Fitness Seller

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kom maar is bij mij trainen :)

Rondea.... Politie???...... Was mbo te zwaar? :p

Rondea.... Politie???...... Was mbo te zwaar? :p

haha kom van atheneum af bro, khad makkelijk uni kunnen doen. Kies echter liever voor iets wat ik echt leuk vind.

enja politie is best leuk

niet alleen bonnen schrijven daar is geen **** aan

haha kom van atheneum af bro, khad makkelijk uni kunnen doen. Kies echter liever voor iets wat ik echt leuk vind.

enja politie is best leuk

niet alleen bonnen schrijven daar is geen **** aan

Lekker s'ochtends kleine kindjes boetes geven omdat ze geen fiets licht hebben.... Kansloos

Lekker s'ochtends kleine kindjes boetes geven omdat ze geen fiets licht hebben.... Kansloos
hmm ik ga liever geen discussie aan als je het niet erg vind, niet omdat ik geen fatsoenlijk argumenten heb. Maar omdat ik weet dat ik zienswijzen van mensen toch niet kan veranderen.
Ik doe iig persoonlijk mijn best om het imago van de nederlandse politie te verbeteren, laat ik het daar op houden.
Al is het maar door er buff bij te staan in uniform, verder behandel ik mensen zoals ik zelf ook behandeld zou willen worden.

hmm ik ga liever geen discussie aan als je het niet erg vind, niet omdat ik geen fatsoenlijk argumenten heb. Maar omdat ik weet dat ik zienswijzen van mensen toch niet kan veranderen.
Ik doe iig persoonlijk mijn best om het imago van de nederlandse politie te verbeteren, laat ik het daar op houden.
Al is het maar door er buff bij te staan in uniform, verder behandel ik mensen zoals ik zelf ook behandeld zou willen worden.

Hij dacht ronnie coleman was politie, dus als ik ook politie word, kom ik net zo buff als ronnie te staan:D

Maar lekker fransie dat je ff goed heb gemept, nog problemen daarna gehad?

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn er een paar ja... Heb ook al vaak zat mazzel gehad.
Hij dacht ronnie coleman was politie, dus als ik ook politie word, kom ik net zo buff als ronnie te staan:D

Maar lekker fransie dat je ff goed heb gemept, nog problemen daarna gehad?
Mwa, denk dat die kinders nu wel op afstand blijven:D

als ik iets als automobilist vervelend vind is het wel fietsers zonder licht, geen moraalridder intenties, srs
Ik vind fietsen met licht bijzonder nutteloos aangezien ik bijna alleen maar door het centrum fiets. Daar buiten is een ander verhaal.

Edit: En killy wat een kansloze reactie weer.

Ik vind fietsen met licht bijzonder nutteloos aangezien ik bijna alleen maar door het centrum fiets. Daar buiten is een ander verhaal.

Edit: En killy wat een kansloze reactie weer.
ja ik woon redelijk in buitengebied dus geen centrum haha, schrik me smorgens vaak lens door fietsers die uit het niets opduiken.

we zijn trouwens bezig met fransies topic te highjacken sorry

ja ik woon redelijk in buitengebied dus geen centrum haha, schrik me smorgens vaak lens door fietsers die uit het niets opduiken.

we zijn trouwens bezig met fransies topic te highjacken sorry

Zat net te denken, hier heb je pm's voor.

flikkerlichtrelatie

lol

Leven en laten leven, en die elethurtledingens is gewoon een battieboii

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven