AndroidHealthClinic

foto's 100% ecto

super ecto in da house. Ga gewoon goed vreten maat, goed vreten, goed trainen en goed slapen. Probeer je van alcohol en drugs te onthouden en kijk dan hoe het gaat. Post je voedings en trainingschema ook eens!

Edit: Ik zie dat je dat al doet. Ga zo door dan!

• Topic Starter Topic Starter
super ecto in da house. Ga gewoon goed vreten maat, goed vreten, goed trainen en goed slapen. Probeer je van alcohol en drugs te onthouden en kijk dan hoe het gaat. Post je voedings en trainingschema ook eens!

Edit: Ik zie dat je dat al doet. Ga zo door dan!

Ik drink geen druppel alcohol en ik gebruik al helemaal geen drugs !!!
Deze opmerking begrijp ik dan ook niet helemaal ???

Vreten als een varken is het enige dat helpt. Echt vies doorduwen en proppen tot je bijna moet kotsen. Maag oprekken, wennen aan grotere porties en zo opbouwen :)

Ja die 46 kilo was echt erg. Zoiets nog nooit gezien, dus even schrikken.

dat ecto gebeuren valt wel mee. Je bent gewoon zwaar ondervoed. Zo te zien heb je aardig wat vet op je frame bij de laatste foto s.

eet veel en clean, train hard.

Squats + Een shitload aan melk.

Gewoon eten boven onderhoud CLEAN trainen en voldoende rust
Als je niet kunt eten neem je een joint erna krijg je wel trek:D

je lijkt op iemand die ik ken. je hebt zeker ook een 'super' stofwisseling ?

ik verschiet soms van sommige gewichten, je ziet het verschilt erg van persoon tot persoon, 47kg voor 1m75, niet te geloven, ik was toen ik begon even mager als deze jongen en woog toch 62kg voor 1m80, ik weeg nu 79kg, maar weet dat ik beneden de 90kg nog niks bereikt zal hebben, ik moet dan zeer zwaar skelet hebben

ik vind dat er al duidelijk wat verbetering te zien is in je fotos.
Knap hoor!!!!
Nu doorgaan. Neem de tips aan van de mannen hier en denk aan whey, weightgainer. ofzo (ik heb er geen verstand van,...laat je adviseren hier).
Lees gewoon veel in het voedingsectie en de links die friso heeft gegeven

ik vind dat er al duidelijk wat verbetering te zien is in je fotos.
Knap hoor!!!!
Nu doorgaan. Neem de tips aan van de mannen hier en denk aan whey, weightgainer. ofzo (ik heb er geen verstand van,...laat je adviseren hier).
Lees gewoon veel in het voedingsectie en de links die friso heeft gegeven

hoi thorian

Zo marinus... goed bezig man. Als ik die foto's zie brings back memories. Je was nog iets dunner dan toen ik begon met trainen. Het gaat echt de goede kant op. Waarschijnlijk heb je net als ik een snelle stofwisseling en dan kun je eten wat je wilt maar je wordt moeilijk of nauwelijks zwaarder. Weinig begrijpen hoe moeilijk dat is. Naar mate je ouder wordt gaat dat gelukkig wat de goede kant op.

Wat bij mij hielp was vaker op een dag te eten. Maaltijden hoeven niet erg groot te zijn. Extreme voedingsschema's deed ik ook niet, dat kwam later pas. Als je er maar lol in hebt en eet wat je lekker vind want dat is heel belangrijk. En gewoon zo doorgaan.

Hou ons op de hoogte

Goede voorruitgang alvast! En nu de discipline hebben om door te blijven gaan. Dan ga je die 75kg echt wel een keer halen! Weet niet wat je voedingspatroon is maar iedere dag een weightgainer shake erbij kan imo geen kwaad.

ik zou vettig gaan eten clean bulk heb jij toch helemaal niks aan ... laat je gewoon volledig gaan man hamburgers pizzas frieten als het maar hoog is in kcall per 100 gram , op deze manier zul je snel gewicht pakken "ok het is vet" maar 100% ecto zijnde als je dan toch wilt cutten zul je er weinig moeite voor nodig hebben . een gebulkte ronny coleman ziet er ook niet zo vettig uit door rijst en kip te eten ;)

4000 kcal + rippetoe

Iedereen bedankt voor de leuke reactie's, het geeft mij weer moed om verder te gaan !

