AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

Ik zal jullie zometeen meer vertellen mensen, wie weet hebben we op korte termijn die smerige haarbal te pakken.

Zo jongens we zijn lekker op weg :)

De andere verdachten zijn

Kidmonster
Logical
Z1000
Daniel20

Remi en Secuide werken wel een beetje heel veel samen.
Jullie zijn nu duidelijk aan het samenwerken om Peer te beschuldigen.

Ik vond jullie vanaf de 1e ronde al verdacht en eigenlijk nu nog meer:D

• Topic Starter Topic Starter
Door alle commotie van de afgelopen paar dagen is iedereen erg moe. En enkel trotseert zijn angst voor de wolf en slaapt die nacht niet. De nacht kruipt langzaam voorbij, maar van de wolf nog geen enkel teken. “Zou hij dan dood zijn?”, vraagt het geniepige meisje zich af. Ze sluipt, mogelijk nog sluwer dan de wolf door het dorp. Dan ziet ze zijn gedaante; een groot, harig wezen met bloeddoorlopen ogen rolt de atlassteen van de overblijfselen van Starter20 en begint zijn ingewanden op te eten. Terwijl dit tafereel zich voltrekt verstopt het meisje zich en blijft ze naar de gedaante kijken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ze stoot een pot om. De wolf draait zich om en kijkt haar recht in haar donkere ogen. Snel rent hij weg, waarop zij besluit naar huis te gaan. Ze wil immers niet het risico nemen zelf gepakt te worden.
Woedend en hongerig omdat hij gestoord werd tijdens zijn maaltijd gaat de wolf op zoek naar een nieuw prooi voor die nacht. Eenmaal bij een mooi hoekhuis aangekomen, besluit hij daar naar binnen te gaan. Maar wacht! Wat staat er bij de deur? Zijn dat niet de laarzen van de jager? Wie accepteert er nou de hulp van de jager, maar vraagt hem bij het binnenkomen om zijn laarzen uit te doen? De wolf ziet het al, dit is het huis van Suicide Sid. Dan maar een paar huizen verderop.
De wolf klautert door een open raam naar binnen en gaat op zoek naar de slaapkamer. Maxiamento ligt hier te slapen, maar onder de dekens ligt nog een tweede man!

Niet meteen wetende hoe hij dit moet aanpakken, wacht de wolf even met aanvallen. Maar door het weinige eten tot dit moment, maakt zijn maag een hard knorrend geluid. De man wordt wakker, draait zich om, en wandelt slaapdronken naar de badkamer op zijn blaas te legen. Geen moment heeft hij de wolf gezien. Deze ziet echter zijn kans schoon. Hij drukt zijn vlijmscherpe nagels op het strottenhoofd van Maxiamento. Deze hapt naar adem om een schreeuw uit te slaken en verkrijgt deze benodigde lucht middels zijn nieuwe luchtholte. Maar nog voor hij enig geluid kan maken behalve het opgorgelen van bloed is hij al dood. De wolf doet zich zo snel mogelijk tegoed aan de rug van Maxiamento. Hij wil de andere geliefde namelijk enorm laten schrikken voordat ook hij sterft. Enige tijd later hoort hij voetstappen. Snel duikt hij in een donker hoekje. De man komt binnen en stapt weer in bed. Hij slaat de dekens over zich heen en drukt zich liefkozend tegen het dode lichaam van zijn geliefde aan. “AAAAAH!!!! AAAAH!!!! Help!!! HELP DAN TOCH!!” Hij doet een olielamp aan om te zien wat er allemaal met zijn geliefde is gebeurd. Hij ziet het gehavende lichaam van Maxiamento, valt op zijn knieen en begint te huilen. De wolf maakt hem uit medelijden in één haal van zijn klauwen dood maar eet zijn lichaam niet aan. PiePa was immers toch maar een halve ecto.
Half aangekleed komt de jager een paar deuren verderop naar buiten gerend. Nog voordat hij een glimp van de wolf op kan vangen, is deze al gevlucht naar de bossen die het dorp omringen.

