AndroidHealthClinic

Foto's

Zo, weer tijd voor een tussenstand van mijn mega cutperiode...

De eerste foto is van afgelopen ochtend, foto 2 was september dit jaar en foto 3 was de rede waarom ik begon.

Dec 2010, sept 2010, Apr 2009.jpg

Ik begon op 155 kg, de teller staat nu op 110.9 kg na 8.5 maand kei hard trainen, goeie begeleiding, steun van iedereen om me heen en goed letten op mijn voeding. Ik ga proberen de 95 kilo te halen en dan kan de bulkfase beginnen.

Over een aantal maandjes hoop ik de foto van 95 kg te kunnen posten.

ziet er goed uit, ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
ik zal eens je vet% omlaag brengen... dit ziet er toch niet uit?

Voor je iets roept moet je wat beter lezen, mijn vetpercentage was afgelopen april 36% en nu 21%, dat is dus 15% er af in 8 maanden tijd. Ga dat maar eens na doen dan. Mocht je idd magische handen hebben dan hou ik me aanbevolen.

april wil ik rond de 95 kilo wegen met vetpercentage van rond de 15%.

Eind volgend jaar Beescht, zoals trickster het mooi verwoord.:D

Mooie progressie man, ga zo verder!

oke sorry;) niet alles gelezen. dacht dat je juist alleen met spiermassa bezig bent en dat gaat met vetverlies niet zo goed samen !

Netjes, en als ik het zo hoor zit er veel spiermassa onder verborgen! Vind dit mooi om te zien, vaak zie je dat dikke mensen (and you are not one of them anymore ;)) de motivatie niet goed kunnen blijven behouden.

oke sorry;) niet alles gelezen. dacht dat je juist alleen met spiermassa bezig bent en dat gaat met vetverlies niet zo goed samen !

Forgiven and forgotten!

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Netjes, en als ik het zo hoor zit er veel spiermassa onder verborgen! Vind dit mooi om te zien, vaak zie je dat dikke mensen (and you are not one of them anymore ;)) de motivatie niet goed kunnen blijven behouden.

Thanks man, het is wel ff wennen dat iemand mij niet meer als dikz*k ziet! Dat is lang geleden, heb het zelf nog niet echt het besef denk ik.

Volgend jaar kom er wel achter wat er allemaal onder de verpakking zit:D Het is voor mij geen kwestie dat het gebeurd maar enkel wanneer het gebeurd. Ik ga mijn fase 1 binnen 4 a 5 maanden afronden, dan heb ik ongeveer een jaar in de cutfase gezeten. Dan begint fase 2, building the biggest! Meer voer, andere trainingen en nog meer motivatie. Trouwens ik moet wel wennen aan het idee dat ik dan op de weegschaal ga staan en blij moet gaan worden als er een kilo bij is ipv er af....:eek:

Wat een werk heb je verzet om dit voor elkaar te krijgen! En zo te lezen ben je nog lang niet klaar, echt topmotivatie man. Ga zo door!

Dit zouden meer dikke mensen moeten doen.

Petje af Bart, wat een enorme vooruitgang heb je gemaakt. Hopelijk kan je deze lijn nog een tijd doorzetten:)

Wat een werk heb je verzet om dit voor elkaar te krijgen! En zo te lezen ben je nog lang niet klaar, echt topmotivatie man. Ga zo door!

Dit zouden meer dikke mensen moeten doen.

Thanks, ik heb al wel wat mensen in mijn omgeving geprobeerd over te halen maar ze zagen het niet zitten. Ach, elk persoon met zwaar overgewicht zal best een keer die knop om zetten. Bij de een duurt het alleen langer dan bij de ander.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Petje af Bart, wat een enorme vooruitgang heb je gemaakt. Hopelijk kan je deze lijn nog een tijd doorzetten:)

Thanks Jaap, no worry's, wat ik al schreef. Het is niet de vraag of het gebeurd maar enkel wanneer het gebeurd. Ik zal slagen in mijn missie! Al moet ik de hele nacht door knallen op een crosstrainer. Die kilo's en vet zullen komend april verdwenen zijn. What ever it takes:cool:

Echt super vooruitgang Bart, ik hoop dat ik mijn benen binnenkort net zo zwaar kan pakken als jij. Ik ga na de aankomende meting(hoop 14%) ook een blog opzetten, is goed voor de motiviatie.

Volgend jaar zomer staan we kurkdroog Bart, daar geloof ik in;).

Ben je vanavond nog in de Gym?
Wij zijn er rond 18.15uur.

