Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan niet blyven zitten want dan ben k 2 jaar ouder dan men klasgenoten
Je deed toch vwo? In dat geval zou ik naar havo 4 gaan.Ik kan niet blyven zitten want dan ben k 2 jaar ouder dan men klasgenoten

Vertel

Commentaar geven op mensen die breed lopen, ben je wel ff bezig voordat je ze op de gemiddelde school allemaal gehad hebt![]()

Mn oog is wel verdoet

Noem is wat goede scholen dan. Ligt er een beetje aan waar het in Eindhoven is.ging je nou nog een vechtsport doen? in eindhoven ofso zijn ook wel wat goede scholen, weet niet of dat te ver is?
Ik train op de politieacademie eindhovenMn oog is wel verdoet
Noem is wat goede scholen dan. Ligt er een beetje aan waar het in Eindhoven is.
Training vandaag was echt poep. Beetje hoofdpijn ook nog dus maar vroeg afgebroken
DB Press
12*20
10*22
8*24
3.5*26
Incline DB Press
2*10*18
2*8*14 pfff moet incline db press echt een keertje voor mijn db press doen
Toen nog wat gesquat. Het was niet veel vandaag, qua trainen.

Mn oog is wel verdoet
Noem is wat goede scholen dan. Ligt er een beetje aan waar het in Eindhoven is.
Training vandaag was echt poep. Beetje hoofdpijn ook nog dus maar vroeg afgebroken
DB Press
12*20
10*22
8*24
3.5*26
Incline DB Press
2*10*18
2*8*14 pfff moet incline db press echt een keertje voor mijn db press doen
Toen nog wat gesquat. Het was niet veel vandaag, qua trainen.
, ik ben een keer in eindhoven bij een gala geweest, (el hadri hete die school volgesmij) maar wel een hoog turk/mocro gehalte. maar dat zal je altijd wel hebben bij dat soort sportenDan kom jij een keer bij mij trainen

El hadri heb ik wel wat goede verhalen over gehoord ja. Ik heb zelf al een beetje op internet gezocht maar kon niet echt iets chills vindenmiss zelf even zoeken, er zijn meer mogelijkheden dan je denkt, ik ben een keer in eindhoven bij een gala geweest, (el hadri hete die school volgesmij) maar wel een hoog turk/mocro gehalte. maar dat zal je altijd wel hebben bij dat soort sporten