Hierbij wat ik eet op een dag, voor velen van jullie zal dit niet veel zijn maar meer krijg ik op dit moment niet naar binnen.

08:30: Bord Brinta en 2 plakken brood met kipfilet

11:00: 2X brood met kipfilet en pindakaas en een shake mass gainer van BBEX

13:00: 3 keer brood met kipfilet, pindakaas en kaas. 1x beker goedemorgen en fruit.

15:00: 2 keer brood met kipfilet en pidakaas en shake mass Gainer van BBex

18:00 avond eten.

Voor mijn training schema zie een paar posten hieronder.

Voor het slapen gaan meestal nog een shake en wat kwark.

Ik eet ook vaak nog wat tussen doortjes zoals fruitrepen enz..

Voor mijn trainings schema zie een paar posten lager.

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor de leuke reactie's, het geeft mij weer moed om verder te gaan !

Hierbij wat ik eet op een dag, voor velen van jullie zal dit niet veel zijn maar meer krijg ik op dit moment niet naar binnen.

08:30: Bord Brinta en 2 plakken brood met kipfilet

11:00: 2X brood met kipfilet en pindakaas en een shake mass gainer van BBEX

13:00: 3 keer brood met kipfilet, pindakaas en kaas. 1x beker goedemorgen en fruit.

15:00: 2 keer brood met kipfilet en pidakaas en shake mass Gainer van BBex

18:00 avond eten.

Voor het slapen gaan meestal nog een shake en wat kwark.

Ik eet ook vaak nog wat tussen doortjes zoals fruitrepen enz..
het ziet er goed uit (misschien die tussendoortjes nog weglaten en gewoon om 20 uur een volwaardige maaltijd eten, maarja zolang je genoeg kcal binnenkrijgt maakt het niet veel uit, das het leuke aan ecto te zijn:D).
Persoonlijk zou ik een van de vroegere maaltijden vervangen door een grote portie spaghetti of rijst met wat brood zodat je die gainers niet meer nodig hebt, maar dit is puur om financiele redenen:) Als je het geld kan missen is dit schema zeker goed^^
En niet vergeten veel melk te zuipen!:D

Hier mijn trainingschema, ik gebruik een splitschema:

Borst:

Bench Press: 3X 8 40 kilo
Dumbbell Press 3X 8 12 kilo
Incline Fly 3X 8 10 kilo

Rug:

Pulldown Behind The Neck 3X 8 45 kilo
Cable Row: 3X 8 35 kilo
Dumbbell Row 3X 8 12 kilo

Biceps:

Concentration Curl: 3x8 10 kilo
Overhead cable curl 3X 8 12 kilo
Barbell Curl

Triceps:

Dumbbell Triceps Extension: 3X8 12 kilo
Kickback: 3x8 8 kilo
Triceps Pushdown

Buikspieren.

ik kan even niet op de benaming komen in iedergeval train ik de buikspiren met 3 oefeningen.

Trainingschema 2 post ik morgen even.

Hier kunnen we niks mee.
Wel handig om te melden wanneer je wat traint.
Of is dit wat je op 1 dag doet?:O

Hier mijn trainingschema, ik gebruik een splitschema.

Schema 1: Maandag en Vrijdag:

Borst:

Bench Press: 3X 8 40 kilo
dumbbell>Dumbbell Press 3X 8 12 kilo
Incline Fly 3X 8 10 kilo

Rug:

Pulldown Behind The Neck 3X 8 45 kilo
Cable Row: 3X 8 35 kilo
dumbbell>Dumbbell Row 3X 8 12 kilo

Biceps:

Concentration Curl: 3x8 10 kilo
Overhead cable curl 3X 8 12 kilo
Barbell Curl

Triceps:

dumbbell>Dumbel Triceps Extension: 3X8 12 kilo
Kickback: 3x8 8 kilo
Triceps Pushdown

Buikspieren.

ik kan even niet op de benaming komen in iedergeval train ik de buikspiren met 3 oefeningen.

Schema 2 Woensdag:

Benen:

Hack Squat 3X 8 75 kilo
Lying leg curl 3X 8 30 kilo
Leg Extension 3X 8 55 kilo

Kuiten:

Standing Calf Raise

Schouders:

Bent over Raise 3x 8 5 kilo
Dumbbell side Raise 3X 8 5 kilo
Front Raise 3X 8 6 kilo
Dumbbell Press 3X8 10 kilo