MuscleMeat

Fotolog xxTamaraxx Op weg naar de FlexCup 2014

• Topic Starter Topic Starter
Wauw je had al een super figuur :) grappig om te zien hoe iedereen dus zo anders is, had je echt geen 27% geschat! Succes met de challenge! In welk groepje zit je? Ochtend of middag?

Dank je wel! Erg lief! Ja dat verbaasd mij ook nog steeds hoor hoeveel verschil er zit tussen verschillende mensen! Daarom heeft het ook absoluut geen zin om jezelf te vergelijken met anderen, echter doe je dat toch altijd wel haha. Mijn hoge vet% komt voornamelijk door m'n bovenarmen, rug en buik zijn nu al vrij droog aan het worden..
Dank je wel en jij ook heel veel succes!!
Ik zit in groep 3 van 13.30u. Jij?

Zeer zeker waar! Ik doe niet mee, mijn vriend zit in groepje 1. Volgend jaar ga ik mee doen :) wilde dit jaar al mee doen maar dat kwam niet uit. maar ik kom uiteraard naar de flexcup om hem en de rest aan te moedigen en wie weet sta ik er zelf volgend jaar.

Ik ga in ieder geval je volgen! Altijd leuk om te zien. Zo doe ik zelf ook nog een beetje mee haha.

Welke klasse zou je volgend jaar mee willen doen? Ik in principe dit jaar bikini klasse.. al vind ik de body fitness klasse ook wel erg mooi! Dus misschien dat ik volgend jaar ook wel weer mee doe hoor in die klasse.. even kijken hoe het allemaal bevalt nog komende jaar. Vanwege mijn hoge vet% ben ik alleen maar aan het cutten nu dus ben wel erg benieuwd wat mijn lichaam gaat doen als ik clean ga bulken dus dat is eventueel wel een leuke uitdaging voor volgend jaar..

Haha ja zijn toch wel aardig wat flexchallengers die hier loggen dat is zeker leuk om te volgen! Logt je vriend ook?

Nou in principe wil ik niet mee doen aan de flexcup en enkel aan de challenge. Ik ben niet zo'n spotlight persoon. Maar dat laat ik afhangen van mijn resultaten. Als ik echt heel blij ben met resultaat laat ik me misschien wel ompraten haha. Als ik mee zou doen is het bikini. Puur omdat ik beginner ben. Al hoop ik dit jaar alvast mooie vorderingen te maken voor volgend jaar. Vind zelf de body fitness ook mooi. Bikini zijn vaak de benen meer slank dan echt gespierd.

Nee mijn vriend logt niet. Hij is hier wel actief maar leest meer dan dat hij post. Hij begon op 18% en zit nu op 15%. En ik zie het verschil al heel goed. Daardoor baal ik wel extra dat ik nu niet mee doe.

mooi tamara!

superleuk dat jullie beiden trouwens bodyfitness mooi vinden en misschien die kant op willen.

Bodyfitness is nu wat eerder figure was toch?

Als ik echt een waanzinnig lijf heb wil ik m best showen haha, maar mn mindere punten gooi ik niet in mijn fotolog en dat is nog niets eens strandwaardig:p

Goed bezig hoor wow :thumb:

mooi tamara!

superleuk dat jullie beiden trouwens bodyfitness mooi vinden en misschien die kant op willen.

Ja zeker een mooie klasse! En mocht het echt goed gaan de rest van het jaar qua wedstrijdvoorbereiding en de wedstrijd zelf dan wil ik zeker door gaan in die klasse. Ben echt weg van o.a. het fysiek van Jessie Hilgenberg!

Bodyfitness is nu wat eerder figure was toch?

Als ik echt een waanzinnig lijf heb wil ik m best showen haha, maar mn mindere punten gooi ik niet in mijn fotolog en dat is nog niets eens strandwaardig:p

Ja klopt :) Haha ja je mindere punten loggen is toch wel erg confronterend. Ik doe dat dan ook pas als die mindere punten verbeterd zijn haha:p STrandwaardig vind ik mezelf ook nog niet hoor.. beide erg kritisch denk ik ;)

Thnx! :)

Laatst bewerkt:
Ja dat is ook mijn idee, die mindere punten (alles onder de navel eigenlijk:p) wil ik wel posten na de 6 weken cut. Vandaag was ik ff bij perry sport een broekje aan het passen. Omg, daar zie je echt elk putje en vetje! Vreselijk. Doel is toch echt wel om zo strak te worden dat het er in vreselijk winkellicht ook een beetje ok uit ziet:D

Haha same here! Maar moet zeggen dat de cellulitus op m,n kont en bovenbenen al vele malen minder is geworden als in het begin! Dus heb goede hoop :)

Ja ik heb er ook wel vertrouwen in, de cellulitis was veeeel erger (vooral na mijn zwangerschap en 14 kg zwaarder dan nu:p).

