- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Ook nog de complimenten voor het epic verhaal

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook nog de complimenten voor het epic verhaal

Imba is voor mij ook verdacht... Heb even zn posts teruggelezen en echt veel inbreng naar het zoeken naar cultisten is er nou ook weer niet. Het zijn meer algemene opmerkingen zonder sterk iemand te verdenken of iemand te verdedigen...
Ik heb niet naar je postfrequentie gekeken.. Maar naar de inhoud, heeft niks met je activiteit te maken mijn verdenkingHeb de eerste dagen juist hard meegewerkt om de cultisten er uit te vissen.
Ben alleen vrijdag en gisteren minder actief geweest omdat ik niet thuis was, hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen??
Dus echt goed terug gelezen heb je niet of je probeert mij alleen maar verdacht te maken door zo iets te roepen.
Ik heb niet naar je postfrequentie gekeken.. Maar naar de inhoud, heeft niks met je activiteit te maken mijn verdenking
Ik vind het wel meevallen hoe je je profileert als cultistenjager.
Iedereen heeft het over een verhaal maar ik zie geen verhaal :s..

Ik stem IMBAatwork , waarom? Omdat hij t op de achtergrond meespeelt net zoals iedere wolf tot nu.toe. Ik kan ook op een ander stemmen, maar de keus op markrot helpt voor mijn gevoel weinig