MuscleMeat

Foto Jay Cutler en een andere kerel

klopt..ik zag dennis james vorig jaar, en toen schrok ik ook wat voor midget dat was..deze knakker zal dus ook een aardige dwarf zijn..

Jay heeft gewoon teveel van de groeihormonen gesnoept, vandaar dat zijn handen en hoofd zijn gegroeid

Damn wat een verschil. Jay houd wel mega veel vocht vast maar dan nog.

Volgens mij is er wat gerommeld met die foto, kijk eens naar de hand van Jay waar mee ze elkaar een hand geven. en vergelijk die eens met zijn andere hand... die lijkt veel groter...

hardgainers zei:
Volgens mij is er wat gerommeld met die foto, kijk eens naar de hand van Jay waar mee ze elkaar een hand geven. en vergelijk die eens met zijn andere hand... die lijkt veel groter...

Dat viel me ook al op.. En het lijkt precies of de personen "geplakt" zijn op de achtergrond.

Hoedanook, Jay is een grote jongen

Ik ben 10 cm langer dan Cutler en ook 130 kilo, dus als ik daar zou staan, zou hij niet zo groot meer afsteken. Wel een beetje natuurlijk. :p

• Topic Starter Topic Starter
Is in ieder geval geen fake foto, want is gewoon een serie van foto's die iemand op bb.com heeft geplaatst van de Arnold Classic.

fotoshop:S:S?!

damn, freaky foto!

boerenkool zei:
Ik ben 10 cm langer dan Cutler en ook 130 kilo, dus als ik daar zou staan, zou hij niet zo groot meer afsteken. Wel een beetje natuurlijk. :p

With all due respect maar dat betwijfel ik !
Je kan gewoon niet op tegen die AS-GH-magiërs !

Lijk mij ook een combinatie van fotosoep, en een lens die dicht op het onderwerp staat.

die man die naast cutler staat is volgens mij gewoon een klein gespierd ventje, daarom lijkt het verschil zo enorm

hardgainers zei:
Idd, en die vuist van Jay is haast nog groter dan de bovenarm van die andere gast. En als je dan die hoofden nog vergelijkt...
Het lijkt alsof de camera niet goed overweg kan met grootte/diepte verhoudingen.

The Rock zei:
Holy shit, big mofo. Het is altijd lastig om in te schatten hoe groot die gasten nou écht zijn, maar dit laat het wel aardig zien.

Toen ik de eerste keer Ted van der Parre tegenkwam, schrok ik me ook kapot. De man is 2.12meter geloof ik, is ook echt serieus een beest, nog steeds wel. Als je eenmaal met hem aan de praat raakt istie best aardig :)

Ted van der Parre was een kennis van mijn familie als kind, bruut grote vent idd weet nog wel dat ik als kind nog niet eens boven zijn benen uit kwam haha. Dat die zijn ex vrouw en kind in de steek heeft gelaten vind ik dan wel wel weer minder. Ken zijn zoontje ook, wordt later volgens mij ook een beest.

Wat heeft die Jay toch een idiote kop seg...

Ik hoop dat ie nooit Mr.O zal worden.

niks fotoshop, zijn hoofd is gewoon groot:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fotos zijn van 18maart
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

djeeezzzz hij lijkt wel een beetje op lurch van de adams family :D

Terug
Naar boven