MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

Dude de cultisten overwonnen jullie zwakke burgers gewoon.
Well played mede-cultisten, well played.

wow wow wow, ik speel tot ik erbij neerval:

ik stem z1000 :roflol:

Haha hij raged toch niet echt :p Het klopt ook gewoon. In de tweede ronde was al bekend wie de slechte waren en toch stemt iedereen met ze mee gaat toch nergens over :p.

raar om tegen een lijk te praten, maar goed: moest iedereen nu eens geluisterd hebben..

Heren. Willen jullie dat ik nog een waardige dood en eind maak aan het verhaal. Het spel is namelijk inderdaad (helaas) zo goed als afgelopen. Ik kan die moeite misschien beter stoppen in het bedenken van een nieuw scenario (brainstormen uiteraard tof).
Uiteraard zal ik wel nog een post doen met ALLE hints die ik heb gegeven, waarvan er maar een paar volgens mij zijn gevonden...

Zeg het maar!

Goed idee. En zeg tegen iemand voortaan dat hij de dorpsgek is.. Dan kan die zich veel beter inleven in zijn rol.. :P Nu heb je het idee dat je srs een heks bent en ga ik ook nog srs pm's naar je sturen voor wie de wolf is. Volgende game meer actieve spelers en met de ervaringen die we nu hebben opgedaan moet dat in ieder geval wel beter en nog leuker verlopen.

still alive and kicking, ik pak die wolf op mn eentje

Oké man ;) veel plezier :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 23:27 ----------

Goed idee. En zeg tegen iemand voortaan dat hij de dorpsgek is.. Dan kan die zich veel beter inleven in zijn rol.. :P Nu heb je het idee dat je srs een heks bent en ga ik ook nog srs pm's naar je sturen voor wie de wolf is. Volgende game meer actieve spelers en met de ervaringen die we nu hebben opgedaan moet dat in ieder geval wel beter en nog leuker verlopen.

dat is de hele bedoeling achter de dorpsgek he :P je bent niet echt een gek als je er zelf bewust van bent

Nja wordt juist voor diegene dan wel iets leuker.. Nu speel je serieus een rol en kom je er ineens achter dat je gewoon totaal geen waarde had.

Als er nou niet opeens op sid enzo werd gestemd en langzaamaan de cultisten en ook een paar burgers weggestemd waren was alles volgens mijn planning gaan lopen.

Maar met sid... ik kon niet op hem stemmen (hield de balans) en ook niet op peerebaum stemmen omdat het spel dan waarschijnlijk voorbij zou zijn.

Ik wilde alleen maar executies en chaos is dat nou zo veel gevraagd :(.

Laatst bewerkt:
Van mij mag de pot ook afgelopen zijn.
Zou wel graag willen weten wie wat was.

Iedereen weet nu een beetje hoe het werkt, en volgende pot alleen actieve spelers er in.
De bad guys hebben gewonnen, hoeft niet uitgespeeld te worden.

Gz aan de cultfags :p

srs weet je hoe ik me voel. Voor het eerst in mijn leven dacht ik van enige waarde te zijn....... :huilen:

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 23:39 ----------

Van mij mag de pot ook afgelopen zijn.
Zou wel graag willen weten wie wat was.

Iedereen weet nu een beetje hoe het werkt, en volgende pot alleen actieve spelers er in.
De bad guys hebben gewonnen, hoeft niet uitgespeeld te worden.

Gz aan de cultfags :p
Peereboom is de wolf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.438

Sorry brah dat ik je door dit spel heb gelogen. Het idee achter de dorpsgek is dat hij het spel op een heel andere manier beleeft. Dit is eerlijk gezegd erg goed gelukt, sorry man. Hopelijk kun je er net als de rest uiteindelijk wel om lachen. Remi heeft wel altijd eerlijk antwoord gekregen, jij zou altijd nee te horen krijgen omdat je naar een nepmaan oid kijkt (of een waardeloos brouwsel van schoensmeer maakt oid).

Morgenochtend zal ik jullie allen een uitgebreid betoog sturen (gewoon on topic) met hoe ik dit alles heb beleefd. Het is echt fantastisch om vanuit een soort godmode op jullie neer te kijken en het spel op zo'n andere manier te beleven (ik wist uiteraard van iedereen zijn rol, alle intriges die daaruit volgden, nep (en echte!) hints die zijn gegeven, de prangende PM's met vragen etc en natuurlijk het bedenken van alle verhalen. Graag wil ik morgenochtend de mogelijkheid hebben om aan jullie allen alle rollen te onthullen (misschien zit er nog een leuke verrassing tussen) en uiteraard ook alle hints die ik jullie heb gegeven (ook aan het meisje en de wolf).

Voor nu, slaap lekker allemaal.
Morgenochtend misschien toch middels een verhaal een eind aan dit alles. Daarna neem ik rustig de tijd om een nieuw scenario te bedenken enzo, want al met al is dit redelijk intensief.

Nogmaals,
Slaap lekker en tot morgen!

Cool man :D ben benieuwd :D

Dan bekroon ik hierbij mezelf tot winnaar

Terug
Naar boven