MuscleMeat

Foto's. Langzaam weer opbouwen.

Bezoekers in dit topic

ik vind je er goed uitzien!
Naast flinke biceps ook een mooie bolling op je schouders.
Platte strakke gespierde buik enook een mooie vorm in de bovenbenen, ik ben benieuwd naar een goede foto van je kuiten!
 
blokjes, blokjes, blokjesbuik! nice

en inderdaad, die onderbroek aan oma geven :p
 
mooie buik hoor marina!
 
Het is nu niet je doel natuurlijk, maar toch nice die abs hoor!

Onderbroek verbranden pls haha. Ook al ben je nog niet waar je wilt zijn, gewoon jezelf showen met mooi ondergoed hihi (heupslip staat altijd wel nice vind ik).
 
niceee je buik :D quads zijn ook al goed zichtbaar!
 
Je mag echt trots op jezelf zijn! Super die abs, je ziet ze echt zitten!
 
Nice abs! En mooie benen al :)
Thanks. :)

ik vind je er goed uitzien!
Naast flinke biceps ook een mooie bolling op je schouders.
Platte strakke gespierde buik enook een mooie vorm in de bovenbenen, ik ben benieuwd naar een goede foto van je kuiten!
Dank je. :)
Mijn schouders zijn nu iets minder vol als mijn ava. Maar dat komt omdat ik er 4 maanden uit ben geweest en net pas weer gestart ben. Maar het komt al aardig terug. Buik is wel aangespannen hoor. :o
Kuiten moet ik nog een keer vastleggen. Misschien lukt het me nog voor mijn vakantie... Al is die 2 dagen niet veel tijd daarvoor. :D

blokjes, blokjes, blokjesbuik! nice

en inderdaad, die onderbroek aan oma geven :p
Hahaha. Dank je. En ja.. de broekjes gaan ook weg. Had een reden dat ik die aanhad :rolleyes:

mooie buik hoor marina!
Dank je. :)

Het is nu niet je doel natuurlijk, maar toch nice die abs hoor!

Onderbroek verbranden pls haha. Ook al ben je nog niet waar je wilt zijn, gewoon jezelf showen met mooi ondergoed hihi (heupslip staat altijd wel nice vind ik).
Het is zeker mijn doel niet. Doel is flink bulken en minimaal 5 kilo erbij aan massa. Maar het was toeval dat ik het zag. Daarom kon ik het niet laten het even vast te leggen. :p
Qua ondergoed heb ik wel hele mooie. Alleen zo eens per maand heb ik wat ehm.. wat "anders" nodig. :o
niceee je buik :D quads zijn ook al goed zichtbaar!
Dank je. :) buik is echt aangespannen. Beentjes niet. Die moeten ook flink groeien nog.
Je mag echt trots op jezelf zijn! Super die abs, je ziet ze echt zitten!
Dank je. :)
al zou ik toch liever mijn gewicht zien stijgen. Maar dit is stiekem ook wel leuk om een keer gezien te hebben. :o
 
Op verzoek dan toch even snel een paar niet zulke beste foto's van mijn kuiten.
Stellen nog niet veel voor hoor. En niet op de opgetrokken broek letten. Had geen tijd om het helemaal netjes te doen. Ben de koffers het laatste beetje aan het inpakken namelijk. :o
oh5nys.jpg
 
Nice legs marina! Zo droog krijg ik ze niet denk ik:p
 
Best ferme kuiten :) Heb je verhaal doorgenomen en niks dan respect! Succes met je trainingsdoelen.
 
Nice legs marina! Zo droog krijg ik ze niet denk ik:p
Dank je. Wat je ziet is wel droog. Maar moet veel meer massa op. Maar wat je niet ziet zijn mijn slappe billen en love handles. :( en die zijn er echt... zeker nu weer te zien helaas.
Dus als ik na mijn oogbehandeling weer echt kan knallen wordt het werken aan mijn billen!
en de rest uiteraard! en vooral BOUWEN!

Heel nice marina, die abs! wauwie!
Dank je. :)

Best ferme kuiten :) Heb je verhaal doorgenomen en niks dan respect! Succes met je trainingsdoelen.
Dank je. Kuiten lijken redelijk.. maar in cm valt het best tegen. :o
maar goed.. verder bouwen en knallen moet dat verbeteren!
 
Ik had ze al even in mijn log gezet.. maar even een abs update.. (foto van 10 juli)
Ben inmiddels weer aan het opvoeren met eten. Zaterdag is het weer 2 weken en dus zien of gewicht nu wel wil stijgen. Kracht gaat in ieder geval vooruit. Dus dat wordt afscheid nemen van de absjes die er nu nog zijn. Op naar Massa!

eerste ontspannen tweede aangespannen. en ja.. goed licht uiteraard. :rolleyes:
207wz6o.jpg
29bzp0i.jpg
 
Ik had ze al even in mijn log gezet.. maar even een abs update.. (foto van 10 juli)
Ben inmiddels weer aan het opvoeren met eten. Zaterdag is het weer 2 weken en dus zien of gewicht nu wel wil stijgen. Kracht gaat in ieder geval vooruit. Dus dat wordt afscheid nemen van de absjes die er nu nog zijn. Op naar Massa!

eerste ontspannen tweede aangespannen. en ja.. goed licht uiteraard. :rolleyes:
207wz6o.jpg
29bzp0i.jpg
Jammi jammi mooie buik vriendin jou abs zijn mooier als de mijne

je vriend xxx
 
Nice! Maare waar zie jij de lovehandels?
 
Jammi jammi mooie buik vriendin jou abs zijn mooier als de mijne

je vriend xxx
Maar jij hebt de massa die ik mis he! ;) xx

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Nice! Maare waar zie jij de lovehandels?
Dank je. Op dat punt heb ik bewust de foto geknipt. :o
 
Niks te zien;) je hebt ze echt niet.
Nu lekker bouwen. Helaas zit het je niet altijd mee maar niet opgeven meid. Die kg komen er wel weer bij.
 
Vandaag getracht een beetje fatsoenlijke foto van mijn rug te maken.
Het stelt nog niet veel voor. Maar goed.... ben hard bezig met bouwen!

e9smdj.jpg


---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Niks te zien;) je hebt ze echt niet.
Nu lekker bouwen. Helaas zit het je niet altijd mee maar niet opgeven meid. Die kg komen er wel weer bij.
Als ik weer eens een goede foto maak zal ik ze laten zien. :p
En ja.. inderdaad hard bouwen! Opgeven zal ik nooit doen! Ben benieuwd naar het wegen zaterdag. Ben dan 2 weken verder met een ophoging. Kracht neemt toe. Hopelijk massa ook!
 
Hoeveel heb je opgehoogd?
 
Ca 350 kcal. Soms wat meer. Niet elke dag is hetzelfde.
 
Back
Naar boven