Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja maar die kwam er later pas bij dus er zal wel een andere gek ook in zitten, het spel zal wel niet gestart zijn zonder gek nogmaals.
Vind je theorie over de gek wel solide trouwens. Klinkt vrij logisch.
Zoals elk dorp, heeft ook Olympia een dorpsgek. Een lange periode in zijn leven waarin overdoses AAS werden gebruikt, heeft zijn hersenen niet veel goed gedaan. Hij denkt te weten wie hij is en aan welke kant hij staat, maar dit zal hij nooit zeker weten.
Ja maar die kwam er later pas bij dus er zal wel een andere gek ook in zitten, het spel zal wel niet gestart zijn zonder gek nogmaals.
Vind je theorie over de gek wel solide trouwens. Klinkt vrij logisch.
Zoals elk dorp, heeft ook Olympia een dorpsgek. Een lange periode in zijn leven waarin overdoses AAS werden gebruikt, heeft zijn hersenen niet veel goed gedaan. Hij denkt te weten wie hij is en aan welke kant hij staat, maar dit zal hij nooit zeker weten.
Ik ben trainen... Ik zie wel of ik opgegeten ben..
Mocht ik t niet overleven.. dan stel ik alvast voor om op Daniel20 te stemmen... van hem weet iedereen dat t een fking cultist of erger is..... iedereen die hem dn verdedigd is of een cultist of achterlijk
Hey kwarkvarken. Ik heb even een vraag over de dorpsgek. Ik zat nu even de regels door te lezen en kwam dit tegen
De gek:
De gek krijgt een rol toegewezen die hij eigenlijk niet speelt. Dit kan later in het spel voor hilariteit zorgen.
Houdt dit nou in dat de dorpsgek bijvoorbeeld kan denken dat hij het meisje is of de heks of wat dan ook? Of voor welke rollen is dit weggelegd? want dat is een beetje vaag nog.
Het idee achter de gek is dat hij iemand speelt die hij dus niet is. Zo heb ik BobbyV de rol van gek gegeven, maar hem verteld dat hij anarchist is. Zo zou hij dus (onnodig) veel voor afleiding en intriges en shit zorgen. Pas bij de dood van de gek komt hij erachter dat hij door mij dus eigenlijk voorgelogen is
Het idee achter de gek is dat hij iemand speelt die hij dus niet is. Zo heb ik BobbyV de rol van gek gegeven, maar hem verteld dat hij anarchist is. Zo zou hij dus (onnodig) veel voor afleiding en intriges en shit zorgen. Pas bij de dood van de gek komt hij erachter dat hij door mij dus eigenlijk voorgelogen is
Denk wel dat als deze pot afgelopen is, en we nog een potje doen dat het wel weer wennen is en mensen die je deze pot vertrouwde misschien straks helemaal niet kan vertrouwen.
Maar eerst deze pot tot een goed einde brengen, zodat Sid niet voor niets gestorven is.
HIJ ZOU HET ZO GEWILD HEBBEN !!
Terwijl de jager op de zeer waarschijnlijke komst van de wolf bij RemiAFCA wacht, brouwt de heks een toverdrank van enkele vreemde ingredienten.
“Eerst lossen we in een liter water een handvol Lubaaf op,
met een stufje Taac gaat het ruiken als drop.
De gehele Set zal koken op het vuur,
nog een druppeltje Sciltut na een uur.
Maan o maan, vertel mij bij dezen,
is Kazamafury het harige wezen?”
De maan kleurt rood en de heks weet genoeg.
Een paar kilometer verderop, aan de rand van het dorp kijkt de wolf op. Ook hij ziet de rode maan, en begint te huilen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De jager schrikt op uit zijn dutje, was het nou de wolf die hij hoorde? Behoedzaam kruipt hij een donker hoekje in en scherpt zijn zintuigen. De wolf heeft die nacht echter geen ambitie om RemiAFCA op te eten, en snelt zich naar een losstaand huisje aan de rand van het dorp. Omdat dit huisje vrij ver van andere huizen staat, zullen de overige dorpsbewoners niet zo snel wakker schrikken van enig geschreeuw. De wolf besluit het slachtoffer lang in zijn lijden te laten en langzaam op te eten.
Terwijl het doelwit van die nacht ietwat onrustig slaapt, sluipt de wolf zijn huis binnen. Eenmaal boven gekomen trapt de weerwolf de slaapkamerdeur in, waarop zijn prooi wakker schrikt en begint te schreeuwen. “Je medebewoners zullen je niet horen schreeuwen. Je had nooit zo afgezonderd moeten gaan wonen.”, zegt de wolf. Al schreeuwen probeert zijn prooi te ontkomen, maar de wolf is hem sneller af. Hij grijpt de benen en bijt met twee happen de voeten van Kazamafury af. Zo mogelijk nog harder schreeuwend spartelt hij tegen, maar tegen de immense kracht van de weerwolf is geen mens opgewassen. Terwijl zijn benen worden opgegeten verliest Kazamafury zijn bewustzijn. Na een paar kritische en definitief vermoordende happen verliest de wolf zijn interesse in zijn prooi en smijt deze het raam uit. Nog steeds komt er niemand toegesneld om te kijken wie er zo schreeuwde. “Ze zullen er morgenochtend wel achterkomen”, denkt de wolf. De heks ziet de maan een stuk feller rood worden en vreest voor het ergste. sezer0sezer ook!
En inderdaad, de volgende ochtend wordt het levenloze lichaam van Kazamafury gevonden en begint de volgende dag van zwartmaken en intriges.
Kazamafury is dood – hij was burger
Het is dag.
Spelers:
1. daniel20
2. kidmonster
3. IMBAatwork
4. Anu
5. Thielen
6. Bosshogg
7. Peerebaum
8.
9. Rob P