AndroidHealthClinic

Foto's. Langzaam weer opbouwen.

Bezoekers in dit topic

Kijken of ik het aandurf deze te laten staan...
Voorheen veel kritiek gekregen dat mijn lijf om te kotsen was en erger.. Dus laat die opmerkingen maar achterwege... Ik wil bouwen en doe hard mijn best. Dus wil toch een foto plaatsen van hoe het nu is.. Kijken of het lukt mijn gewicht omhoog te krijgen.
15ojwgy.jpg
 
mooie definitie hoor! nice sixpack, obliques, quads en calves laat je zien.
Mooie basis toch om te bouwen, hoop dat gewicht en massa eindelijk mogen volgen meis!!
 
Niks mis mee hoor, mooie lijnen:)
 
eens met bovenstaande! Goeie basis! Ik denk dat je lichaam mooier uit komt met een hipster, miss ideetje voor de volgende x:)

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

ps. Waar zie jij lovehandles O.O?? Is dat niet gewoon je bouw (botten?)
 
Je werkt ontzettend hard, je inzet is altijd hoog, en dat zie je aan de foto's! :)
Het is dan inderdaad een struggle voor je, maar je mag trots zijn waar je nu staat!
En verder ben ik het helemaal eens met mijn voorgangers: je ziet duidelijke lijnen en definitie :thumb:
 
Kijken of ik het aandurf deze te laten staan...
Voorheen veel kritiek gekregen dat mijn lijf om te kotsen was en erger.. Dus laat die opmerkingen maar achterwege... Ik wil bouwen en doe hard mijn best. Dus wil toch een foto plaatsen van hoe het nu is.. Kijken of het lukt mijn gewicht omhoog te krijgen.
15ojwgy.jpg

ik had ze al gezien maar zeg het nogmaals ziet er super uit mooie benen super abs alles mooi strak en iedereen weet hier dat jij er keihard voor knokt en nooit opgeeft tegenslag of niet dat siert jou mentaliteit en karakter om jou doel te bereiken

nu nog de massa op de juiste plaats en geloof mij ik zie jou echt nog wel eens een wedstrijd doen daar ben ik van overtuigd

je vriend opa
 
Tuurlijk durf jij dat! Je hebt niets om je voor te schamen! Niet zo onzeker mop ;)
 
Ik zie duidelijke lijnen hoor Marina, mooie buiskpieren,,helemaal niks mis mee..
 
mooie definitie hoor! nice sixpack, obliques, quads en calves laat je zien.
Mooie basis toch om te bouwen, hoop dat gewicht en massa eindelijk mogen volgen meis!!
dank je. Nu die massa nog he!

Niks mis mee hoor, mooie lijnen:)
dank je.)

eens met bovenstaande! Goeie basis! Ik denk dat je lichaam mooier uit komt met een hipster, miss ideetje voor de volgende x:)

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

ps. Waar zie jij lovehandles O.O?? Is dat niet gewoon je bouw (botten?)
Hipster heb ik inderdaad niet.. :(... dit was het beste wat ik even snel kon vinden.. Foto's waren niet echt gepland.

Zitten verstopt. :p

Je werkt ontzettend hard, je inzet is altijd hoog, en dat zie je aan de foto's! :)
Het is dan inderdaad een struggle voor je, maar je mag trots zijn waar je nu staat!
En verder ben ik het helemaal eens met mijn voorgangers: je ziet duidelijke lijnen en definitie :thumb:
Dank je. Op zich ben ik al blij waar ik nu sta... maar ik vind het gewoon nog niet mooi. Ik wil gewoon meer massa... En daar ga ik hard voor doorwerken.
ik had ze al gezien maar zeg het nogmaals ziet er super uit mooie benen super abs alles mooi strak en iedereen weet hier dat jij er keihard voor knokt en nooit opgeeft tegenslag of niet dat siert jou mentaliteit en karakter om jou doel te bereiken

nu nog de massa op de juiste plaats en geloof mij ik zie jou echt nog wel eens een wedstrijd doen daar ben ik van overtuigd

je vriend opa
Dank je. Ik hoop dat je ooit gelijk gaat krijgen!
Tuurlijk durf jij dat! Je hebt niets om je voor te schamen! Niet zo onzeker mop ;)
Hmmm...Ik vind mezelf echt te dun.. mist massa... maar daar moet ik gewoon knetterhard aan werken. Dank je. :)

Ik zie duidelijke lijnen hoor Marina, mooie buiskpieren,,helemaal niks mis mee..
Dank je. :) Ik hoop alleen dat nu die massa ook gaat komen. Daar gooi ik me met 200% voor in de strijd.
 
Mooie foto's... Je durft in ieder geval meer dan ik want ik durf nog geen foto's te plaatsen :D
 
mooie definitie hoor! en die abs :eek: dik jaloers hier :D

:cheer: Marina :cheer:
 
Ziet er goed uit!!!

Je komt er wel, goed naar je lichaam luisteren en rustig alles oppakken! :)
 
Ziet er goed uit!!!

Je komt er wel, goed naar je lichaam luisteren en rustig alles oppakken! :)

Dank je. Ik doe mijn best. Mijn lijf wil soms wat tegensputteren.. vooral met aankomen. Maar ik zet door. :)
 
Toch nog even een paar fotootjes van de meet gisteren.

DB fly 10 kg
30tnew0.jpg


Hiptrust. Zag opeens dat mijn kuiten ook wel aardig gaan. :o Heb ze alleen afgelopen week gemist met trainen.
35340tt.jpg


en even eten erna. :o barstte van de honger..
34qmzkh.jpg
 
Na lange tijd toch even een update
ondanks tegenslagen blijf ik doorgaan. nu even op een laag pitje ivm AC luxatie links.
rug 2 mei 2015
f08dx3.jpg

arm 26 mei 2015
op9x5l.jpg

armen 24 juni 2015. Dan zie je weer wat licht doet. Ene arm links met goed licht en andere met slecht licht. Ondanks dat mijn armpjes maar 23 cm zijn en gespannen 24,3 cm lijkt het op een foto heel wat.. :o in het echt valt het alleen enorm tegen. :(
dhalw6.jpg

En een van 30 juni 2015 na het trainen. Heb mijn kop er maar afgehaald.. ik keek wel heel erg gek :p
mmbiwj.jpg
 
Netjes marina:) doorzetter ben je!
 
Dank je Natty. :)
IK moet en zal mijn doel halen... Dus ik zet door.
 
Na lange tijd toch even een update
ondanks tegenslagen blijf ik doorgaan. nu even op een laag pitje ivm AC luxatie links.
rug 2 mei 2015
f08dx3.jpg

arm 26 mei 2015
op9x5l.jpg

armen 24 juni 2015. Dan zie je weer wat licht doet. Ene arm links met goed licht en andere met slecht licht. Ondanks dat mijn armpjes maar 23 cm zijn en gespannen 24,3 cm lijkt het op een foto heel wat.. :o in het echt valt het alleen enorm tegen. :(
dhalw6.jpg

En een van 30 juni 2015 na het trainen. Heb mijn kop er maar afgehaald.. ik keek wel heel erg gek :p
mmbiwj.jpg

Strakke core Marina !
 
Back
Naar boven