Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Tuurlijk bijt ik van me af.... T is best wel een simpele strategie om te doen alsof alles je geen moer uitmaakt.. waardoor mensen denken dat ie dan niet verdacht is :rolleyes:... Kom op man... zoiezo dat Starter20 & Daniel20 en t opeens goed met elkaar kunnen vinden en niet lopen te b**chen op elkaar zegt toch genoeg

dude het is een spelletje op internet + waar ik nog geen 1x de regels van gelezen heb. in or out, im just here for the trollin :roflol:

daniel20 is mijn broer, vandaar dezelfde achternaam; 20.

maar ik ben sowieso positief dat jij die wolf bent. ik zag je foto's in je gallery, hairy bastard.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk bijt ik van me af.... T is best wel een simpele strategie om te doen alsof alles je geen moer uitmaakt.. waardoor mensen denken dat ie dan niet verdacht is :rolleyes:... Kom op man... zoiezo dat Starter20 & Daniel20 en t opeens goed met elkaar kunnen vinden en niet lopen te b**chen op elkaar zegt toch genoeg

We gaan het zien Wolf:D

Maar srs. Je bijt alleen maar van je af. Misschien moet je beginnen met hints over je rol te geven.

Daniel en Starter hebben trouwens wel al een fight gehad.

dude het is een spelletje op internet + waar ik nog geen 1x de regels van gelezen heb. in or out, im just here for the trollin :roflol:

:roflol: dat t een spel is is mn duidelijk & oke

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 12:40 ----------

We gaan het zien Wolf:D

Maar srs. Je bijt alleen maar van je af. Misschien moet je beginnen met hints over je rol te geven.

Daniel en Starter hebben trouwens wel al een fight gehad.

Een hint heb ik allang gegeven... wie zoekt zal vinden.

Waarom wil je de heks hangen? Als het de heks blijkt te zijn, zet het wel meer kracht bij zijn woorden dat jij de wolf bent :)

Precies. Iedereen die verstandig is hangt eerst daniel20. Anders voorspel ik dat eerst remi gehangen wordt en ik vanacht opgevreten. Ik ben benieuwd hoe erg de wanorde dan toe gaat slaan.

ultimate test; 'wie van jullie houdt van boney bitches?'

• Topic Starter Topic Starter
Dames. Aan al jullie activiteit te zien hebben jullie er zin in, fijn dat jullie zo actief meespelen! Nog 8,5 uur voordat de dag voorbij is. Controleer op tijd je stem, wil je deze wijzigen, doe dat dan in een nieuwe post, ik heb alle stemmen tot nu toe namelijk al geteld en ga niet opnieuw beginnen. Uiterlijk tot 22.00 uur vanavond kunnen jullie dus stemmen. Let op; van de wolf, jager, heks en het meisje verwacht ik voor morgenochtend 10.00 uur een PM!

In de OP heb ik nu ook de pagina's vermeld waarin een deel van een verhaal wordt verteld. Dit om later in het spel makkelijk terug te lezen om evt hints te vinden.

Happy Hunting!

Laatst bewerkt:
Het is vandaag nat. Net zo nat als me k*tje.

Dames. Aan al jullie activiteit te zien hebben jullie er zin in, fijn dat jullie zo actief meespelen! Nog 8,5 uur voordat de dag voorbij is. Controleer op tijd je stem, wil je deze wijzigen, doe dat dan in een nieuwe post, ik heb alle stemmen tot nu toe namelijk al geteld en ga niet opnieuw beginnen. Uiterlijk tot 22.00 uur vanavond kunnen jullie dus stemmen. Let op; van de wolf, jager, heks en het meisje verwacht ik voor morgenochtend 10.00 uur een PM!

In de OP heb ik nu ook de pagina's vermeld waarin een deel van een verhaal wordt verteld. Dit om later in het spel makkelijk terug te lezen om evt hints te vinden.

Happy Hunting!

Ik heb al geteld voor je.

20 stemmen voor daniel
3 stemmen voor remi

:trollface::trollface::trollface::trollface::trollface::trollface::trollface::trollface::trollface::trollface::trollface::trollface:

Ik ben benen trainen bishes. (hint)

Laatst bewerkt:
Ik ga naar de winkel

geenhint
wel hint
srs hint

ik verdien meer als 20 stemmen bitches.

oja, en starter20 is fanboy van du wolf. houd hem in de gaten.
en remi AFCA maakt ook deel uit van de top, en maxia doet stoer maar is gewoon een sub-topper

Denk al langer of vandaag dat je bijt jongen! :P

Ik verander m'n stem niet moet ik weer bold gaan typen :P.

Tot je (op dit tempo) executie daniel20 nog erfenissen die je wilt verdelen :).

Ik heb genoeg te vertellen aangezien ik van 2 wallentjes eet.

Start20 neemt straks mijn positie over, dus het boeit me niet zoveel. Geef toch geen reet om deze game haha.

maar ik ben sowieso positief dat jij die wolf bent. ik zag je foto's in je gallery, hairy bastard.

waarschijnlek zijn hun dus een koppeltje anders overleggen ze alles doodleuk thuis :( valsspelers. Oke we vermoorden gewoon Starter20 dan zijn we ook gelijk van daniel20 af.

Ik vote Starter20

Terug
Naar boven