MuscleMeat

Franske wil terug sterker worden

Bezoekers in dit topic

Na maanden van slecht trainen, geen motivatie hebben, niet goed weten wat wil ik en ga ik doen, alles weer wat op een rij gezet en sinds vorige week het sporten weer opgepakt.
Ik wil naast krachttrainen ook cardio blijven doen, hardlopen lukt weer een beetje.
Dus wil ik de komende periode wat trainen volgens ICF (afgeleide van 5x5 volgens J.Blaha)
Ik verhoog elke training met 2,5 kg. Of ik elke week 3x wil squatten weet ik nog niet.

  1. Training A
    Squat 5x5
    Bench 5x5
    BOR 5x5
    Shrugs 3x10
    Triceps ext 3x10
    Biceps curl 3x10
    Hyper ext 3x10
    Crunch 3xF

  2. Training B
    Squat 5x5
    Deadlift 1x5
    Shoulderpress 5x5
    BOR (-10% trainingA) 5x5
    Closegrip bench 3x10
    Biceps curl dumbell 3x10
    Calfraise 3x12
 
Welkom terug! :)
 
Thanks.
Ook qua gewichten ga ik helemaal terug naar het begin en verhoog dan elke opvolgende training met 2,5kg
marina1975 hoe is't met jou?
 
Vorige week 1e week, dus een A-B-A training.
Begonnen met een lege stang en de daarop volgende training met 2,5kg verhoogd. Vooral gelet op uitvoering van oefeningen.
Tussendoor wat op de racefiets gezeten
 
Nu 3 weken verder. Gewichten zijn nog steeds erg licht, maar dat wordt vanzelf hoger.
Grappig dat veel sporters toch wel hun wenkbrauwen optrekken als ze me 5x5 herhalingen zien doen met een gewicht wat veel lager was dan een jaar geleden.
Het enige wat ik nog steeds gek vind aan dit programma is de 1x5 DL. Ik weet niet of ik dat zo ga houden. Misschien op de da van DL de squat eruit halen en dan 5x5 DL
 
Back
Naar boven