MuscleMeat

Foto's gevraagd van de nieuwe GS updates

Hmmm, die nieuw spulletjes moeten natuurlijk ook eerst een fatsoenlijke pilot krijgen...... Heren GS; Bij deze bied ik mij aan:D :D

Jij bent echt een h**r,he?:D

wat vind je van die tren van gs?

• Topic Starter Topic Starter
Fototoestel.jpg - 95069

Pfff.....zal eens ff rondvragen voor je,ouwe....;)

Gebruken er al meer mensen sth van gs?? ik gebruik het nu al een week of en krijg er rode plekjes van... waar ik gespoten heb zeg maar en met jintropin had ik daar geen last van... het werkt trouwens wel top...voel mn handen snachts niet meer;)

hoe doseer je het bro? :)

red zei:
.. het werkt trouwens wel top...voel mn handen snachts niet meer;)

Dat is dus niet echt de manier waarop je hgh beoordeelt hoor,bro...

Als je normaal wel last van je handen hebt en nu niet meer geeft dat eerder aan dat het minder werkt dan beter....al is het gewoon goed spul maar wil alleen effe aangeven dat je beredenering wat vaag is,bro.

Testo zei:
Dat is dus niet echt de manier waarop je hgh beoordeelt hoor,bro...
Als je normaal wel last van je handen hebt en nu niet meer geeft dat eerder aan dat het minder werkt dan beter....al is het gewoon goed spul maar wil alleen effe aangeven dat je beredenering wat vaag is,bro.

Dat bedoeld ie ook slome!!! Zijn handen slapen zo erg dat ie ze niet meer voelt!!! Net wakker ofzo................:D

Dat bedoelt ie niet,sterrelikker en dat weet je best!:D

Als zn handen eerst last hadden en nu dus niet meer zou dat aangeven dat de dosis verlaagd is want anders zou hij dus juist WEL last van zn handen krijgen....

Wedden dat ie dat niet bedoeld!!! Hij zegt ik voel mijn handen niet meer;) , en juist met die smiley wil hij zeggen omdat ze zo tintelen (slapen) !!!:cool:

Weet zeker dat ik gelijk heb slome pikkenslikker!!!:D Wedden voor een kitje?!!!:p

Het is een beetje sloom om op die manier iets aan te geven want zo zaai je alleen maar verwarring,kerel.

Dit is een serieus topic dus ik verwacht niet dat ik eerst smiley's moet lezen als iemand iets in deze sectie post.............tenzij het overduidelijk offtopic is maar dit is dan gewoon een slome opmerking want hoe moeten wij nou ruiken dat ie het andersom bedoelt?

red zei:
ik gebruik het nu al een week of en krijg er rode plekjes van... waar ik gespoten heb zeg maar en met jintropin had ik daar geen last van... het werkt trouwens wel top...

Beetje rare contradictie lijkt me....

Je krijgt er plekjes van maar het werkt wel top?

Vaag....

kan toch ouwe :P hij krijgt er plekjes van maar verder werkt het top ;)

Hee Mr. Big delen we die kit wel ja;) beter lezen slome adammer:D het werkt goed omdat mn handen slapen... en ik word en dunner van hehe... ik heb alleen last van die bultjes, niks ernstigs maar wel vervelend...

O ja zit nu op 3.3 iu per dag

Juist whoppa weer een gratis kitje!!! :D

Maar die bultjes komen precies op de plaats waar jij ze zet?!!???

Terug
Naar boven