AndroidHealthClinic

Fotooossssss

• Topic Starter Topic Starter
Jaccis zei:
hoe lang benie al bezig en welke supplementen grbruik je ?

Alleen whey pro xl 50 gram bij onbijt 50 gram naar training. en matrix 5.0 50 gram voor het slapen. Verder gebruik ik geen supplementen meer heb ik geen geld voor.

Xtreme_BODY zei:
Denk dat het aan de pose licht want mijn armen zitten ergens tussen de 46 a 47cm in.
Damn!!! hebbie eens wat info voor me wat jij zo al op kaant ??? jij 19 jarige heb gewoon de armen dikker als ik 27 jarige! die van mij waren maar 43 voordat ik 3 maand stil kwam te liggen ... schat dat ze nu nog 40 zijn ofzo ... en dat na 6 jaar trainen :S Ben nu wel weer volop teruyg ... maar het zal nog wel ff duren voor ik me oude vorm uberhaupt weer heb

Laatst bewerkt:
zeker goede vooruitgang! Alles mooi in verhouding, behalve triceps. Denk zeg het maar ff :D Ik ga volgende week je schema proberen, kijken wat het wordt.

Hiekie zei:
Damn!!! hebbie eens wat info voor me wat jij zo al op kaant ??? jij 19 jarige heb gewoon de armen dikker als ik 27 jarige! die van mij waren maar 43 voordat ik 3 maand stil kwam te liggen ... schat dat ze nu nog 40 zijn ofzo ... en dat na 6 jaar trainen :S Ben nu wel weer volop teruyg ... maar het zal nog wel ff duren voor ik me oude vorm uberhaupt weer heb

Stuur me maar ff een pm met je msn email adress dan geef ik je mijn huidige voedingsschemawel even.

post gewoon hier man :)

Dik in orde bro!! :thumbs:

naturel?

Lekker massief jammer dat je benen ern iet op staan :(

Ziet er goed uit :thumbup:

Ziet er goed uit..... :D

Jij word ook n beetje begeleid door Adriaan he?Ik ben een beginnende leerling ;)

Groetjes

miss_fitness zei:
Ziet er goed uit..... :D

Jij word ook n beetje begeleid door Adriaan he?Ik ben een beginnende leerling ;)

Groetjes

Thanx

Heb je trouwens msn? pm me anders ff je msn email adress.

Ik ga nog veel groter dan Adriaan worden ;) hehe :D

11 x karma voor de fotos :) ik ga denk ik vaker fotos posten krijg ik eindleijk nog een x een balkje inplaats van die blokjes :P

Ziet er echt geweldig uit :thumbs:
Alleen verbaast het me dat je "maar" 99 kilo weegt met zulke maten.
Lekker doorkanllen zo, jij word een hele grote!

Justifire zei:
Ziet er echt geweldig uit :thumbs:
Alleen verbaast het me dat je "maar" 99 kilo weegt met zulke maten.
Lekker doorkanllen zo, jij word een hele grote!

Vind ik om eerlijk te zijn zelf ook raar ben dit jaar naar mijn id weinig zwaarder geworden. Maar zie er toch behoorlijk anders uit. Denk dat de kwaliteit van me spieren gewoon beter is geworden?? Mischien door het hogere aantal reps wat ik nu maak?! Zal me voor de zekerheid even een x ergens anders wegen.

Xtreme_BODY zei:
Vind ik om eerlijk te zijn zelf ook raar ben dit jaar naar mijn id weinig zwaarder geworden. Maar zie er toch behoorlijk anders uit. Denk dat de kwaliteit van me spieren gewoon beter is geworden?? Mischien door het hogere aantal reps wat ik nu maak?! Zal me voor de zekerheid even een x ergens anders wegen.
Nou jonge hier mijn reactie op je foto's hhahahahahaahhaha
Je ziet er anders uit omdat je droger bent.
Maar zal niet te droog worden als je massa wil aankomen want het beste is rond de 10 a 12 % en dat is niet zo veel.
Je foto's zien er goed uit maar je zal nog een lange weg te gaan hebben om al die lengte van je op te vullen met massa.
Had dat zelf ook en ben zelf 1.87 maar moest naar de 108 a 110 toe om groot te lijken en denk dat jij wel naar de 120 toe mag met je lengte .\]
Maar als je er eenmaal bent toen je ook heel groot, heb het zelf meegemaakt hahahahahahaha.
Maar je weet me te vinden .
Veel succes en blijven trainen en eten en ......

Groetjes Adrbeest.

adrbeest zei:
Nou jonge hier mijn reactie op je foto's hhahahahahaahhaha
Je ziet er anders uit omdat je droger bent.
Maar zal niet te droog worden als je massa wil aankomen want het beste is rond de 10 a 12 % en dat is niet zo veel.
Je foto's zien er goed uit maar je zal nog een lange weg te gaan hebben om al die lengte van je op te vullen met massa.
Had dat zelf ook en ben zelf 1.87 maar moest naar de 108 a 110 toe om groot te lijken en denk dat jij wel naar de 120 toe mag met je lengte .\]
Maar als je er eenmaal bent toen je ook heel groot, heb het zelf meegemaakt hahahahahahaha.
Maar je weet me te vinden .
Veel succes en blijven trainen en eten en ......

Groetjes Adrbeest.
Mooi dat je jezelf zo geweldig vindt :rolleyes: Henk je weet al wat ik er van vind... maar nogmaals SUPER foto's! Big mofo :D

greetz,
Ron

Terug
Naar boven