MuscleMeat

Fotolog xxTamaraxx Op weg naar de FlexCup 2014

• Topic Starter Topic Starter
Hieronder de juiste foto.. Verschil mei/juni..

20140619_121521.jpg

Wauw, goed verschil te zien! Heel netjes!

Dank je wel! Ik vind zelf m'n benen nog erg zwakjes.. maar zit ook nog het meeste vet dus gewoon geduld hebben denk ik voor ze goed tevoorschijn komen..
je ziet daar best massa zitten.
Voor een wedstrijd is er nog een laagje teveel vet erop inderdaad (ik hou er juist wel van zo)
Ik denk dat je nog verbaast gaat zijn wat daaronder vandaan komt ;)

Je schouders zijn heel hard gegaan deze maand zeg, mooi rond!

zet 'm op

wow goed droog en buff :O netjes!

veel succes! :)

je ziet duidelijk verschil wel, een stuk droger, goed bezig! suc6

Knap werk hoor! Echt goede progressie!

goede buik en schouders man! Good busy :D

Dank jullie wel allemaal! Jullie complimenten en opmerkingen doen me erg goed! In m'n directe omgeving krijg ik steeds vaker te horen 'goh tam tis nu wel genoeg zo he?!' Zo klaar mee!! Gelukkig op de sportschool alleen maar complimenten en interesse voor waar ik mee bezig ben!

.

Laatst bewerkt:
Hahah, oeps. Per ongeluk gereageerd met het account van mijn vriend. Hier alsnog mijn reactie;

Wauw, wat een verschil en wat een progressie. Niks van je omgeving aantrekken, het gaat erom waar jij je goed bij voelt. Ik zou trots zijn op zo'n lichaam! Je bent voor mij een voorbeeld.

Ja daarom! Ik voel me super en dat is het belangrijkste! En bedankt voor je lieve berichtje.. dat je me als voorbeeld ziet geeft extra motivatie!;)

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

Vandaag de meting gehad. Heb afgelopen maand superhard getraind en ook keurig aan m'n eetschema gehouden. Goed resultaat kon dus niet uitblijven echter was ik wel een klein beetje in lichte shock toen ik hoorde dat ik "de magische grens" had gepasseerd.. Wat bleek... mijn vet% was gedaald naar 19,5%!!! Hallelujah! Eindelijk die 20 voorbij. Na even snel rekenen betekende dat dat ik afgelopen 4 weken 3,2% armer ben.. stond er echt van te kijken, maar ben supertrots! Ik zit dit trouwens te typen terwijl er een ovenheerlijke pizza in de oven zit die ik met een berg knoflooksaus ga opeten met als toetje cornetto's mini en oreo koekies.. Heb ik verdiend!

Wauw super resultaat zeg!!
Ik was ook blij toen ik onder de 20 stond. Ben benieuwd waar ik over een dikke week op sta, dan ben ik klaar met t cutten:)

in 4 weken 3,2 % eraf??

wauw!

Ja ik stond er ook echt van te kijken en vind het ook echt veel, maar word altijd door Harry gemeten dus het zal dan wel kloppen lijkt mij.. ?! Er was ook bijna 2kg af.. van 69,5 naar 67,6kg..

Bij mij was 2.7% af in 3 weken dus met -2 kg moet dat zeker kunnen! Ik had voor mijzelf berekend dat ik bij -500 kcal elke week 1% vet kon verliezen.

Goed hoor zoveel in 3 weekjes tijd!!
Ja ik heb ook best veel cardio gedaan.. sowieso na elke KT 25 min hiit (5x);en dan nog 1x per week een uur boksen.. Dus 3u cardio.. Volgens het trainingsschema mag ik 2,5u cardio per week dus zit er iets boven. Daarnaast zit ik op 1700-1800 kcal per dag. Dus zit ook echt wel flink onder mijn onderhoud!
Het zal ook vast geen exacte wetenschap zijn die 4punts meting maar in ieder geval een richtlijn en als ik mn foto's vergelijk van vorige en deze maand zie je wel duidelijk verschil!

Je gaat echt goed en zeer mooie foto ook! goed verschil en die benen komen ook wel.
Vet% gaat ook goed. Soms ben ik er zelf ook wel benieuwd naar... maar ja.. kan het niet laten meten helaas.

Dank je wel!!

Ja hoop dat de definitie in m'n benen wat meer naar voren komt als m'n vet% naar beneden gaat.. Geduld hebben maar..

Balen dat je het niet kan laten meten! Geen mogelijkheid toe of andere reden?

Terug
Naar boven