- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, nee ik reageerde niet zo goed op die clen. Voelde me er niet lekker door dus was er snel klaar mee.
Voor mij voorlopig alleen nog maar ephedrine tabs. Daar heb ik nul komma nul last van.
cheers
Okee bedanktMeer voor vetverbranding! Werken wel redelijk die dingen. Ik krijg er altijd een extra dosis energie van in ieder geval.

Nu jij.
Je lichaam is duidelijk veranderd, maar ook gewoon je uitstraling (no homo). Je benen zijn beest en de verandering die je bent ondergaan is niet enkel op bb niveau maar waarschijnlijk ook een sociale verandering?
Enige minpunt is wat huidoverschot zoals ik op de foto kan zien? Wat is je oplossing hiervoor?
Ik krijg er altijd een extra dosis energie van in ieder geval.

Wow man bart ! erg netjes gedaan je mag erg trots zijn op jezelf echt wouw gewoon grote metamorfose.
Kost wel een grote dosis discipline maar dan heb je ook wat ! 50 kilo is gewoon een mens die je van je af gezweet hebt
Ik denk dat veel mensen jou als inspiratie / voorbeeld kunnen gebruiken
grtz Anu

Ik zag toevallig vandaag in de les dat efedrine meer adrenaline laat vrijkomen. Misschien daarom.![]()