Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks allemaal!
Je hebt helemaal gelijk, ik ben op alle vlakken in positieve zin veranderd. Mijn hele leven is stukken makkelijker geworden, voel me kip lekker, energie in overvloed, wat vroeger problemen waren zijn nu lachertjes. Het is haast niet te verwoorden allemaal.
Ik heb (aangezien waar ik vandaan kom) echt meevallend huidoverschot. Ik had het veel erger verwacht eigenlijk. Ik train gewoon verder op de manier zoals ik het de laatste 10 maanden doe, zitten heel veel buikoefeningen bij. Ik zie wel tot hoe ver ik die huid strak kan trainen. Ik ga er zeker niet voor onder het mes o.i.d. Als er wat blijft zitten dan zal dat altijd een herinnering en steun peuntje voor me zijn om nooit meer mijn lichaam zo te vergallen als ik altijd gedaan heb.
.Zoals velen voor mij al zeiden:
RESPECT MAN!
ik weet wat je doormaakt kom zelf van de 147,8 en ben nu 107,4 dit voornamelijk bereikt door een proteine dieet. Echter ik merk dat de kracht er langzaam af gaat! (resultaten blijven achter en ik MOET gewoon gaan sporten). Dit topic motiveert enorm! maw weer een obesiventje die zich gaat richten op een strakker lichaam! (lees ik dus!)
Mijn post je foto's pagina komt nog wel! (voor foto's zijn er al maar daar schrik ik elke keer weer van!).
Keep going! Je gaat echt super!
Regards,
BKC