AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

Dat is ook een strategie, maar stel dat Daniel het meisje is of de hex, wat best wel eens bij zijn gedrag zou kunnen passen. Als we hem laten hangen staan we ook echt machteloos. Denk dat Remi een gewone burger is, maar zou ook wel eens de wolf kunnen zijn in de veronderstelling dat Daniel20 het meisje of de heks is.

edit: heb je post even beter gelezen. Je hebt gelijk. Wat stel je voor dan de volgende ronde? Kans is groot dat het nu starter20 is die zal hangen. Volgende ronde daniel20 stemmen? Als hij na executie heks of meisje blijkt te zijn, de ronde daarna op Remy stemmen? Als daniel20 geen wolf, heks of meisje is, staan we wel weer clueless.

Als daniel geen van die dingen is weten we al dat hij gewoon uit ze nek heeft zitten lullen. Remi denkt veel mee en dat maakt hem een bedreiging

misschien doe ik mezelf wel dom voor, terwijl ik (heel) veel weet?
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren na deze stemronde.

BS als jij het meisje was geweest en hij de wolf had hij ook een hint over jou moeten krijgen.

BS als jij het meisje was geweest en hij de wolf had hij ook een hint over jou moeten krijgen.

Als ze gekeken heeft alleen toch?
In het verhaal wist de wolf zeker dat hij niet bekeken werd, dus heeft het meisje volgens mij niet gekeken afgelopen nacht.

Zo heb ik het begrepen in ieder geval, correct me if im wrong.

Als ze gekeken heeft alleen toch?
In het verhaal wist de wolf zeker dat hij niet bekeken werd, dus heeft het meisje volgens mij niet gekeken afgelopen nacht.

Zo heb ik het begrepen in ieder geval, correct me if im wrong.

In dat geval kan daniel20 dus ook geen hint hebben gekregen en is dat dus ook een leugen

Misschien kunnen we met ze allen beter meteen daniel20 stemmen om zijn rol te achterhalen

Daniel zorgt duidelijk voor verwarring. hij is of geliefde van starter of anarchist.
Daniel krijgt waarschijnlijk ook dan mijn stem.

Oke bij deze Daniel20

Dit zou ook kunnen betekenen dat 1 van de inactieve spelers het meisje is.
Daar hebben we mooi geen klote aan dan, als ze ons niet de wolf kan leveren :mad:

Daniel zorgt duidelijk voor verwarring. hij is of geliefde van starter of anarchist.
Daniel krijgt waarschijnlijk ook dan mijn stem.

Geliefde van starter kan niet.. want Gewoonlekkel was al geliefde en volgens mij zijn er maar 2 geliefde.???

Zijn er trouwens meerder anarchisten dan? Want BobbyV was anarchist terwijl hij later pas meedeed en gezegd werd dat ie wolfjager zou zijn...???

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 10:13 ----------

in dit geval Stem ik dan ook op Daniel20... Hoop dat iedereen die op starter20 stemde ook op Daniel20 stemt... Als blijkt dat Daniel meisje, heks of jager was.... wat ie gwn niet is... dan mogen jullie mij de volgende ronde ophangen...

Geliefde van starter kan niet.. want Gewoonlekkel was al geliefde en volgens mij zijn er maar 2 geliefde.???

Zijn er trouwens meerder anarchisten dan? Want BobbyV was anarchist terwijl hij later pas meedeed en gezegd werd dat ie wolfjager zou zijn...???

Lijkt me dat er meer anarchisten kunnen zijn dan inderdaad.

Wtf gasten.. Het is toch overduidelijk dat remi iig een bad guy is. Hij zit heel onschuldig te doen en dan hebben ze hem door en plots hangt hij verhalen rondom daniel op? Ik denk dt daniel de heks is, en remi een cultist. Een kat in het nauw maakt rare sprongen

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 10:13 ----------

in dit geval Stem ik dan ook op Daniel20... Hoop dat iedereen die op starter20 stemde ook op Daniel20 stemt... Als blijkt dat Daniel meisje, heks of jager was.... wat ie gwn niet is... dan mogen jullie mij de volgende ronde ophangen...

Mochten mensen niet meestemmen. Dan veranderen we onze stem weer in starter20

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 10:16 ----------

Wtf gasten.. Het is toch overduidelijk dat remi iig een bad guy is. Hij zit heel onschuldig te doen en dan hebben ze hem door en plots hangt hij verhalen rondom daniel op? Ik denk dt daniel de heks is, en remi een cultist. Een kat in het nauw maakt rare sprongen

leg is uit? waarom is dat overduidelijk?

Haha.... wat zitten jullie er toch nog weer lekkr naast... denk dat maxiamento de enige is die weet wat ik ben :roflol:

Ik zit nou op telefoon en da. Is het k*t met al die quotes eyc. Laat wel wat duidelijkheid zien als ik thuis ben. Om 1 uur

Als ik dat 1 heb gekeken wie de wolf is, waarom zou ik dan andere dagen nog tips willen hebben? beetje slechte beredenering maargoed, hang me maar boys.

kan ik weer rustig in andere topics spammen.

Hoe dan ook. Als we er naast zitten en daniel20 de rol van een goede heeft ben je wel de volgende natuurlijk

Vind 't prima...dat risico durf ik wel te nemen.

maargoed ik ben trainen... ben er rond 12 uur/ half 1 weer... zie wel wat iedereen doet.

Terug
Naar boven