AndroidHealthClinic

Foto's

Wat een transformatie! Netjes man.

pff, heel netjes gedaan!
respect serieus!

Thanks allemaal!

Je hebt helemaal gelijk, ik ben op alle vlakken in positieve zin veranderd. Mijn hele leven is stukken makkelijker geworden, voel me kip lekker, energie in overvloed, wat vroeger problemen waren zijn nu lachertjes. Het is haast niet te verwoorden allemaal.

Ik heb (aangezien waar ik vandaan kom) echt meevallend huidoverschot. Ik had het veel erger verwacht eigenlijk. Ik train gewoon verder op de manier zoals ik het de laatste 10 maanden doe, zitten heel veel buikoefeningen bij. Ik zie wel tot hoe ver ik die huid strak kan trainen. Ik ga er zeker niet voor onder het mes o.i.d. Als er wat blijft zitten dan zal dat altijd een herinnering en steun peuntje voor me zijn om nooit meer mijn lichaam zo te vergallen als ik altijd gedaan heb.

ajoh, als je straks in de beest-modus en gaat groeien dan trek je al die huid strak! je zult in ieder geval geen last van striae krijgen:D.

Nice man! Respect!

Alles is al gezegd. Helemaal super natuurlijk en echt bizar in zo'n korte tijd.
Super goede benen ook al. Ik hoop inderdaad wel voor je dat die huid nog strak trekt.
Ga vooral zo door, echt ongekend deze transformatie in zo'n korte tijd.

Noem je dat vooruitgang?!

Just kidding, Gaat echt goed :D

echt heel knap man!!! petje af! en ga zo door

Echt keigoed man, respect en wat een benen al:thumbs:

Zoals velen voor mij al zeiden:

RESPECT MAN!

ik weet wat je doormaakt kom zelf van de 147,8 en ben nu 107,4 dit voornamelijk bereikt door een proteine dieet. Echter ik merk dat de kracht er langzaam af gaat! (resultaten blijven achter en ik MOET gewoon gaan sporten). Dit topic motiveert enorm! maw weer een obesiventje die zich gaat richten op een strakker lichaam! (lees ik dus!)

Mijn post je foto's pagina komt nog wel! (voor foto's zijn er al maar daar schrik ik elke keer weer van!).

Keep going! Je gaat echt super!

Regards,
BKC

Zoals velen voor mij al zeiden:

RESPECT MAN!

ik weet wat je doormaakt kom zelf van de 147,8 en ben nu 107,4 dit voornamelijk bereikt door een proteine dieet. Echter ik merk dat de kracht er langzaam af gaat! (resultaten blijven achter en ik MOET gewoon gaan sporten). Dit topic motiveert enorm! maw weer een obesiventje die zich gaat richten op een strakker lichaam! (lees ik dus!)

Mijn post je foto's pagina komt nog wel! (voor foto's zijn er al maar daar schrik ik elke keer weer van!).

Keep going! Je gaat echt super!

Regards,
BKC

Je moet sowieso sporten! Alleen de combinatie van sport en goed eten hebben als resultaat een gezond lichaam. Met alleen een dieet krijg je wel resultaat, alleen zal alles bijvoorbeeld minder strak zijn. Ook zorgt sport voor een hoger metabolisme. Dus verbrand je ook in rust meer vet zegmaar.
En het is natuurlijk heel goed voor je! Maar dat spreekt allemaal wel voorzich lijkt mij!

Sorry ik zal iets duidelijker zijn want je hebt helemaal gelijk!

Ik ben vanaf dag 1 van mijn dieet met lichaamsbeweging bezig (ik loop 1 uur per dag ongeveer) dat is bij lange na niet genoeg dat realiseer ik me ook! (ben een luie donder) anyways het is tijd om serieus wat te gaan doen en dit topic was een mooie motivatie daarvoor!

Genoeg over mij... het gaat over Bart hier! :)

• Topic Starter Topic Starter
Wow, wat een reacties. Thanks allemaal. Zoals ik al eerder zijn, 14 april als ik precies een jaar bezig ben dan zal ik nog wat meer foto's er op zetten, meerdere houdingen van toen en nu en ook nog wat bb foto;s.

BKC, vind het klasse dat ik je kan motiveren. Discipline en wilskracht is de nummero uno. Ga anders ook een logje beginnen, ik zal je zeker gaan volgend.

cheers

• Topic Starter Topic Starter
BKC, hoe gaat ie? Al begonnen?

Nog wat moitivatie pictures dan....

2009

2010, 155 kilo bij 36% vet

Februari 2011

Februari 2011, 105 kilo bij 19% vet.

Ja ja, 14 april a.s. ben ik precies een jaartje bezig. Komend jaar gainen met die muscles en nog procentje of 7 aan vet zien kwijt te raken.

460931928_5_zQUx.jpg

558015330_5_-dcl.jpg

1231113778_5_-BH3.jpg

1231114099_5_XoJT.jpg

ziek. wat ben jij een topgozer zeg, wat een transformatie!

diep en diep respect!

Ziet er goed uit, respect:bow:,

Gezellig die sokjes:D

Respect kerel, zeer goed bezig.

Chubby's worden gewoon beesten als ze zich inzetten ;)

Goed bezig:thumbs:

Zie het net. WTF!
Dikke proficiat man!!! heb het er nog niet veel zien doen :thumbs:
CHAPEAU

nice kerel. hoe lang ben je eigenlijk?

Terug
Naar boven