Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal eens wat meer op moeten letten en ook gaan stemmen. Ik zie mijn naam iets te vaak voorbij komen.
Dudes, ik weet wie het is. Lees de posts van Starter20 na. Zo klaar als een klontje. De wolf is Peerebaum!!!!!! Echt wel, mijn kop er af mocht hij het niet wezen!
Nice...
Daniel20 is hoogstwaarschijnlijk ook cultist dus hangen we hem of random dead voor de wolf?
---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 09:09 ----------
Beetje uitleg graag... Wil best op hem stemmen overigens.
Hij zegt het gewoon dit tegen Peerebaum nadat Peerebaum starter20 nomineerde (ben te lui om te quoten):Lees gewoon zijn posts naHij zegt het gewoon dit tegen Peerebaum nadat Peerebaum starter20 nomineerde (ben te lui om te quoten):
"Niet op mij stemmen, je weet niet hoe goed ik het wel met je voor heb!"

Ik was te lui om alles door te lezen
Oke we stemmen op hem vanavond... overigens is Daniel20 dorpsgek...

Ik weet niet wat Daniel20 is, maar alleszins, Starter20 heeft Daniel20 ook een paar keer verdacht gemaakt (dat zou niet mogen voor een cultist, mocht Daniel20 de wolf zijn).
Mensen beschuldigd door Starter20:
Daniel20
Bosshogg
Edinne
We got you now, Peerebaum aka Wolfie!![]()
Ik weet zeker dat Daniel20 de dorpsgek is...tenminste 90% zeker.. dus hijs niet zo gevaarlijk... desalniettemin wil ik hem toch dood hebben... Maar peerebauw vindt ik wel prima... aangzn we voor 99% zeker weten dat Daniel20 dewolf niet is.
Dorpsgek leek me eerder z1000. Maar maakt niet echt uit. We hebben al twee cult phaqs kapot gemaakt, zou niet al te veel moeite moeten kosten om Peerebaum te laten bengelen. Zou wel cool zijn mocht dit spel eindigen zonder dat de bewoners zelf onschuldige mensen hebben geëxecuteerd.
Ik weet zeker dat Daniel20 de dorpsgek is...tenminste 90% zeker.. dus hijs niet zo gevaarlijk... desalniettemin wil ik hem toch dood hebben... Maar peerebauw vindt ik wel prima... aangzn we voor 99% zeker weten dat Daniel20 dewolf niet is.
) hij vroeg het me via karma.
.
Je weet niets, het enige wat je weet is "Ik denk dat peere de wolf is"
Jij weet nooit wanneer iemand liegt, of dingen verzint of wat dan ook. en die theorieen van hierboven zijn 50/50.
Je zal het zien.Aigt weer een cultfag er uit
Hopen dat ik vannacht niet wordt opgegeten![]()
Je weet niets, het enige wat je weet is "Ik denk dat peere de wolf is"
Jij weet nooit wanneer iemand liegt, of dingen verzint of wat dan ook. en die theorieen van hierboven zijn 50/50.

Ik weet niet wat Daniel20 is, maar alleszins, Starter20 heeft Daniel20 ook een paar keer verdacht gemaakt (dat zou niet mogen voor een cultist, mocht Daniel20 de wolf zijn).
Mensen beschuldigd door Starter20:
Daniel20
Bosshogg
Edinne
Lork
Remi
We got you now, Peerebaum aka Wolfie!