MuscleMeat

foto/vetpercentage amanda

Criada19

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m66
Massa
55kg
Vetpercentage
20%
Hi dutch bb's

Ik heb een vetpercentage meter gekocht, ( Huidplooimeter )
maar gister gaf hij 18.7% aan toen mijn moeder ging meten
en net ging ik zelf meten had ik eerst 16%
toen nog keer meten 17.4%
hoe kan ik nou duidelijkheid krijgen?
wat denken jullie dat mijn VP is?
Ben 53 Kilo , 166 CM

XxX

IMAG0008.jpg

IMAG0009.jpg

Laatst bewerkt:
Voor vrouwen is het anders dan mannen dus ik heb geen idee.. ik schat dat die eerst emeting van 18,7% de meest juiste zal zijn

• Topic Starter Topic Starter
dik .

dat is de reden dat je altijd de zelfde persoon moet laten meten. 3 metingen doen en daar het gemiddelde van nemen.

Net iets onder de 20% schat ik.

nice!

Hmmm moeilijk. Denk dat we meer foto's nodig hebben!

dit is geen 30%

moeilijk te beoordelen bij deze belichting vind ik, betere foto's zouden kunnen helpen.

Heb zelf m'n vriendin wel een aantal keer gemeten (om te oefenen) en die komt meestal tussen de 14,5 en 15,5 uit
vergelijkend denk ik dat je wel wat hoger dan haar zit maar zoals ik al zei lastig te beoordelen zo.

Meet gewoon een paar keer en neem dan het gemiddelde. En dan zoveel mogelijk door dezelfde persoon laten uitvoeren, want zelfs al doet diegene het niet perfect kan je dan alsnog wel progressie zien als ze het in ieder geval consequent verkeerd doen :)

Heb ook al verschillende keren men vrouw gemeten, en ik kwam de eerste 10 keer altijd verschillende resulaten uit, daarna werden de results consequenter.
Dus ik zou zeggen altijd laten meten door dezelfde persoon, en als ik zou voortgaan op men vrouw haar vp zou ik zeggen bij jou rond de 19.

Denk rond de 22/24procent, moeilijk te beoordelen met deze foto's.. kan je geen 3puntsmeting laten doen in een sportshcool?

Laatst bewerkt:
Voor vrou
wen is een vetpercentage van 25 % zeer normaal, en je bent geen plank. Denk dat die metingen te laat uitvallen. Niet lullig bedoeld trouwens, maar ik gok dat je rond de 25 ofzo zit.
Onder de 20 moet je ook niet willen zitten, vrouw zijnde..! Wat vrouwelijke vormen worden doorgaans zeer gewaardeerd door het andere geslacht!

mooi figuur hoor niks aan doen ;)

Voor vrou
wen is een vetpercentage van 25 % zeer normaal, en je bent geen plank. Denk dat die metingen te laat uitvallen. Niet lullig bedoeld trouwens, maar ik gok dat je rond de 25 ofzo zit.
Onder de 20 moet je ook niet willen zitten, vrouw zijnde..! Wat vrouwelijke vormen worden doorgaans zeer gewaardeerd door het andere geslacht!

Inderdaad, voor vrouwen is het vp heel anders dan bij mannen. Zou niet teveel vertrouwen op dat ding, gewoon blijven controleren in de spiegel etc.

Geen grammetje vet te veel op, ziet er prima uit.

Terug
Naar boven