XXL Nutrition

Foto Jay Cutler en een andere kerel

gelukkig zijn de jury-leden mensen die naar het lichaam kijken, en geen homocoïtusuele sportschoolhouders die alleen op hoofden geilen:cool:

Wat wil je met 138 kilo en een kort lichaampje!

jah dan trek je al gauw een raar hoofd en ook nog een zo rood als een tomaat maar jah dat neemt niet weg dat dit een topper van een bb is

Buffster zei:
http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=284532&d=1141863270

Ik kwam deze foto op het forum van bb.com tegen en aangezien ik nog nooit een pro in real life had gezien, besefte ik nooit zo goed hoe groot deze mannen daadwerkelijk waren. Deze foto laat dat in mijn ogen echter perfect zien, die kerel die met Jay op de foto staat is zeker geen kleine jongen, maar als je dan ineens Cutler ernaast ziet staan.... WTF dat is niet normaal!

Het verschil in hoofd is trouwens ook geniaal :D

Ik denk omdat Jay Cutler slechts 1,75 meter is, dat dat kerel(tje) links slecht 1.65 meter is en niet meer weegt dan 55 kg. Zo groot zijn wedstrijdbodybuilders nu ook weer niet, ik heb me namelijk vaak verbaasd hoe klein ze waren.

Gespierd Stuk zei:
Ik denk omdat Jay Cutler slechts 1,75 meter is, dat dat kerel(tje) links slecht 1.65 meter is en niet meer weegt dan 55 kg. Zo groot zijn wedstrijdbodybuilders nu ook weer niet, ik heb me namelijk vaak verbaasd hoe klein ze waren.

Klein? Je bedoelt kort?

Ik vraag me echt af hoe dat hoofd zo groot komt, met andere pro's ook
Hun hoofd is best wel normaal nog vergeleken met hun lichaam terwijl ze toch gigantisch groot zijn

je hebt speciale supps voor hoofden, wist je dat?

Zou dat kunnen dat door bv overmatig gebruik van androgenen bv verandering in het gezicht kunnen voorkomen?

tribulus schijnt daartegen te helpen. Alle groei gaat dan van je hoofd tussen de benen zitten. Helaas is dit maar tijdelijk :p

Jay's onderarm is groter dan die kerel zen biceps :D

Sammy_V zei:
Naar mijn mening is het totaal pakket is een zeer belangrijk gegeven in de bodybuildingsport , ook de kop of smoelwerk.

mwah, jij heb anders ook een aardig poffertjesgezicht.

haha een pannenkoekenplofkop

spiertje16 zei:
Zou dat kunnen dat door bv overmatig gebruik van androgenen bv verandering in het gezicht kunnen voorkomen?

Ja, sommige bodybuilders worden er zo aggressief van dat ze andere mensen gaan molesteren. Dit kan uitlopen tot bruut geweld en de slachtoffers hebben een grote kans dat ze op hun smoelwerk worden getimmerd. Vervormde hoofden zullen het resultaat ervan zijn. Ik hoop dat ik antwoord op je vraag heb gegeven.

Grtz

Terug
Naar boven