MuscleMeat

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Omdat ik dedicated ben?:)

Ligt eraan met wie je gaat. Ik heb ook een k*thekel aan mensen die zich gewoon helemaal vol laten lopen en dan als excuus gebruiken dat het carnaval is. Kan gewoon gezellig zijn imo?

Ik laat me elke zaterdag vollopen, heb echter gewoon excuses voor. Doe het omdat het kan :o

Gewoon gaan man, enjoy je leven nu je nog geen IFBB pro bent, de gains zllen heus niet ineens een week stoppen.
 
nou leuk, zuipen. ga naar een hockeyforum ofso?
 
Ik laat me elke zaterdag vollopen, heb echter gewoon excuses voor. Doe het omdat het kan :o

Gewoon gaan man, enjoy je leven nu je nog geen IFBB pro bent, de gains zllen heus niet ineens een week stoppen.
Niet stopen nee, maar als ik me nu vol ga laten lopen. Wat is dan de volgende stap? Elke dag friet eten? 1x in de week trainen? Dan stoppen de gains ineens wel.

nou leuk, zuipen. ga naar een hockeyforum ofso?
Zijn keuze. Enkel geen slimme
Afgesproken, waar train je ergens?
Fit Factory Eersel. 15 km van Eindhoven. Iedereen is altijd welkom om met me te komen trainen. Kan ik alleen maar van leren.
 
Ik zal eens kijken om ooit een keertje langs te komen. Wat zijn je stats nu qua lengte gewicht en %, en wat zijn je krachtstats?
 
Ik zal eens kijken om ooit een keertje langs te komen. Wat zijn je stats nu qua lengte gewicht en %, en wat zijn je krachtstats?
Waar woon jij dan? Lijkt me leuk man:)
Lengte: 1.83
Gewicht: Dunno
Vet: Denk rond de 12/13
Krachtstats:
Bench 3*75(Doe liever db press)
Squat 6*100(Smith)
DL 5*102.5 maar heb ik wat techniek issues mee.
Shoulder DB Press 6*24
Leg Extensions 6*125
Incline DB Press 6*24
DB Press 6*26
Deze weet ik zo uit mijn hoofd. Krachtstats maken me niet echt uit. Als de form er is komt de kracht er ook wel.

Dat duurt te lang, geen enkele olympia heeft dat gedaan i bet :o
Iemand moet de eerste zijn toch?:cool:
 
dag 17 en pff ik begin het echt ****ing zwaar te vinden...
 
Je bent zelf een pannekoek! :D
 
Me like pancakes:D
 
Iedereen heeft vrij dankzij de leraren stakingen. Wat doet Fransie? Duits PW, Anglia examen en wiskunde. #fuuuuuuuuu
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven