AndroidHealthClinic

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Algemeen bekend dat calves en traps een kleine ROM hebben dus een iets grotere reprange beter werkt.

Do you homework.

Ja snap ik, maar ik snap niet hoe mensen komen aan die bizarre dingen voor calfs.
Ik zie niemand 6x15-20 doen voor traps, voor geen enkele spier.

En do you homework?
Enigste wat jullie doen is na praten wat ultimate super gaining fitnessmagazine zegt, heb nog niemand iets horen onderbouwen

Ja snap ik, maar ik snap niet hoe mensen komen aan die bizarre dingen voor calfs.
Ik zie niemand 6x15-20 doen voor traps, voor geen enkele spier.

En do you homework?
Enigste wat jullie doen is na praten wat ultimate super gaining fitnessmagazine zegt, heb nog niemand iets horen onderbouwen

Ik pak zowel calves en traps op een 3x15 á 20 reprange, come at me?

• Topic Starter Topic Starter
Ik voel me echt zwaar k*t.

Weet al dat ik blijf zitten op school, wat praktisch onmogelijk is doordat ik dan 16 in de derde ben. Ouders gaan wss uit elkaar. 99 procent kans dat ik morgen in elkaar geslagen wordt.

Demian en ik komen je helpen bro.

Welke show ga je doen voor kwalificatie voor de O?

Ja daar zit ik nu echt by met men hoofd man. Denk gvd na.

waar woon je,

Laatst bewerkt:
Dat is wel allemaal zwaar klote man. Blijf morgen dan lekker thuis. Dat k*tvolk moet 1 op 1 komen, niet iedereen erbij halen.

Thuis blijven is ofcourse ook niet verstandig. Dan laat je gewoon zwakte zien. Waarschijnlijk ga ik er gewoon met een grote b**kes op af. Begin ik de 'leider' te stompen en kom ik er met een paar klappen vanaf.

Thuis blijven is ofcourse ook niet verstandig. Dan laat je gewoon zwakte zien. Waarschijnlijk ga ik er gewoon met een grote b**kes op af. Begin ik de 'leider' te stompen en kom ik er met een paar klappen vanaf.
altijd de leider pakken idd, jezelf niet in een kwetsbare omgeving opstellen op school, maar 1tje waar hulp snel in de buurt is. of anders gewoon cops bellen> probleem opgelost.

of ff DBB knokploeg bellen

Leider stompen lijkt me ook wel verstandig eerlijk gezegd (srs). En anders de 'leider' overtuigen voor een 1 op 1 gevecht. Vertel hoe zwak het zou zijn als hij dat niet deed etc.

Kan ook, maar ik weet niet hoe het normaal bij jullie is. Bij ons worden er tevaak mensen op zo'n moment neergestoken. Daarom zou ik thuisblijven en anders gewoon FUARK op de baas gaan en alle agressie gebruiken.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:13 ----------

Instant ban die shit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven