AndroidHealthClinic

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kan ook, maar ik weet niet hoe het normaal bij jullie is. Bij ons worden er tevaak mensen op zo'n moment neergestoken. Daarom zou ik thuisblijven en anders gewoon FUARK op de baas gaan en alle agressie gebruiken.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:13 ----------

Instant ban die shit.
bij ons op school werd nooit gevochten, havo/vwo locatie....

Daag hem sowieso 1 op 1 uit, dan moet je tegenover hem gaan staan, en dan (srs) op hem afspringen (laag kop naar beneden) en zo hard als je kan met je vuist op ze lever stoten.

• Topic Starter Topic Starter
altijd de leider pakken idd, jezelf niet in een kwetsbare omgeving opstellen op school, maar 1tje waar hulp snel in de buurt is. of anders gewoon cops bellen> probleem opgelost.

of ff DBB knokploeg bellen
Cops bellen vind ik echt zielig. Is al wel een keer gebeurt toen een 400 tegen 1 gevecht starte.

Leider stompen lijkt me ook wel verstandig eerlijk gezegd (srs). En anders de 'leider' overtuigen voor een 1 op 1 gevecht. Vertel hoe zwak het zou zijn als hij dat niet deed etc.
Ga die leider gewoon de t*ring inslaan
Kan ook, maar ik weet niet hoe het normaal bij jullie is. Bij ons worden er tevaak mensen op zo'n moment neergestoken. Daarom zou ik thuisblijven en anders gewoon FUARK op de baas gaan en alle agressie gebruiken.
Ben wel een beetje bang voor turkjes met messen idd.
---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:13 ----------

Instant ban die shit.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:17 ----------

bij ons op school werd nooit gevochten, havo/vwo locatie....
Bij ons ook nog mavo. Laat ik juist ruzie hebben met de mavo afdeliing:)
Daag hem sowieso 1 op 1 uit, dan moet je tegenover hem gaan staan, en dan (srs) op hem afspringen (laag kop naar beneden) en zo hard als je kan met je vuist op ze lever stoten.
Sounds gooooood

30 tegen 1 is gewoon de lul, zelfs overeem zou dat niet redden. beter breek je wat ledematen van de "leider"en dan hopen dat de rest niks doet

hm heb zelf voor ik bij politie begon tijdje pencak silat gedaan, dat was altijd gericht opmeerdere tegenstanders. echter dan schakelde je de ander wel echt zo snel mogelijk uit , lees knie breken/kruis schoppen/ogen uitsteken
soort classic krav maga

epic, als je echt vechtsport georienteerd wil gaan doen zou ik toch wel mma of kickboxen ofso gaan doen

Boksen of kickboksen 4thewin

Wordt wss kickboxen. Weet enkel niet waar:S

tuurlijk is krav maga wel beter voor real life situaties, maar dat trainen en wedstrijden daarvan lijken me echt ubergay
je hebt geen wedstrijden in krava maga :P trainingen zijn megavet, kheb ze wel eens gedaan. maar vind ik te lastig te combineren met KT.

De eerste die je kan vastkrijgen recht op ze knie trappen (letterlijk erdoor heen)

Scheurt ie zen kruisbanden, lekker k*t.

Schouder uit de kom duurt ook maar letterlijk 5 seconden.

Heb al vaker tegen wat volk gestaan en altijd gewoon de eerste die je kan pakken zo toetakelen dat ze niet meer durven.

Je krijgt wrs ook wat klappen maar geloof me ze spelen niet meer met je dan.

Met mij toch niet alleszins.

Doe de tijger aanval!

img1014031638.jpeg

trololololol maarten!

en dank joris

.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:47 ----------

er denken genoeg mensen mee:
Momenteel bekijken: 6 gebruiker(s) (6 leden en 0 gasten) dit topic
rondea, Demian, Fransie96+, JorisL, Killy, pasta saus

Laatst bewerkt:
Vol in zn buik of zn van onder tegen zn neus.
@rondea ik ook havo/vwo maar vmbo komt vaak zat na school opwachten met groepies.

Wij komen morgen ff met zn allen helpen zo te horen;)

Ben ook blijven zitten dit jaar, vond het zelf niet zo erg, toen ik wist dat ik ging zakken, heb ik er gewoon een feest jaar van gemaakt, jou keuze man;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven