Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Holy ****.

Sta wel niet stom dat Daniel20 en Z1000 de wolf/Peerebaum bijstaan. Maar de rest... ???
Eerste stemronde die een onschuldige zijn dood betekent :(

Voor de niet cultisten: lees gewoon na wat starter20 allemaal uitgekraamd heeft!

Ik en remi en maxi hebben systematisch cultisten er uit zitten stemmen. Gasten die KEER op KEER verdedigd/beschermd werden door Daniel20 én Z1000. En nu vertrouwt iedereen op hen en zijn ik en Remi de slechterikken. WTF?!

C u in hell fags!

Holy ****.

Sta wel niet stom dat Daniel20 en Z1000 de wolf/Peerebaum bijstaan. Maar de rest... ???
Eerste stemronde die een onschuldige zijn dood betekent :(

Voor de niet cultisten: lees gewoon na wat starter20 allemaal uitgekraamd heeft!

Ik en remi en maxi hebben systematisch cultisten er uit zitten stemmen. Gasten die KEER op KEER verdedigd/beschermd werden door Daniel20 én Z1000. En nu vertrouwt iedereen op hen en zijn ik en Remi de slechterikken. WTF?!

C u in hell fags!

Het kan snel gaan. Ik denk dat morgen het spel klaar is. Nadat bekend is geworden dat jij de wolf bent.

Ik heb het meer gezegd en morgen zullen veel mensen spijt hebben van hun stem. Ik hoop ook dat de wolf z1000 vannacht opvreet trouwens.. Damn anarchist :D

Het kan snel gaan. Ik denk dat morgen het spel klaar is. Nadat bekend is geworden dat jij de wolf bent.

Holy shit, kan niet een paar uurtjes weg gaan zonder dat suicide sid opgehangen word?
Wat is dit nou weer voor bullshit, stem Peerenbaum, hij is de badass !!

ok, 22u. Stemronde zit er nu op zeker? Spijt dat mijn laatste rede niemand snel heeft kunnen inzien dat ze fout zitten. Waarom ontrolt dit cruciaal tafereel zich terwijl ik er niet kon bij zijn om die loze non argumentatie van sommigen te counteren?

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 22:00 ----------

Holy shit, kan niet een paar uurtjes weg gaan zonder dat suicide sid opgehangen word?
Wat is dit nou weer voor bullshit, stem Peerenbaum, hij is de badass !!

Ik weet het niet zeker van Peerebaum. Nl. de Factor Rob P. Sowieso wat Rob P zei over mij was legit. Weet niet dat wat hij zei over Peerebaum legit is.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 22:01 ----------

Ik heb jouw geen karma verzonden.

Leugenaar.

Bye bye Suicide Sid. Wolf, zal wel game over zijn zeker?

Suicide Sid

MUWHAHAHAHA
ghost.jpg

Kunnen jullie niet lezen? Zijn jullie niet vatbaar voor rede? Welke argumenten zijn er achter mijn veroordeling? Geen enkele! "Hij gedraagt zich verdacht". Ik en Remi zitten hier ten minste te argumenteren op basis van wat er is gebeurd en gezegd geweest.

Enige wat ons deze keer tegenzit is Rob P, die past niet echt in het plaatje. Maar Rob P spreekt ook in mijn voordeel.

Zelfs Starter20 een bewezen cultist is blij om mijn dood en lacht jullie en mij uit vanuit zijn graf! Zijn jullie blind. Idioten!

Laatst bewerkt:
Je komt over als een wolf.

Als dat niet zo is. Dan zou ik maar snel beginnen met hints te geven over je echte rol.

Heb al 1000x me laten ontvallen dat ik maar een gewone man ben.

Jullie lezen echt niet, dat er nog gevraagd wordt om een hint naar mijn personage :roflol:

"je komt over als een wolf" is nog niet eens een argument in dit stadium van het spel waar al van alles is gebeurd en gezegd geweest dat je perfect betere argumenten kan vinden. Tegen mij kan er gewoon geen deftiger argument gevonden worden dan "je komt over als een wolf". Dat ik er samen met Remi en Maxi altijd boenk op zat wordt gewoon genegeerd.

Vuile k*t cursisten...

Ik denk dat ik naar de t*fus ben vannacht.

Voor degene die t overleven.. Stem PEEREBAUM

Stelletje oplichters

:roflol: wel sneaky die gasten hier

Vuile k*t cursisten...

Ik denk dat ik naar de t*fus ben vannacht.

Voor degene die t overleven.. Stem PEEREBAUM

Stelletje oplichters

Ik ben niet zeker dat Peer het is, hoor. Rob P kan legit zijn. Daniel20 is wel slecht, dat ben ik zeker. En tot ik karma kreeg van z1000 waarin hij mij beschuldigde dacht ik dat hij ook een cult fag was, maar met dat karmabericht-ervan uitgaand dat het oprecht was- verraadde hij zich gewoon als een domme onwetende idioot.

:roflol: :roflol:

Zie al die amateur psychologen gaan. Als je godver goed nadenkt kan je zo afleiden wie ik ben. De wolf wordt vanavond SOWIESO niet weggestemd op deze manier.. Mark my words en je kan beter hopen dat ik er niet aan ga vanavond.

Terug
Naar boven