Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik denk dat jij de dorpsgek bent &n ik denk eerlijk gezegd dat ik nog gelijk heb ook![]()
gast, hij doet dit in zijn vrije-tijd, alsof hij elke minuut precies optijd moet zijn.
wacht eens gewoon af en ben blij dat hij dit voor ons wil doen.

Hahaha max en piepa pootho shit, nice verhaal. weer 2 mensen dood. Alleen niet de mensen die de ratten zouden willen.
even tussendoor; ik vind dat we dit soort games vaker moeten houden. Dit is best wel 'gezellig' right?.

Hahaha max en piepa poot![]()
ja best gezellig idd![]()
wel zware slag vandaag.... we zijn de 2 dorpshomo's verloren![]()

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:25 ----------
Maar op wie gaan we stemmen vandaag?
---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 10:26 ----------
Trouwens t meisje heeft wat gezien. Die zal strax wel een hint geven dan..
Dat we jou niet meer serieus moeten nemen is wel duidelijk.Damn dudes, lees de cult phaq starter20 zijn posts na! Het is Peerebaum. Daniel20 is een cultphaq, die probeert ook gewoon de aandacht af te leiden van Peerebaum door te zeggen dat zijn broer een troll was.
Mijn stem, 100% zeker: Peerebaum
Twee keuzes: stem op mij, stem op Peer. Ik ben maar een gewone man. Je moet gewoon het topic nalezen. Het is overduidelijk
. het enige wat ontbreekt is Peerebaum die zegt "ik ben de wolf". 
owjah dus omdat hij zegt dattie mij beschermt ben ik de wolfDamn dudes, lees de cult phaq starter20 zijn posts na! Het is Peerebaum. Daniel20 is een cultphaq (de laatste?), die probeert ook gewoon de aandacht af te leiden van Peerebaum door te zeggen dat zijn broer een troll was.
Mijn stem, 100% zeker: Peerebaum
volgens mij is dat starter20