- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zag een paar keer reactie's van je en werd een aagje
kwam dus even spieken.
Leuk log heb je!

Kwark vervangen voor casseine poeder (zit per 100g maar 5g carbs=lactose in ongeveveer), verder ipv melk gewoon water (of hazelnoot, kokos, rijst, of soyamelk) en de missende kcals aanvullen met rijst/havermout. Mis je nog wat eiwitten kun je gewoon wat eieren, whey, kip, beef etc. toevoegen.Hoe doe jij dat dan met vervanging van caseïne etc?? Houdt er wel rekening mee dat ik 3200 - 4000 kcal eet per dag hè, in plaats van 1800![]()

Kwark vervangen voor casseine poeder (zit per 100g maar 5g carbs=lactose in ongeveveer), verder ipv melk gewoon water (of hazelnoot, kokos, rijst, of soyamelk) en de missende kcals aanvullen met rijst/havermout. Mis je nog wat eiwitten kun je gewoon wat eieren, whey, kip, beef etc. toevoegen.
Wil je het in het extreme doortrekken kun je ook nog lactose vrije whey bestellen![]()

?Haha! Wel eerlijk van je!
Bedankt en welkom. Als je iets niet begrijpt: vragen staat altijd open zoals je misschien al een beetje had gezien![]()

en yups...die vragen komen vast wel, zijn er weinig die daar serieus op ingaan namelijk.
Maar ga eerst maar eens je trainingen weer loggen![]()

No problemo

Pomp is inderdaad heerlijk! WAt betreft de casseine, als je daarbij voor het huismerk gaat is het per gram eiwit denk net zo duur en misschien goedkoper als kwark. Echter mis je dan weer 20g carbs bijvoorbeeld en die zul je dus ergens anders vandaan moeten halen.Vandaag iForce Agmentine en nog zo'n NO booster die in de aanbieding was heb ik besteld. Ik ben ontzéttend benieuwd naar de pomp
Echt een heerlijk gevoel, toch Marvin?

DAMN!!
Zelfs dat roze
is aantrekkelijk 
No problemo
Is de training nu een beetje te volgen?
De - vanuit een anatomisch oogpunt gezien - logische manier van curlen en fly's doen.
Het artikel waarin het staat beschreven vindt je in deze hyperlink.
Naast de oproep aan loglezers om te reageren of iemand ervaring heeft met protein pancakes recepten, wil ik ook nog hetzelfde doen voor de supplementen agmentine sulfaat en potasium nitraat.. Iemand ervaring mee?
Ik ga ze denk ik los van elkaar testen en beginnen met de laagste dosering..

Naast de oproep aan loglezers om te reageren of iemand ervaring heeft met protein pancakes recepten, wil ik ook nog hetzelfde doen voor de supplementen agmentine sulfaat en potasium nitraat.. Iemand ervaring mee?
Ik ga ze denk ik los van elkaar testen en beginnen met de laagste dosering..
Dat bayesianbodybuilding, dat is van die menno "broscience" henselmans toch? Zelden zoveel onzin bij elkaar gezien als op die website man.

Victor heeft een lekker pannekoekrecept :
http://www.victormooren.com/eiwitrijke-pannenkoek/
"Energie: 350-700kcal
Eiwitten: 25-45g
Koolhydraten: 25-90g
Vetten: 8-15g
Vezels: 2-9g
Je komt op de laagste waarden door de minste hoeveelheden van de ingrediënten te hanteren. "