AndroidHealthClinic

Foto Jay Cutler en een andere kerel

Buffster

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
525
http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=284532&d=1141863270

Ik kwam deze foto op het forum van bb.com tegen en aangezien ik nog nooit een pro in real life had gezien, besefte ik nooit zo goed hoe groot deze mannen daadwerkelijk waren. Deze foto laat dat in mijn ogen echter perfect zien, die kerel die met Jay op de foto staat is zeker geen kleine jongen, maar als je dan ineens Cutler ernaast ziet staan.... WTF dat is niet normaal!

Het verschil in hoofd is trouwens ook geniaal :D

Mijn god, wat een verschil :eek:

En die gast ernaast is zeker geen kleintje.

er lijkt me iets niet juist...weet niet wat het is...het verschil is wel heeeeeel groot,mss dat jay wat meer naar de lens staat...weet het niet,maar hij blijft een HUGE MOFO

dat hoofd :eek:

haha, idd, zelfs z'n hoofd is 3 keer zo groot.

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...

ziekelijke foto :D:D:D

Cutler z'n wangzakken zijn groter dan die andere dude zijn hoofd.

Jay kan net zoals een eekhoorn/hamster die ander zn kop als een nootje in een van zn wangen bewaren!

Holy shit, big mofo. Het is altijd lastig om in te schatten hoe groot die gasten nou écht zijn, maar dit laat het wel aardig zien.

Toen ik de eerste keer Ted van der Parre tegenkwam, schrok ik me ook kapot. De man is 2.12meter geloof ik, is ook echt serieus een beest, nog steeds wel. Als je eenmaal met hem aan de praat raakt istie best aardig :)

die kerel heeft gewoon een super klein hoofd, en jay houd gewoon mega veel vocht vast.

hahaha..Jay is aan de Uber mass...

is dat niet "mars" en jay?

als ik naar dat hoofd van Jay kijk denk ik aan die reclame van de AH
HAMSTEREEEEEEEE!!!!

jay staat wel een pak dichter bij de lens hé...

Volgens mij is die gozer daarnaast zo ****ing klein. Ik was 2 jaar geleden op de Fibo en daar heb ik naast verschillende pro's gestaan. (DJ, Ruhl, Ernie Taylor) En zo groot waren ze nou ook weer niet zoals je hier denkt.
Ben trouwens dit jaar wel benieuwd hoe groot Ronnie is:D

Mugje zei:
Volgens mij is die gozer daarnaast zo ****ing klein. Ik was 2 jaar geleden op de Fibo en daar heb ik naast verschillende pro's gestaan. (DJ, Ruhl, Ernie Taylor) En zo groot waren ze nou ook weer niet zoals je hier denkt.
Ben trouwens dit jaar wel benieuwd hoe groot Ronnie is:D

Dat zou heel goed kunnen, want Jay is echt niet zo lang (1.75m), maar op deze foto lijkt 'ie een stuk langer dan die gozer.

Terug
Naar boven