Echt super vooruitgang Bart, ik hoop dat ik mijn benen binnenkort net zo zwaar kan pakken als jij. Ik ga na de aankomende meting(hoop 14%) ook een blog opzetten, is goed voor de motiviatie.

Volgend jaar zomer staan we kurkdroog Bart, daar geloof ik in;).

Ben je vanavond nog in de Gym?
Wij zijn er rond 18.15uur.

Zou mooi zijn kerel, tot op heden heb ik niemand kunnen vinden in de gym die met mij benen mee kon trainen zonder elke keer de gewichten te moeten veranderen. Laar maar weten als je zo ver bent, gaan we samen benen trainingen doen.

Volgend jaar zomer kurkdroog is een nobel streven, ik ga echter voor eind volgend jaar. Lijkt me voor mij iets realistischer:D

Ik heb vanmorgen getraint en ben nu aan het werk tot laat. Ga morgenvroeg KT doen en morgenavond nog paar uur cardio.

cheers

Zeker heel netjes

Nou ik zit nog lang niet op jouw niveau kwa benen het enige wat een beetje in de buurt kom zijn mijn leg extensions 75kg 10x haha.
Arno komt meer bij jouw in de buurt denk ik.
Juni sta ik op 10%, ik doe er ook alles aan om dat te halen. Verder weet ik mijn doelen voor daarna nog niet.

Laatst bewerkt:
Nou ik zit nog lang niet op jouw niveau kwa benen het enige wat een beetje in de buurt kom zijn mijn leg extensions 75kg 10x haha.
Arno komt meer bij jouw in de buurt denk ik.

Geeft toch ook niks. Je komt er van zelf kerel, lekker door training en het je zelf nooit gemakkelijk maken in de gym. Gewoon elke keer 100% inzet.

Arno heeft dan ook al jaren lang getraint en een hele mooie fysiek gehad. Je zult ook gaan zien dat de progressie bij hem daardoor vele male sneller gaat dan bij ons bijvoorbeeld.

Succes vanavond. Doe Arno de groeten van me.

Geeft toch ook niks. Je komt er van zelf kerel, lekker door training en het je zelf nooit gemakkelijk maken in de gym. Gewoon elke keer 100% inzet.

Arno heeft dan ook al jaren lang getraint en een hele mooie fysiek gehad. Je zult ook gaan zien dat de progressie bij hem daardoor vele male sneller gaat dan bij ons bijvoorbeeld.

Succes vanavond. Doe Arno de groeten van me.

Ik train ook pas 3.5 maand serieus dus ik vind mijn benen ook wel lekker gaan. Het is jammer dat Arno niet vaker kan, dan gaat die vooruitgang wat sneller. Ik heb ook met Jan gesproken en ik hoef mijn voedingsschema niet verder aan te passen om op 10% te komen. Het gaat nou wel minder snel als in het begin(zakken in bf%). Heb nog 6.5 maanden om 5.5% weg te shredden dus moet goed komen. Wat is jouw streven voor de zomer dan?

Zal Arno de groeten doen.

Ik heb eerst als doel om in april, dus na precies een jaar trainen en cutten 95 kilo te wegen met ongeveer 15% bf. Dan hou ik een feestje want dan zou ik 60 kilo kwijt zijn en 21% vet in een jaar! Daarna ga ik met Jan en Guzel om te tafel zitten en krijg ik een voedingsschema en nieuw KT schema om gewoon huge te worden, dat is mijn doel, mega gespierd met een zo laag mogelijk vetpercentage.

ga je voor je groeien ook weer kuren eigenlijk?

Ik heb eerst als doel om in april, dus na precies een jaar trainen en cutten 95 kilo te wegen met ongeveer 15% bf. Dan hou ik een feestje want dan zou ik 60 kilo kwijt zijn en 21% vet in een jaar! Daarna ga ik met Jan en Guzel om te tafel zitten en krijg ik een voedingsschema en nieuw KT schema om gewoon huge te worden, dat is mijn doel, mega gespierd met een zo laag mogelijk vetpercentage.

Mooie doelen, ik zie jouw ook wel zo ver komen eerlijk gezegd.
Jij hebt ontzettend veel doorzettingsvermogen, dus het is eerder de vraag wanneer dan hoe;).

knappe prestatie man, doe zo voort

ga je voor je groeien ook weer kuren eigenlijk?

Ik heb nog nooit een kuur gehad (op 2 weken clen en 2 x 2 maanden ephedrine tabs na) en zal er niet om liegen, ben dit in de toekomst wel van plan. Maar eerst ff mijn gewicht en vetpercentage op pijl krijgen en dan zie ik wel weer verder.

Terug
Naar boven