Maxiamento is dood – hij was geliefde
PiePa is dood – hij was geliefde
Het is dag

Spelers:
1. daniel20
2. kidmonster
3. IMBAatwork
4. Anu
5. Thielen
6. Bosshogg
7. Peerebaum
8.
9. Rob P
10.
11. Suicide Sid
12.
13. Aether
14. sezer0sezer
15. Remi AFCA
16. Primo Victoria
17. White Knight
18. origineel
19. Logical
20. Buffalo Billy
21. kazamafury
22.
23. z1000
24. pasta saus
25. Lork
26. FabulaActaEst
27.
28.

Dood:
8. gewoonlekkel - geliefde (zelfmoord)
10. Peanuthead95 - cultist (weggestemd)
28. BobbyV - gek/anarchist (opgegeten)
12. Starter20 - cultist (weggestemd)
22. PiePa – geliefde (opgegeten)
27. Maxiamento – geliefde (opgegeten)

ho shit, nice verhaal. weer 2 mensen dood. Alleen niet de mensen die de ratten zouden willen.

even tussendoor; ik vind dat we dit soort games vaker moeten houden. Dit is best wel 'gezellig' right?.

IMBAatWork is roddelaar

Laatst bewerkt:
Goh verassend dan zal ik nog even een natrap geven. Suicide sid is ook niet te vertrouwen.
Hou ook deze gasten in de gaten srs

Kidmonster
Daniel20
Logical
Z1000

Happy hunting. Hopelijk wordt me dorpje gered :(

Laatst bewerkt:
ho shit, nice verhaal. weer 2 mensen dood. Alleen niet de mensen die de ratten zouden willen.

even tussendoor; ik vind dat we dit soort games vaker moeten houden. Dit is best wel 'gezellig' right?.
Hahaha max en piepa poot :roflol:

ja best gezellig idd :)

wel zware slag vandaag.... we zijn de 2 dorpshomo's verloren :(

Hahaha max en piepa poot :roflol:

ja best gezellig idd :)

wel zware slag vandaag.... we zijn de 2 dorpshomo's verloren :(

:roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:25 ----------

Maar op wie gaan we stemmen vandaag?

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:26 ----------

Trouwens t meisje heeft wat gezien. Die zal strax wel een hint geven dan..

:roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:25 ----------

Maar op wie gaan we stemmen vandaag?

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:26 ----------

Trouwens t meisje heeft wat gezien. Die zal strax wel een hint geven dan..

Ik denk op jouw nigah

ik weet nu echt niet meer op wie ik moet stemmen.
ik denk dat ik mezelf er maar uitstem, is het spel ook gelijk afgelopen.

Damn dudes, lees de cult phaq starter20 zijn posts na! Het is Peerebaum. Daniel20 is een cultphaq (de laatste?), die probeert ook gewoon de aandacht af te leiden van Peerebaum door te zeggen dat zijn broer een troll was.

Mijn stem, 100% zeker: Peerebaum

Damn dudes, lees de cult phaq starter20 zijn posts na! Het is Peerebaum. Daniel20 is een cultphaq, die probeert ook gewoon de aandacht af te leiden van Peerebaum door te zeggen dat zijn broer een troll was.

Ik geloof je niet.

Damn dudes, lees de cult phaq starter20 zijn posts na! Het is Peerebaum. Daniel20 is een cultphaq (de laatste?), die probeert ook gewoon de aandacht af te leiden van Peerebaum door te zeggen dat zijn broer een troll was.

owjah dus omdat hij zegt dattie mij beschermt ben ik de wolf :roflol:

Kijk eens goed op wie ik heb gestemd :) volgens mij is dat starter20 ;)

waarom zou ik dan stemmen op een cultist???

Terug
Naar boven