MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Imba is voor mij ook verdacht... Heb even zn posts teruggelezen en echt veel inbreng naar het zoeken naar cultisten is er nou ook weer niet. Het zijn meer algemene opmerkingen zonder sterk iemand te verdenken of iemand te verdedigen...

Heb de eerste dagen juist hard meegewerkt om de cultisten er uit te vissen.
Ben alleen vrijdag en gisteren minder actief geweest omdat ik niet thuis was, hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen??
Dus echt goed terug gelezen heb je niet of je probeert mij alleen maar verdacht te maken door zo iets te roepen.

Heb de eerste dagen juist hard meegewerkt om de cultisten er uit te vissen.
Ben alleen vrijdag en gisteren minder actief geweest omdat ik niet thuis was, hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen??
Dus echt goed terug gelezen heb je niet of je probeert mij alleen maar verdacht te maken door zo iets te roepen.
Ik heb niet naar je postfrequentie gekeken.. Maar naar de inhoud, heeft niks met je activiteit te maken mijn verdenking

Ik vind het wel meevallen hoe je je profileert als cultistenjager.

Iedereen heeft het over een verhaal maar ik zie geen verhaal :s..

posts es nagekeken

Thielen

ohja nu wel.. op mn telefoon zag ik hem niet

wat is de stand nu?

:trollface: problem kwark

nog eens de posts nagekeken

dan stem ik jimbooo

imbAatwork ?

Kwarkvarken

Oh oke dan Peerebaum

Ik stem IMBAatwork , waarom? Omdat hij t op de achtergrond meespeelt net zoals iedere wolf tot nu.toe. Ik kan ook op een ander stemmen, maar de keus op markrot helpt voor mijn gevoel weinig

Heb het idee dat deze post de reden is dat er nu mensen op mij stemmen langzaam maar zeker, en dat nu steeds meer cults (misschien ook wel burgers) hierin meegaan.

Nogmaals : ik ben 1 dag weggeweest, echt mensen die mij op de achtergrond vinden spelen hebben afgelopen dagen stront in de ogen gehad.

Mijn stem gaat nu naar Biobeast, omdat hij deze move in gang gezet heeft, die eigenlijk nergens op slaat.

Terug
Naar boven