Fitness Seller

Fotoshoot - Einde Cut

7% vetpercentage, ben je daar zeker van. Lijkt mij iets hoger 10-11% mijn inziens

Voor de meisjes ziet het er goed uit:thumbs:
Het is jammer dat je niet zwaarder staat als vorig jaar.
Als je een echte ecto bent hoef je niet eens aan cutten te denken en zou ik eerst 2 jaar doorbulken ofzo:D.

• Topic Starter Topic Starter
Echt ecto ben ik niet, aangezien ik toch wel bijkom (zie mijn foto's in gallery van 2 maand terug), alleen spiermassa is een probleem :-p

Ik vind de foto's super. Alleen vind ik toch ook dat je op 1 jaar tijd niet zoveel in massa bent vooruitgegaan, ik zou eerder zeggen dat je spieren nog beter gedefinieerd zijn. Nice job though

daxie zei:
Echt ecto ben ik niet, aangezien ik toch wel bijkom (zie mijn foto's in gallery van 2 maand terug), alleen spiermassa is een probleem :-p

als ik jou was zou ik dan erg hoog in eiwit gaan zitten i.c.m hoge koolhydraten dieet. Let wel neem alleen koolhydraten met een lage gi index

voor mij werkt het

Mooie foto's. Je bent wel verbeterd ten opzichte van vorig jaar, maar wat massa betreft is de vooruitgang nihil.

Mooie fysiek, maar volgend jaar wat meer massa erop zou je niet verkeerd staan.

Ziet r netjes uit kerel! :thumbs:

Mooi droog, idd te weinig massa om beetje die buffe look te hebben, maar de wijffies zullen het ongetwijfeld lekka vinden.

daxie zei:
Dan zou je wat moeten gaan spelen met de verhoudingen van de marcronutriënten misschien?

Mugje zei:
Dan zou je wat moeten gaan spelen met de verhoudingen van de marcronutriënten misschien?

Ja, ben ik dit jaar van plan...

Dit jaar relatief weinig aandacht besteed aan vetten.

Rond de 4000 cal en eiwitten voor mijn gewicht vrij hoog (200-240 gr).
Ga eiwitten een tikkeltje lager leggen, maar vetten iets hoger.

Ongeveer een 20-45-35 verhouding mss.

Ofwel licht cyclen tussen 20-50-30 en 30-40-30...

Tips hoor ik graag

ik had zelf ook de kh's op 55% en heb ik teruggebracht naar 45%
Nu heb ik dus 45% kh's 30% eiw. en 25% vet en heb het idee dat ik nu minder snel vet wordt. Ik doe nu trouwens wel redelijk wat cardio in de bulk:)

toffe fotoshoot en mooi fysiek voor de zomer:thumbup:
Nu weer voor de massa gaan indd, veel succes

Mugje zei:
ik had zelf ook de kh's op 55% en heb ik teruggebracht naar 45%
Nu heb ik dus 45% kh's 30% eiw. en 25% vet en heb het idee dat ik nu minder snel vet wordt. Ik doe nu trouwens wel redelijk wat cardio in de bulk:)

Zal maar al wat noten inslaan :-)

Ben ook van plan mijn cardio wat op peil te houden in de bulk...

Thnx

Zeker goede progressie !!! ziet er netjes uit! blijf je nu op dit niveau staan ? of ga je nu direct weer de bulk in ?

VOrig jaar zeer snel terug gebulkt, wat mij eigenlijk niet zo goed bevallen is.

Ga dit jaar traag opbouwen en bf in de gaten houden. Dus gecontroleerder bulken. Maar tot september onderhoud.

sorry maar eet A.U.B en je hebt wel aanleg dus knallen

je hebt zeer mooi gevormde spiere,je hebt een mooie lijnen op je biceps en in je rug,je hebt potentieel,maar zoals al gezegd mid je overall mass...

bulken tot je erbij neervalt en mocht je te vettig worden beetje cardio bijgooien,dit kan een zeeer mooie fysiek worden als je ervoor werkt...

mooi

toch een mooi resultaat voor iemand met jouw genen;)
mooie piek op de bicep en een wijde rug
En ik ken je en weet dat je naar je sport leeft en er veel voor doed
dus proficiat kerel

Mooie fotoshoot :)

Terug
Naar boven