MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Jup ik zit op 339 nu :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 10:28 ----------

Iedereen ze rol al binnen? Ben benieuwd naar het verhaal :)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 10:29 ----------

Die winkelier zit er nu in ****ing awesome :D

rol ontvangen..

let the games begin.

Ik doe toch mee :D!
Nice.

Hey leuk. Hoopte nog dat me pm'tje gewerkt had.

Komt waarschijnlijk omdat je een noob bent met 4 posts en de site is beveiligd voor spammerts. Je hebt nog geen recht om shit te vragen :cool: now get the **** out of our game :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben de roddelaar

It has beguuuuuuuuuuuuuuun!

Wie stemmen we er eerst uit, mannen?

Eerst het epic verhaal afwachten.

Is moeilijk laten we anders eerst het verhaal even afwachten. Er kwam een verhaal toch? Iedereen is wel verdacht stil. Eerst om de 5 minuten zeuren om hun rol en vervolgens nergens te bekennen :roflol:

Ik neig er naar om Lork te hangen. Puur omdat het kan. Maar laten we eerst het verhaal afwachten.

Is moeilijk laten we anders eerst het verhaal even afwachten. Er kwam een verhaal toch? Iedereen is wel verdacht stil. Eerst om de 5 minuten zeuren om hun rol en vervolgens nergens te bekennen :roflol:

Tja, wat wil je? Als je wat prominent aanwezig bent in dit spel vinden alle randdebielen je meteen verdacht. Dus begrijp wel waarom iedereen stil wordt wanneer het spel begint.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 11:11 ----------

Ik neig er naar om Lork te hangen. Puur omdat het kan. Maar laten we eerst het verhaal afwachten.

:cool:

Tja, wat wil je? Als je wat prominent aanwezig bent in dit spel vinden alle randdebielen je meteen verdacht. Dus begrijp wel waarom iedereen stil wordt wanneer het spel begint.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 11:11 ----------

:cool:

Mja heb je opzich gelijk in maar als iedereen zich maar stilhoudt kom je et natuurlijk nooit achter wie de badguys zijn. Ik blijf zeggen mede omdat de burgers het niet van elkaar weten hebben we een zoekende rol.

Terug
Naar boven