MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

nvm.

Als wolf weet je niet wie cultist is of niet, dude.
isso maartoch er waren genoeg aanwijzingen dat hij een cultist is vandaar dat mijn stem naar hem is uitgegaan...

dus als ik ga schreeuwen dat ik jouw bescherm gaan we op jou stemmen?

in dat geval goos doe het niet ik ben de enige de je nog coverd hiero ;)

"in dat geval goos doe het niet ik ben de enige de je nog coverd hiero"

als dit een hint is kan t best zijn dat ie jager is.

isso maartoch er waren genoeg aanwijzingen dat hij een cultist is vandaar dat mijn stem naar hem is uitgegaan...

dus als ik ga schreeuwen dat ik jouw bescherm gaan we op jou stemmen?

in dat geval goos doe het niet ik ben de enige de je nog coverd hiero ;)

De woorden van starter20 dat hij jou beschermt waren hol, totdat hij werd geëxecuteerd en een cult phaq bleek te zijn.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:44 ----------

"in dat geval goos doe het niet ik ben de enige de je nog coverd hiero"

als dit een hint is kan t best zijn dat ie jager is.

Nu zijn die woorden hol. Betekenisloos. Krijgen pas betekenis na zijn executie, of na die van mij.

Suicide heeft 50 % gelijk.

De woorden van starter20 dat hij jou beschermt waren hol, totdat hij werd geëxecuteerd en een cult phaq blijkt te zijn.
dusja hun moeten toch juist de aandacht afleiden van de wolf ofniet :S dus dan beweert hij open en bloot ( niet eens in een hint ofzo ) dat ik de wolf bent en jij gelooft um.... tsja mij best maar denk nog een goed na...

Secuide is over duidelijk de wolf:orly::exactly::trollface::trollface::trollface:

Secuide is over duidelijk de wolf:orly::exactly::trollface::trollface::trollface:

Ok, laat me hangen, lees daarna het topic na, en laat je gezond verstand werken. Cult phaq

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:50 ----------

dusja hun moeten toch juist de aandacht afleiden van de wolf ofniet :S dus dan beweert hij open en bloot ( niet eens in een hint ofzo ) dat ik de wolf bent en jij gelooft um.... tsja mij best maar denk nog een goed na...

Op dat moment kon hij trollen en grollen zo veel hij wou, had 0% betekenis. Is wel wat anders als hij hangt en blijkt een cultist te zijn.

Ok, laat me hangen, lees daarna het topic na, en laat je gezond verstand werken. Cult phaq

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:50 ----------

Op dat moment kon hij trollen en grollen zo veel hij wou, had 0% betekenis. Is wel wat anders als hij hangt en blijkt een cultist te zijn.

Oke wolf.
Niet zo van je af bijten he:D

Kan niet teveel zeggen maar hij heeft goede zelf kennis maar een minder goe empatisch vermogen.

ik w8 wel gwn af op wie jij stemt ;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 11:00 ----------

Wrm beschermde de jager eigenlijk suicide sid? t was toch best duidelijk dat de ie mij of maxiamento zou vermoorden..... zag geen reden wrm suicide de lul zou zijn..

Ik denk drm ook dat ik vannacht de lul ben..denk dat de jager er goed aan zal doen mij vanavond te beschermen :)

Laatst bewerkt:
haha iedereen die starter gelooft mag aan mij karma vragen, wat een held was die jonge.

ik w8 wel gwn af op wie jij stemt ;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 11:00 ----------

Wrm beschermde de jager eigenlijk suicide sid? t was toch best duidelijk dat de ie mij of maxiamento zou vermoorden..... zag geen reden wrm suicide de lul zou zijn..

Ik denk drm ook dat ik vannacht de lul ben..denk dat de jager er goed aan zal doen mij vanavond te beschermen :)

De jager weet ook niet wie het bij het rechte eind heeft, denk niet dat je daar te veel achter moet zoeken.

Remi, ik heb mijn stem tegen jou gewijzigd omdat ik je vertrouwde. Treed me aub bij!

Je stemde eerst tegen mij ;)... En dat je me vertrouwde kwam meer door maxiamento lijkt me.... ik wil eerst afwachten wat Rob P doet. Daarbij twijfel ik srs of je de jager vermoord of de wolf door peerebaum te killen... ik zal effe alles weer doorlezen en drna kom ik wel met mn stemm.... zoiezo twijfel ik tussen Z1000 & Peerebaum

Je stemde eerst tegen mij ;)... En dat je me vertrouwde kwam meer door maxiamento lijkt me.... ik wil eerst afwachten wat Rob P doet. Daarbij twijfel ik srs of je de jager vermoord of de wolf door peerebaum te killen... ik zal effe alles weer doorlezen en drna kom ik wel met mn stemm.... zoiezo twijfel ik tussen Z1000 & Peerebaum

Waarom ben ik nou weer verdacht. Mijn rol in dit spel is nu toch wel duidelijk:roflol::roflol::roflol::roflol:

z1000 is een cultist of dorpsgek. Sowieso hij leidt mensen af door, maar of er een plan achter zit (cultist) of niet (gek), dat is maar de vraag.

Terug
Naar boven