen ik iets opvallends te lezen. Kan ik helemaal fout hebben, maar vooralsnog heb ik geen voer om anderen te verdenken of vrij te pleiten, al weet ik niet of ik het afscheid van IMBA nog nader moet interpreteren.
Is helaas niet te doen met weinig tijd :o

Le roi est mort, vive le roi!

Ik ben helaas ook even bezig met werk. Jammer dat er een redelijk ongefundeerde switch naar mij is, maar het is nu eenmaal een spelletje.

Ik stem overigens Z1000, tussen de regels door meen ik iets opvallends te lezen. Kan ik helemaal fout hebben, maar vooralsnog heb ik geen voer om anderen te verdenken of vrij te pleiten, al weet ik niet of ik het afscheid van IMBA nog nader moet interpreteren.

Oke ik ga je dan niet redde vanavond. Dan ga je maar lekker dood:)

Sjors26

Wat heb je gelezen? Ik vind z ook niet de meest onverdachte speler.

Sjors is of cult of heeft een belangrijke rol.

Tussenstand:
penose > sjors
Jimbooo > sjors
JoeyC > Sjors
Golderado > Sjors
Roth > Sjors
jorgyboy > Sjors
WWE > Sjors
Snepke1990 > Sjors
Daniel20 > Sjors
Flippie22 > Sjors
Z1000 > Sjors
Pure B > Sjors

Kane > Z1000
Woopy > Z1000
Sjors > Z1000

UnknownDBB > Wallied
Alley Cat > Wallied

Quibus > UnknownDBB

Wordt een hard verhaal voor Sjors lol.

Aangezien jimboo switchen ook niet erg vindt, ga ik liever voor
z1000

Goh verrassend

Burgers, of andere good people. Kijk eens naar de stemwijze

Golderado aka maximation, kane en jorgyboy zijn 100% cult.

Wel mooi als jij vanavond cult blijkt te zijn, wie dan een grote kans hebben aan de goede kant te staan.

Lol, Roth Zit tijdens zijn tentamen te weerwolven. Erg verdacht.

Goh verrassend

Burgers, of andere good people. Kijk eens naar de stemwijze

Golderado aka maximation, kane en jorgyboy zijn 100% cult.
Je voelt je elke keer ook zo aangevallen als mensen op jou stemmen eh.

Ga je je stem nu wijzigen naar Golderado?

Ik heb geen idee dus blijf ik maar bij mijn keuze van gisteren alley cat

Ik ben jammer genoeg niet zo actief in meespelen, maar ik doe mijn best alles te lezen. Kep nu alles vanaf vanochtend weer gelezen en er kan een hoop duidelijk worden als sjors burger of cult is. Ik doe mijn best om toch een steentje bij te dragen mocht sjors burger zijn.

Ik stem unknowndbb, hij valt mij zonder deftige reden aan.

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 18:53 ----------

Waarom zou je niet voor de wolf gaan? De kans dat een cult actief is is groot dus actieve medebewoners worden het meest verdacht,ddaarmee is er dus ook de kans dat er een actieve burger weggestemd wordt.

De wolf is vaak tamelijk inactief..Wallied & Flippie22. En iets actievere zoals Suus141 & Stefanovich

WAarom dan niet de gok wagen? Je stemt of de wolf weg of een inactieve burger..Beide lijken me niet een geweldig verlies.
Enige reden is natuurlijk wel dat je meer aanwijzingen hebt voor een actieveling dan een inactieve.

omg unknowndbb ik dacht dat jij een goede speler was? je hebt totaal geen enkel poot om op te staan om mij te verdenken. Dit is pas men eerste spelletje. Ik ben niet echt inactief, ik lees constant mee, en waar ik kan voeg ik wel iets toe. Give me a break bro.

De hint aan de hand van het raden door mij van de zelfmoordterrorist is wel moeilijk.

Ik verander mijn stem naar Jorgyboy.
Omdat hij mij beschuldigd om een vreemde reden (het wisselen van een stem naar Jimboo terwijl dat niet het geval was)

Terug
Naar boven