AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

waar slaat dit berichie op Rob P..??

Bezoekersberichten 1 tot 10 van 24 getoond

Mon 26 Mar 2012 13:48 - permalinkRob P
Feyenoord wordt kampioen :)
Rapporteer

Daniel20 zei dat de wolf van feyenoord houdt.... alhoewel jij de wolf niet bnt.. zie ik toch een connectie...

Ik ben ook een Feyenoorder. Maar jij gelooft Daniel?
:dunno:

:roflol: :roflol:

Zie al die amateur psychologen gaan. Als je godver goed nadenkt kan je zo afleiden wie ik ben. De wolf wordt vanavond SOWIESO niet weggestemd. Mark my words en je kan beter hopen dat ik er niet aan ga vanavond.

Nee laat maar zag al dat ik verkeerd zat

oke. Ik moet toch een licht compliment geven aan de cult fags.. Ze weten redelijk goed paniek te zaaien ondanks dat er een paar dood zijn. Morgen weer een dag mensen (hopelijk).

oke. Ik moet toch een licht compliment geven aan de cult fags.. Ze weten redelijk goed paniek te zaaien ondanks dat er een paar dood zijn. Morgen weer een dag mensen (hopelijk).

Je weet dat Peer niet de wolf is. Maar je weet zijn rol niet die hij dan wel vervult? Kan hij bv ook cultist zijn? Weet je eigenlijk al wie de wolf is, of weet je gewoon al van een paar mensen zeker wie het niet zijn?

Ik ben de wolf
Grapje

Z1000 is verdacht

Jij weet dat Peerebaum geen wolf was...maar dat alle cultisten hem verdedigen geeft je geen reden om hem te verdenken als ,, cultist.. burgemeester, bodyguard?

Alleen al omdat de cultisten hem verdedigen zag er reden genoeg in om op hem te stemmen ipv van iemand te laten sterven waarvan we 99% zeker weten dat ie onschuldig is..

Just my opinion

• Topic Starter Topic Starter
De tweespliting in Olympia zet ook deze dag door. Dit keer echter zijn er weinigen die niet of buiten de tweestrijd om stemmen. Na enorm veel stemmen, tellen, wijzigen van stemmen, hertellen en wederom wijzigen van stemmen is de score bekend. Met 7 stemmen tegen zal Suicide Sid vandaag het veld moeten ruimen. Met oprechte angst voor de dood probeert hij nog duidelijk te maken dat hij toch écht niet de wolf is. Maar men luistert niet meer, de democratie zal behouden worden en hij zal het onderspit delven!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Terwijl zijn galg wordt voorbereid, komt een inwoner met een beter idee. “We laten hem bankdrukken! We voeren het gewicht per set van 5 op, tot hij niet meer kan. Zo zal hij de bar op zijn keel op borst moeten laten rusten, waardoor hij langzaam zal sterven!” Niemand reageert, maar zodra het juiste materiaal naar buiten wordt gebracht, stemt men in.
Suicide Sid wordt naar buiten gebracht en aan de bench vastgebonden. Omdat men de spanning beetje bij beetje op wil voeren, laten ze hem eerst een set doen met enkel de olympische bar. Set na set wordt het gewicht opgevoerd, tot ze bij de 150 kg komen. Sterk als hij is, is ook deze set geen probleem voor Suicide Sid. Het meerendeel van de inwoners van Olympa zijn ondertussen verveeld, en besluiten de aangevroten, rottende overblijfselen van Starter20 tegen hem aan te gooien. Suicide ziet in dat hij hier nooit onderuit zal komen en vraagt of ze 250 kunnen opleggen. In hun verbazing doen de burgers wat hen gevraagd wordt.
Met een laatste krachtinspanning houdt Suicide Sid de bar boven zijn keel en besluit zijn naam eer aan te doen. Terwijl hij zijn ware identiteit uitschreeuwt laat hij de bar vallen. “BURGE” Met een oorverdovende klap komt de bar op zijn keel terecht, waarbij zijn nekwervels breken, en zijn luchtpijn wordt afgeknepen. Door de plotselinge druk barsten zijn longen. Hij is op slag dood.
Onwetende wie nou werkelijk was, laat hij het publiek achter. Verslagen verlaten zij het dorpsplein, voordat de nacht daadwerkelijk inzet.
NightForest.jpg

Suicide Sid is dood – hij was burger
Het is nacht

Spelers:
1. daniel20
2. kidmonster
3. IMBAatwork
4. Anu
5. Thielen
6. Bosshogg
7. Peerebaum
8.
9. Rob P
10.
11.
12.
13. Aether
14. sezer0sezer
15. Remi AFCA
16. Primo Victoria
17. White Knight
18. origineel
19. Logical
20. Buffalo Billy
21. kazamafury
22.
23. z1000
24. pasta saus
25. Lork
26. FabulaActaEst
27.
28.

