AndroidHealthClinic

Fotooossssss

ga eens een paar pagina's terug ;)

heb jij al gekuurd of alleen nog maar puur natuur? :cool:

Weet niet wat ik kwa commentaar nog toe kan voegen na al die complimenten .....; maar die zijn dan ook heel terecht!!! SUPER

Xtreme_BODY zei:

Als je die 20 jaar dat je jonger bent dan ik nog zo hard door moet trainen dan ben je ronnie wel dik voorbij denk ik zo, dan weeg je 170Kg@8% of zo. :D :D

Want je bent huge voor zo'n jong broekie, mijn colega's op het werk in deze leeftijd dat zijn allemaal panlatten. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Powerblade zei:
Als je die 20 jaar dat je jonger bent dan ik nog zo hard door moet trainen dan ben je ronnie wel dik voorbij denk ik zo, dan weeg je 170Kg@8% of zo. :D :D

Want je bent huge voor zo'n jong broekie, mijn colega's op het werk in deze leeftijd dat zijn allemaal panlatten. :rolleyes:

Die 170kg is wel de bedoeling jah :D maar dan met 3 a 4 % vet :P

170 kg is niet normaal meer, ook niet als je 1,92 m bent.
Naast dat het niet gezond is, moet je er ook nog heeeel wat inpompen voordat je op die 170 kg zit, en vraag me af of je dan lekker in je vel zit...
Maar goed, "give it a try" zou ik zeggen :)

je hebt aanleg, maar geen aanleg om ubermensch te worden, ook niet met liters AS :D

ik hoop dat je dit ook zal lukken, je zou dan de éérste in de geschiedenis zijn, maar hoe hoger je jouw doel ziet, hoe verder je ook komt, dus... :p

170kg met 3% zal je nooit gaan lukken. Maar success ermee. Heb je ten minste wat te doen.

Ligt eraan wat voor hormoon spul er nog allemaal ontdekt zal gaan worden. Misschien wordt iedereen wel 170 kg met 3% :D

Foto's zien er echt goed uit.. Massief :D

:eek: Wow !

Prima vorderingen gemaakt vriend!

RichardV zei:
Ligt eraan wat voor hormoon spul er nog allemaal ontdekt zal gaan worden. Misschien wordt iedereen wel 170 kg met 3% :D

Als iedereen over 10 jaar 170 kilo is, wil ik 60 kilo wegen :D

One-hundred-and-seventy.....sweet dreams! :yawn:

• Topic Starter Topic Starter
Ach nix mis met een beetje ambitie :D

Terug
Naar boven