MuscleMeat

Freaky Shit vannacht!!

Ik heb dit ook vrij vaak dat m'n arm "slaapt".
Op een keer had ik, toen ik wakker werd, m'n slapende arm rechtgezet op de elleboog met m'n andere hand, toen liet ik hem los. Plots werd m'n deken van mij af getrokken, ik schrok me dood en keek klaarwakker de kamer, die nog donker was, rond op zoek naar een indringer. Had natuurlijk niet door dat het mijn eigen slapende arm was die omgevallen was en het deken een stukje had meegetrokken...
Brutal self ownage :roflol:

Heb het een paar nachten geleden nog voor gehad..

Ik lag gewoon op men rug, hoofd op men kussen en men arm zo rond men hoofd..
Ik word wakker, wil men arm naast me leggen.. Dat ging gewoon NIET!! Heb echt men andere arm moeten pakken en men slapende arm naast mij leggen..

Heb dit ook erg vaak, eerste keer schrok ik me kapot :D

Dit heb ik zovaak meegemaakt, maar wist altijd wel dat het mijn arm was :roflol:

Heb dat bijna elke nacht aan mijn 2 armen.

vanavond ga ik het eens bij mijn pik proberen.

Heb het een paar nachten geleden nog voor gehad..

Ik lag gewoon op men rug, hoofd op men kussen en men arm zo rond men hoofd..
Ik word wakker, wil men arm naast me leggen.. Dat ging gewoon NIET!! Heb echt men andere arm moeten pakken en men slapende arm naast mij leggen..

Ik heb het ook in dezelfde houding, arm boven mij slapen.

ik heb vaak dat ik op me rug wakker word en 1 arm vanaf me schouder over de rand :P en dan kan ik me arm niet me omhoog doen omdat het vet pijn doet dan :P

Ja, al een aantal keer
Mijn arm dan ;)

haha ja dat heb ik ook wel eens met mijn arm gehad ik sloeg mezelf er gewoon mee daar heb ik nog echt erg om kunnen lachen :roflol:
maar ik had ook een keer dat ik zo in een stoel zat met mijn knieeen tegen de computer tafel dat toen ik opstond ik gewoon door mijn enkels ging gelukkig kon ik me nog aan de stoel vastpakken

Heeft niet met de doorbloeding te maken. De perifere zenuwen zijn bekneld geweest tijdens het slapen, waardoor er tijdelijk functieverlies optreedt:).

Mooie is dat je enkel je bovenarm/schouder kan bewegen.. dus dan slingert er een hand vol op je bek ineens, omdat je hem niet kan tegenhouden :p

Een tintelende arm of verlamde arm komt wel vaker voor zo te zien.
Hier nog een patiënt :) bij mij voelt ie dan superzwaar aan en ik kan pas opnieuw de slaap vatten als ie terug in orde voelt.
Maar wat ik persoonlijk erger of freaky vind is als je zo plotseling een kramp van 20-30sec in je kuit krijgt midden in de nacht, t*ring das pas shit.
Gelukkig komt dit maar zelden voor en zou dit gewoon aan een magnesiumtekort liggen.

Gaaf verschijnsel.

Terug
Naar boven