Soraja
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m58
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.

Dank je.ik vind je er goed uitzien!
Naast flinke biceps ook een mooie bolling op je schouders.
Platte strakke gespierde buik enook een mooie vorm in de bovenbenen, ik ben benieuwd naar een goede foto van je kuiten!

Hahaha. Dank je. En ja.. de broekjes gaan ook weg. Had een reden dat ik die aanhadblokjes, blokjes, blokjesbuik! nice
en inderdaad, die onderbroek aan oma geven
Dank je.

Het is zeker mijn doel niet. Doel is flink bulken en minimaal 5 kilo erbij aan massa. Maar het was toeval dat ik het zag. Daarom kon ik het niet laten het even vast te leggen.Het is nu niet je doel natuurlijk, maar toch nice die abs hoor!
Onderbroek verbranden pls haha. Ook al ben je nog niet waar je wilt zijn, gewoon jezelf showen met mooi ondergoed hihi (heupslip staat altijd wel nice vind ik).

Dank je.
buik is echt aangespannen. Beentjes niet. Die moeten ook flink groeien nog. Dank je.Je mag echt trots op jezelf zijn! Super die abs, je ziet ze echt zitten!

Dank je. Wat je ziet is wel droog. Maar moet veel meer massa op. Maar wat je niet ziet zijn mijn slappe billen en love handles.Nice legs marina! Zo droog krijg ik ze niet denk ik![]()
en die zijn er echt... zeker nu weer te zien helaas. Dank je.

Dank je. Kuiten lijken redelijk.. maar in cm valt het best tegen.Best ferme kuitenHeb je verhaal doorgenomen en niks dan respect! Succes met je trainingsdoelen.

Jammi jammi mooie buik vriendin jou abs zijn mooier als de mijneIk had ze al even in mijn log gezet.. maar even een abs update.. (foto van 10 juli)
Ben inmiddels weer aan het opvoeren met eten. Zaterdag is het weer 2 weken en dus zien of gewicht nu wel wil stijgen. Kracht gaat in ieder geval vooruit. Dus dat wordt afscheid nemen van de absjes die er nu nog zijn. Op naar Massa!
eerste ontspannen tweede aangespannen. en ja.. goed licht uiteraard.
![]()
![]()
Maar jij hebt de massa die ik mis he!Jammi jammi mooie buik vriendin jou abs zijn mooier als de mijne
je vriend xxx
xxDank je. Op dat punt heb ik bewust de foto geknipt.

Als ik weer eens een goede foto maak zal ik ze laten zien.Niks te zienje hebt ze echt niet.
Nu lekker bouwen. Helaas zit het je niet altijd mee maar niet opgeven meid. Die kg komen er wel weer bij.