Verschil tussen 1e en 2e is bijzonder. Toch die verlaging in vetpercentage die relatief klein is maar zeer mooi effect heeft op je taille. Van nature ook gelukkig wat brede heupen, mooi hoor.

Voor mijn persoonlijke smaak zou ik zeggen dat je benen en glutes nog wel wat massa kunnen gebruiken. Iig mooi resultaat al, succes verder.

Wauw wat een verschil. Wees er maar trots op. Ik ben positief jalours ;-)

Ja ik heb er ook wel vertrouwen in, de cellulitis was veeeel erger (vooral na mijn zwangerschap en 14 kg zwaarder dan nu:p).

Jeetje 14 kg:eek: Respect meis!! Ja ik wist ook niet dat je vet% zo'n invloed had op cellulitis.. dacht altijd dat het aanleg was..

Verschil tussen 1e en 2e is bijzonder. Toch die verlaging in vetpercentage die relatief klein is maar zeer mooi effect heeft op je taille. Van nature ook gelukkig wat brede heupen, mooi hoor.

Voor mijn persoonlijke smaak zou ik zeggen dat je benen en glutes nog wel wat massa kunnen gebruiken. Iig mooi resultaat al, succes verder.

Dank je!

Met mijn wat bredere heupen ben ik ook wel erg blij.. Ben het met je eens dat m'n benen absoluut meer massa mogen hebben.. Heb nog 6 maanden te gaan tot de wedstrijd dus moet zeker weten goed komen!

Wauw wat een verschil. Wees er maar trots op. Ik ben positief jalours ;-)

Dank je wel Joyce! Log je zelf ook? Wat wil jij bereiken?

Hieronder weer even een update.. Ditmaal van mijn rug, waar ik stiekem wel erg trots op ben :o

Eerste foto is gemaakt in maart, tweede foto begin mei. Niet heel erg veel verschil naar mijn idee. Schouders wel wat groter en droger lijkt.. Misschien dat jullie oog meer ziet dan de mijne?!

Ben wel erg blij met mijn rug. Krijg er flink wat complimenten over in ieder geval van de andere serieus trainende mensen in de sportschool. De 'niet-sporters' noemen me nu al een halve kerel met m'n gespierde rug en 'dikke' bovenarmen.. Haha ik zie het als compliment en ik ben er blij mee!:D

IMG_2816.jpg

20140511_141239.jpg

Damn jouw figuur was al erg mooi! En dat wordt alleen nog maar mooier, heel veel succes.

ik zie meer verschil in je schouders en armen dan je rug

maar damnd, mooie rug, ik snap die complimenten wel!

Zo.. het wordt weer even tijd voor een logje + foto.. Is alweer bijna een maand geleden dat ik heb gelogd, maar ben wel bezig geweest hoor :D Trainen gingen super, voeding ging goed. Over 2 dagen weer een meting.. Ben erg benieuwd! Hieronder en foto van de eerste week van mei (links) en een foto van een week geleden (rechts). Toch weer wat droger.. geen idee hoeveel vet% er nu af is. Was vorige meting 22.7%. Ik denk dat ik toch zeker wel onder de 22% uitkom nu, maar even afwachten dus tot zaterdag.

Oja.. was van de week bij een vriendin. Die was altijd al een stuk slanker dan ik. Ik maatje 42 en zei 36/38. Ging ik even haar broeken passen.. Begon als een grapje maar wtf.. ik paste ze gewoon! Weliswaar stretch broeken dus geeft wel beetje mee bij de bovenbenen maar kreeg de broeken gewoon dicht zonder dat er een vetje over de rand heen kwam.. Supertrots :D

Edit: verkeerde foto ge-upload.. zie volgende bericht voor juiste foto :) Onderstaande foto is het verschil van januari t/m nu..

IMG_20140619_120604.jpg

Laatst bewerkt:
wauw, goed verschil hoor.
Knappe abs, quads en schouders!

Terug
Naar boven