MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

dude het is een spelletje op internet + waar ik nog geen 1x de regels van gelezen heb. in or out, im just here for the trollin :roflol:

daniel20 is mijn broer, vandaar dezelfde achternaam; 20.

maar ik ben sowieso positief dat jij die wolf bent. ik zag je foto's in je gallery, hairy bastard.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pas op bro, deze mensen nemen hun taak heel serieus.
het is geen game, het is een lifestyleee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het wordt srs tijd dat de burgermeester gaat optreden.

staat toch gewoon in de startpost jong

Burgemeester.jpg

Je bedoelt gwn dat ie corrupt kan zijn???

Je bedoelt gwn dat ie corrupt kan zijn???

wat snap je hier niet aan?

De burgemeester:
Iedereen weet wie de burgemeester is. De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.

Ja. uit betrouwbare bronnen kan ik vermelden dat de burgemeester aan de goede kant staat.

Maar wat is de goede kant? Wat voor jouw goed is, is voor een ander slecht.

[heeft als doel zoveel mogelijk chaos te veroorzaken. Dit kan hij doen door valse informatie te verstrekken (altijd via hints, nooit directe info!) of andere slimmigheden. Hij staat noch aan de kant van de wolf, noch die van de burgers.]

Busted.

Ja. uit betrouwbare bronnen kan ik vermelden dat de burgemeester aan de goede kant staat.

Maar wat is de goede kant? Wat voor jouw goed is, is voor een ander slecht.
gesproken als een ware filosoof :)

kheb die hele burgermeester nog niet eens gezien of gehoord :roflol:

De burgemeester:
Iedereen weet wie de burgemeester is. De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.

ja dat las ik... maargoed der staat ook dat iedereen weet wie die is... En t kan zijn dat ik niet opgelet heb, maar weet niet wie t is.

vervelend, niet goed opgelet idd. Op pagina 18 tot 21 staat 3 hints.

succes.

De burgemeester:

Waarom weet ik het dan niet? Heb ik dit gemist? ???

Mijn biceps is 4 x zo groot :trollface:

Terug
Naar boven