AndroidHealthClinic

Foto's

ah ik dacht dat je zoveel afgevallen was op clen, sorry nevermind dan :) was gewoon benieuwd of je ON doorging of niet maar dat is dan niet van toepassing

• Topic Starter Topic Starter
haha, nee ik reageerde niet zo goed op die clen. Voelde me er niet lekker door dus was er snel klaar mee.

Voor mij voorlopig alleen nog maar ephedrine tabs. Daar heb ik nul komma nul last van.

cheers

• Like
Waarderingen: X.
haha, nee ik reageerde niet zo goed op die clen. Voelde me er niet lekker door dus was er snel klaar mee.

Voor mij voorlopig alleen nog maar ephedrine tabs. Daar heb ik nul komma nul last van.

cheers

Die ephedrine tabs is dat voor afvallen Bart?

Het is al weer even geleden dat ik hier een foto heb geplaatst. De race tegen de kilo's gaat super goed. Vanochtend bleek ik 50 kilo te zijn afgevallen en 16% vet te hebben verbrand. Voor mij boven verwachting, 14 april a.s. ben ik precies een jaar bezig. Ik begon met alleen de droom om dit binnen een jaar te kunnen gaan bereiken en nu is het een feit.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In april ga ik een fotosessie houden en zal deze hier dan plaatsen.

De benen gaan harder dan de rest,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor iedereen met obesitas, alles kan, kijk maar! Never surrender en keep the faith!!!

mooi! de lijntjes worden al zichtbaar

nice tattoo

mooi resultaat

Niceeeeeee!:cool:

****ing hell man! Nice

goed man :)

goed gedaan, respect

Super veel respect voor dit resultaat!

Je lichaam is duidelijk veranderd, maar ook gewoon je uitstraling (no homo). Je benen zijn beest en de verandering die je bent ondergaan is niet enkel op bb niveau maar waarschijnlijk ook een sociale verandering?

Enige minpunt is wat huidoverschot zoals ik op de foto kan zien? Wat is je oplossing hiervoor?

Je lichaam is duidelijk veranderd, maar ook gewoon je uitstraling (no homo). Je benen zijn beest en de verandering die je bent ondergaan is niet enkel op bb niveau maar waarschijnlijk ook een sociale verandering?

Enige minpunt is wat huidoverschot zoals ik op de foto kan zien? Wat is je oplossing hiervoor?

Thanks allemaal!

Je hebt helemaal gelijk, ik ben op alle vlakken in positieve zin veranderd. Mijn hele leven is stukken makkelijker geworden, voel me kip lekker, energie in overvloed, wat vroeger problemen waren zijn nu lachertjes. Het is haast niet te verwoorden allemaal.

Ik heb (aangezien waar ik vandaan kom) echt meevallend huidoverschot. Ik had het veel erger verwacht eigenlijk. Ik train gewoon verder op de manier zoals ik het de laatste 10 maanden doe, zitten heel veel buikoefeningen bij. Ik zie wel tot hoe ver ik die huid strak kan trainen. Ik ga er zeker niet voor onder het mes o.i.d. Als er wat blijft zitten dan zal dat altijd een herinnering en steun peuntje voor me zijn om nooit meer mijn lichaam zo te vergallen als ik altijd gedaan heb.

Laatst bewerkt:
Wow man bart ! erg netjes gedaan je mag erg trots zijn op jezelf echt wouw gewoon grote metamorfose.
Kost wel een grote dosis discipline maar dan heb je ook wat ! 50 kilo is gewoon een mens die je van je af gezweet hebt
Ik denk dat veel mensen jou als inspiratie / voorbeeld kunnen gebruiken

grtz Anu

Bruut fysiek man!

+ nice tattoo! :-)

Wow man bart ! erg netjes gedaan je mag erg trots zijn op jezelf echt wouw gewoon grote metamorfose.
Kost wel een grote dosis discipline maar dan heb je ook wat ! 50 kilo is gewoon een mens die je van je af gezweet hebt
Ik denk dat veel mensen jou als inspiratie / voorbeeld kunnen gebruiken

grtz Anu

Thanks man, zou mooi zijn als mensen met obesitas door mij geinspireerd zouden worden om het zelfde te gaan doen. Dus mensen met obesitas, ik zeg doen!

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Bruut fysiek man!

+ nice tattoo! :-)

Thanks Iris, ik ga zaterdag weer paar uur zitten om geprikt te worden, dit is pas deel 1 van een sleeve:D

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Ik zag toevallig vandaag in de les dat efedrine meer adrenaline laat vrijkomen. Misschien daarom. ;)

Het is een feit dat als ik aan de ephedrine zit mijn energielevel nog hoger is.... Adrenaline maak ik sinds 4 weken (lees nieuwe liefde) ook veel meer aan dan voorheen:D:D

Terug
Naar boven