Dood:
8. gewoonlekkel - geliefde (zelfmoord)
10. Peanuthead95 - cultist (weggestemd)
28. BobbyV - gek/anarchist (opgegeten)
12. Starter20 - cultist (weggestemd)
22. PiePa – geliefde (opgegeten)
27. Maxiamento – geliefde (opgegeten)
11. Suicide Sid – burger(weggestemd)

Wie veronderstelde dat suicide wolf was zullen we lekker op hem stemmen.

Dafuq?!

Laatst bewerkt:
"Burge"? Geen R?

Jammer, als het zo door gaat zijn straks alle spelers dood die fanatiek meespelen. Misschien moeten we deze ronde maar een niet hele actieve vermoorden!

"Burge"? Geen R?

Jammer, als het zo door gaat zijn straks alle spelers dood die fanatiek meespelen. Misschien moeten we deze ronde maar een niet hele actieve vermoorden!

Burger want als hij burgemeester was dan zou de bodyguard dood gaan volgens mij ;).
Overigens wel ironisch dat sid dood ging door zijn eigen executievoorstel.

Moet ook zeggen dat het me niet logisch leek dat sid het zou zijn maar peerebaum zie ik ook niet als wolf.
Deze ronde safe stemmen? Daniel20 oid?

Burgemeester?

De bodyguard gaat toch alleen dood als de burgemeester door de wolf opgegeten word?

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 07:17 ----------

Burger want als hij burgemeester was dan zou de bodyguard dood gaan volgens mij ;).
Overigens wel ironisch dat sid dood ging door zijn eigen executievoorstel.

Moet ook zeggen dat het me niet logisch leek dat sid het zou zijn maar peerebaum zie ik ook niet als wolf.
Deze ronde safe stemmen? Daniel20 oid?

Eerst de nacht afwachten, kijken wie opgevreten word.

Burgemeester?

De bodyguard gaat toch alleen dood als de burgemeester door de wolf opgegeten word?

Eerst de nacht afwachten, kijken wie opgevreten word.
Volgens mij wel want om bij de burgermeester te komen moet je natuurlijk door de bodyguard heen

Wanneer is het nou eigenlijk precies nacht dan?

Vanaf gisteren avond 22.00 uur tot deze ochtend 10.00 uur... Maar dat weet jij wel want je hebt je maaltje alweer gekozen neem ik aan? ;)

Laatst bewerkt:
Hey kwarkvarken. Ik heb even een vraag over de dorpsgek. Ik zat nu even de regels door te lezen en kwam dit tegen

De gek:
De gek krijgt een rol toegewezen die hij eigenlijk niet speelt. Dit kan later in het spel voor hilariteit zorgen.

Houdt dit nou in dat de dorpsgek bijvoorbeeld kan denken dat hij het meisje is of de heks of wat dan ook? Of voor welke rollen is dit weggelegd? want dat is een beetje vaag nog.

Hey kwarkvarken. Ik heb even een vraag over de dorpsgek. Ik zat nu even de regels door te lezen en kwam dit tegen

De gek:
De gek krijgt een rol toegewezen die hij eigenlijk niet speelt. Dit kan later in het spel voor hilariteit zorgen.

Houdt dit nou in dat de dorpsgek bijvoorbeeld kan denken dat hij het meisje is of de heks of wat dan ook? Of voor welke rollen is dit weggelegd? want dat is een beetje vaag nog.

Denk dat de gek weet dat hij gek is. Hij moet gewoon een rol spelen die hij niet werkelijk is. Bijvoorbeeld mssn krijgt hij bij zijn rol de opdracht zich voor te doen als heks, burgemeester of meisje,...

De gek is trouwens al dood ;)

Denk dat de gek weet dat hij gek is. Hij moet gewoon een rol spelen die hij niet werkelijk is. Bijvoorbeeld mssn krijgt hij bij zijn rol de opdracht zich voor te doen als heks, burgemeester of meisje,...

De gek is trouwens al dood ;)

Ik weet het niet want in de regels staat dat hij het zelf niet weet. Rond die trand. Bobby V was de gek? maar die is later pas erbij gekomen dus ik denk niet dat daar rekening mee gehouden is. Het spel zal wel niet begonnen zijn zonder gek.

Bobby V was een gek die anarchist speelde.

Terug
Naar boven