MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

Ik had het tegen jou ja. Was niet om je te verbeteren maar om aan te geven dat het nog erger was dan je dacht

Had ik al door ;). 1/3 was ook al veel te veel geweest eigenlijk. volgens mij zijn er bij spelletjes met 15 man vaak maar 2 of 3 cultisten.
Achja we hadden gewoon een verrot dorp maxiamento en ik was ook maar een egoïst die genoot van alle verwarring en ellende.

Hahaha nou ja. Ook dat nog idd was je nog semi goed ook :o

Ik wilde gewoon balans houden tussen goed en slecht (maximale verdeeldheid :)) en natuurlijk zelf niet te verdacht overkomen dat laatste is me zeer goed gelukt volgens mij.
Vond het al raar dat niemand het verdacht vond dat mijn favoriete activiteit executiemethoden bedenken was.

En ik mag niet klagen, ik leef nog. Hoewel ik wel bang ben want de enigste douches in m'n nieuwe dorp zijn in het stadshuis O_o.

Hahaha :roflol: Die 7 met dat spook was trouwens een hint naar peerebaum :p Hij is zevende in de spelerslijst

Ah ok nu snap ik hem inderdaad, had eigenlijk niet verwacht dat de hints zó belangrijk zouden zijn in de verhalen maarja 1e keer dat ik dit op een forum speel. Is toch weer een heel ander spelletje zo.

Ik denk trouwens dat ik wel weet hoe skinnie in z'n dorp die wolf te pakken heeft gekregen.

Die wolf is door skinnie gewoon keihard anaal vernederd. :p

Kwarkvarken is een held.

Leuk gespeeld. Hopelijk de volgende ronde met alleen active spelers.

Wanneer gaat de volgende starten. Kunnen we ons alvast inschrijven:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.468
Inschrijvingen staan uiteraard open. Van een aantal ga ik er inderdaad al uit dat ze weer mee willen en zullen spelen. Daarnaast zal ik iets verzinnen om mensen die niet meespelen er automatisch uit te werken oid.

Inschrijvingen staan uiteraard open. Van een aantal ga ik er inderdaad al uit dat ze weer mee willen en zullen spelen. Daarnaast zal ik iets verzinnen om mensen die niet meespelen er automatisch uit te werken oid.

Goed plan!
Bij deze mag je mij dus noteren!!:D

Ook weer in

ik snap er even niks van, hoe komt het nou dat wij gewonnen hebben?

p.s. mooi ook dat er maar 1 iemand al mijn talloze hints snapte :roflol: ik had bijna letterlijk gezegd dat peerebaum de wolf was, met uitspraken als "de peer valt niet ver van de baum" als het over de wolf ging.

Je hebt wel een beetje overdreven in de cultisten

Daniel20, Kidmonster, sezer0sezer, Primo Victoria, White Knight, Logical, z1000, pasta saus, FabulaActaEst en natuurlijk weerwolf Peerebaum schateren allemaal van het lachen (oh en peanuthead dan?) 10 cultisten???

Daarnaast de burgemeester met zijn bodyguard ook nog kiezen om voornamelijk corrupt te zijn. Heb je het over. Orgineel en Aether.

13 mensen die aan de slechte kant staan. Waarvan 10 het ook nog eens van elkaar wisten. Dan wordt het spel natuurlijk wel een beetje onmogelijk.

14... Starter20 was ook cultist... Dus meer dan de helft was slecht. Dat was idd teveel, maargoed ik doe zeker mee de volgende x, alleen wel wat minder cultisten graag..6 is toch wel de max.. aangzn dit DBB is en de burgemeester dus altijd corrupt zal zijn :)

Bedankt dat je me een held noemt, voel me zeer vereerd.:D..in youre faces cultisten:cool:

Karma krijg je uiteraard.

Ooh ja 11 cultisten maar dus :roflol: yeah mad.

Vond t thema van maxiamento wel een goed idee trouwens... Wolf=Duivel meisje=Engel etc etc...

Of kan dat niet?

I'm in. Oh 11 cultisten zelfs, 1 anarchist (ik) en een gek die dacht dat ie anarchist was.... we never stood a chance XD

zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.

Wolf = duivel
Meisje= Engel
Cultisten = Demonen
Jager = Exorcist
Anarchist = anarachist
Heks = Waarzegger/ of gedachtenlezer ofzo.

Misschien trouwens niet dat die mensen bezeten zijn (is natuurlijk wel een optie) maar gewoon dat ze de gedaanten van mensen aan kunnen nemen.

Laatst bewerkt:
heb het hele topic gevolgd, ben in voor volgende ronde :D
dat thema van iemand die door de duivel bezeten is lijkt me trouwens wel ok

nou ja ik snap kwarkvarken ze positie wel. Met de cultisten heeft hij een grote fout gemaakt waardoor de balans meer dan oneerlijk was. De verhalen met hints heeft hij wel erg leuk aangepakt vind ik, al waren de hints misschien iets te cryptisch. Het moet volgende keer wel echt beter. Als dat volgende keer het geval is doe ik ook weer graag mee. Echt cryptische hints zijn natuurlijk wel veroorloofd in een spel waar er een groepje van 5 cultisten zijn.

Mocht kwarkvarken de host niet willen zijn wil ik het eventueel wel doen. Maar mijn verhalen zullen misschien van mindere kwaliteit zijn.

Ben er ook weer bij :cool:

Terug
Naar boven