Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Dudes, ik weet wie het is. Lees de posts van Starter20 na. Zo klaar als een klontje. De wolf is Peerebaum!!!!!! Echt wel, mijn kop er af mocht hij het niet wezen!

Ik zal eens wat meer op moeten letten en ook gaan stemmen. Ik zie mijn naam iets te vaak voorbij komen.

Nice...

Daniel20 is hoogstwaarschijnlijk ook cultist dus hangen we hem of random dead voor de wolf?

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 09:09 ----------

Dudes, ik weet wie het is. Lees de posts van Starter20 na. Zo klaar als een klontje. De wolf is Peerebaum!!!!!! Echt wel, mijn kop er af mocht hij het niet wezen!

Beetje uitleg graag... Wil best op hem stemmen overigens.

Nice...

Daniel20 is hoogstwaarschijnlijk ook cultist dus hangen we hem of random dead voor de wolf?

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 09:09 ----------

Beetje uitleg graag... Wil best op hem stemmen overigens.

Lees gewoon zijn posts na ;) Hij zegt het gewoon dit tegen Peerebaum nadat Peerebaum starter20 nomineerde (ben te lui om te quoten):

"Niet op mij stemmen, je weet niet hoe goed ik het wel met je voor heb!"

Lees gewoon zijn posts na ;) Hij zegt het gewoon dit tegen Peerebaum nadat Peerebaum starter20 nomineerde (ben te lui om te quoten):

"Niet op mij stemmen, je weet niet hoe goed ik het wel met je voor heb!"

Ik was te lui om alles door te lezen :D

Oke we stemmen op hem vanavond... overigens is Daniel20 dorpsgek...

Ik was te lui om alles door te lezen :D

Oke we stemmen op hem vanavond... overigens is Daniel20 dorpsgek...

Ik weet niet wat Daniel20 is, maar alleszins, Starter20 heeft Daniel20 ook een paar keer verdacht gemaakt (dat zou niet mogen voor een cultist, mocht Daniel20 de wolf zijn).

Mensen beschuldigd door Starter20:
Daniel20
Bosshogg
Edinne :)
Lork
Remi

We got you now, Peerebaum aka Wolfie! :)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat Daniel20 is, maar alleszins, Starter20 heeft Daniel20 ook een paar keer verdacht gemaakt (dat zou niet mogen voor een cultist, mocht Daniel20 de wolf zijn).

Daniel20
Bosshogg
Edinne :)

We got you now, Peerebaum aka Wolfie! :)

Ik weet zeker dat Daniel20 de dorpsgek is...tenminste 90% zeker.. dus hijs niet zo gevaarlijk... desalniettemin wil ik hem toch dood hebben... Maar peerebauw vindt ik wel prima... aangzn we voor 99% zeker weten dat Daniel20 dewolf niet is.

Ik weet zeker dat Daniel20 de dorpsgek is...tenminste 90% zeker.. dus hijs niet zo gevaarlijk... desalniettemin wil ik hem toch dood hebben... Maar peerebauw vindt ik wel prima... aangzn we voor 99% zeker weten dat Daniel20 dewolf niet is.

Dorpsgek leek me eerder z1000, maar Daniel20 kan ook. Of hij is gewoon een cult phaq. Maar maakt niet echt uit. We hebben al twee cult phaqs kapot gemaakt, zou niet al te veel moeite moeten kosten om Peerebaum te laten bengelen. Zou wel cool zijn mocht dit spel eindigen zonder dat de bewoners zelf onschuldige mensen hebben geëxecuteerd.

Dorpsgek leek me eerder z1000. Maar maakt niet echt uit. We hebben al twee cult phaqs kapot gemaakt, zou niet al te veel moeite moeten kosten om Peerebaum te laten bengelen. Zou wel cool zijn mocht dit spel eindigen zonder dat de bewoners zelf onschuldige mensen hebben geëxecuteerd.

Ben wel benieuwd wie der nu dood gaat..want dat gebeurd weer om 10 uur toch?

Peerebaum toonde wel interesse in wie de wolf is (maakte een grapje in dat jacob topic :P) hij vroeg het me via karma.
Maar dat wil natuurlijk nog niets zeggen.
Ik zou ook wel willen weten wie de cultisten zijn :P.

potverdomme, me broer eruit gestemd :( wat een saai spel.

Per karma bericht verklapt ik 1 ding.
fijne dag, ik moet werken :(

T is 10 over 10.. of kwakvarken is zn verhaal aan t typen of er is iemand te laat met pm sturen, voor de 2e keer.

Nee remi, iemand was niet telaat met pm sturen.

Je weet niets, het enige wat je weet is "Ik denk dat peere de wolf is"

Jij weet nooit wanneer iemand liegt, of dingen verzint of wat dan ook. en die theorieen van hierboven zijn 50/50.

Aigt weer een cultfag er uit:D

Hopen dat ik vannacht niet wordt opgegeten:(

Jij weet nooit wanneer iemand liegt, of dingen verzint of wat dan ook. en die theorieen van hierboven zijn 50/50.

Deze keer weet ik het wel :) Je zal het zien.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:11 ----------

Aigt weer een cultfag er uit:D

Hopen dat ik vannacht niet wordt opgegeten:(

Jij bent niet belangrijk/bedreigend, je zal niet worden opgegeten.

Maar ik denk dat jij de dorpsgek bent &n ik denk eerlijk gezegd dat ik nog gelijk heb ook ;)

duidelijk, dat jij niet weet wat voor troll starter was.

Daniel20

Bosshogg

Edinne

Lork

Remi

We got you now, Peerebaum aka Wolfie!

Terug
Naar boven