AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

xavier, doe ons onschuldigen dit nu niet aan man

come at me doragons

eigenlijk moeten gewoon lork eruit stemmen voor de epic lulz omdat het zo'n vieze troll is :roflol:

Dafuq is this shit... Ik weet het nu helemaal niet meer. Maar ik heb het gevoel dat Lork er weer mee aan het lachen is. En Roth is volgens mij geen cult aangezien orgineel hem gewoon als voer aangeeft voor de wolf. Is dus sowieso een burger. Lork die Roth wil hangen -> Cult. Lork

Puur op de redenering dat ik er dus zeker van ben dat Roth een good guy is. + Lork is gewoon een dikke troll en hij is er weer mee aan het spelen.

Voor de rest laat ik het voor vandaag aan de rest over, ben al op van 4u, 12u gewerkt en moet er morgen weer vroeg uit dus ik ga slapen. Hopelijk wordt er een goeie beslissing gemaakt.

ok alleen de cults online dus, bye bro'skis

Ugh gasten ik was gewoon aan het trollen :roflol: of gaan we er serieus mee door :roflol:

Op de een of andere manier vertrouw ik het niet dat er opeens weer 4 man Lork stemt...

Daar moeten ergens cults aan het werk zijn.

IMBAatwork

Denk niet dat Lork een cult is, hij trollt 'm gewoon hard.

Degene die we moeten pakken vanavond is markrot!

Markrot

Op de een of andere manier vertrouw ik het niet dat er opeens weer 4 man Lork stemt...

Daar moeten ergens cults aan het werk zijn.

IMBAatwork

Waarom IMBA man? Markrot is toch een veel logischere keuze? Hadden gister afgesproken dat we markrot zouden hangen dacht ik.. Me confus

cults maken wel mooie manoeuvres, dat moet ik jullie wel nageven. Blijf bij je stem daster.

Markrot

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 20:41 ----------

cults maken wel mooie manoeuvres, dat moet ik jullie wel nageven. Blijf bij je stem daster.

Gister waren jullie nog overtuigd dat markrot een cult was :roflol: wat een ****ing bullshit is dit dan :roflol:

Oke, dus markrot is geen cult???

Waarom IMBA man? Markrot is toch een veel logischere keuze? Hadden gister afgesproken dat we markrot zouden hangen dacht ik.. Me confus
Markrot durf ik eerlijk gezegd nog niet aan aangezien ik er al vaker compleet naast heb gezeten deze game... Ik weet het echt serieus niet meer. Bij een volgende keer ga ik alles secuur bijhouden in excel ;)

Ik ga nu eens een keer niet met de meerderheid mee..

Lork > IMBA
Biobeast > IMBA
Rob P > IMBA
Daster > IMBA

Maxiamento > Markrot
Roth > Markrot
Xavier > Markrot

IMBA > Biobeast

Arnodsi > Daster

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 20:50 ----------

Oke.. maar ik dacht we er zeker van waren dat markrot cult was en IMBA een twijfelgeval is. Dus dan is het toch beter om eerst markrot eruit te stemmen en dan morgen IMBA?

'we'?

weet je wel zeker ie aan de goede kant staat?

Terug
Naar boven