Fitness Seller

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik kan niet blyven zitten want dan ben k 2 jaar ouder dan men klasgenoten

Ik ga al in augustus naar het 3e jaar van MBO :eyebrow:

Ja had ik ook een keer gehad man zo'n mannetje die altijd kkr breed liep, dus ik zei zo een keer tegen hem loop is normaal man debiel.
Hij flipt hem helemaal begint helemaal in het rond te slaan xdd, ik geef hem een stoot valt die keihard tegen de kluisjes :rocknana::banana:

Laatst bewerkt:
Commentaar geven op mensen die breed lopen, ben je wel ff bezig voordat je ze op de gemiddelde school allemaal gehad hebt :o

Laatst bewerkt:
Sweet Sweet Victory!

Ik liep zo naar buiten. Zie ik ongeveer 18 man staan. En die kerel waarmee ik als eerst ruzie had had een knuppel bij zich. Dus ik loop er heel relaxed op af, scheet eigenlijk in mijn broek, en ik zeg zo tegen hem dat ie een t*ring p*ssy is en dat ie echt wel ruig is als ie met een knuppel gaat vechten. Hij gooit die knuppel dus voor zich. Ik geef hem zoals Demian zei een leverstoot en pak zijn knuppel. Toen ben ik maar een beetje om me heen gaan slaan. Heb een paars oog en wat pijntjes. Vind mezelf atm toch wel een bink!:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet er trouwens wel ff bij zeggen dat ik ook flink wat klappen heb gehad. Alleen niet echt harde.

haha fransjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

??

Die kerels durven natuurlijk niet uit te halen, wel slim gespeeld +1

Pics or did not happen

Jk proudson.jpg

ging je nou nog een vechtsport doen? in eindhoven ofso zijn ook wel wat goede scholen, weet niet of dat te ver is?

Pics or did not happen

Jk proudson.jpg
Mn oog is wel verdoet:(

ging je nou nog een vechtsport doen? in eindhoven ofso zijn ook wel wat goede scholen, weet niet of dat te ver is?
Noem is wat goede scholen dan. Ligt er een beetje aan waar het in Eindhoven is.

Training vandaag was echt poep. Beetje hoofdpijn ook nog dus maar vroeg afgebroken
DB Press
12*20
10*22
8*24
3.5*26

Incline DB Press
2*10*18
2*8*14 pfff moet incline db press echt een keertje voor mijn db press doen

Toen nog wat gesquat. Het was niet veel vandaag, qua trainen.

Training vandaag was echt poep. Beetje hoofdpijn ook nog dus maar vroeg afgebroken
DB Press
12*20
10*22
8*24
3.5*26

Incline DB Press
2*10*18

Ik train op de politieacademie eindhoven :D

DB Press
12*20
10*22
8*24
3.5*26

Incline DB Press
2*10*18

miss zelf even zoeken, er zijn meer mogelijkheden dan je denkt;), ik ben een keer in eindhoven bij een gala geweest, (el hadri hete die school volgesmij) maar wel een hoog turk/mocro gehalte. maar dat zal je altijd wel hebben bij dat soort sporten

Ik train op de politieacademie eindhoven :D
Dan kom jij een keer bij mij trainen:)
miss zelf even zoeken, er zijn meer mogelijkheden dan je denkt;), ik ben een keer in eindhoven bij een gala geweest, (el hadri hete die school volgesmij) maar wel een hoog turk/mocro gehalte. maar dat zal je altijd wel hebben bij dat soort sporten
El hadri heb ik wel wat goede verhalen over gehoord ja. Ik heb zelf al een beetje op internet gezocht maar kon niet echt iets chills vinden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven