AndroidHealthClinic

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha ik ken het man, broeken beginnen strak te zitten. Zijn allemaal goede :o.

Ik vind mijn benen ook vrij mooi zoals ze zijn. Ze de glutes zijn goed, hamstrings mogen iets dikker. Tear drop is zeer aanwezig, maar vastus lateralis mag nog wat meer prominent. Verder ben ik eigenlijk alleen ontevreden over de kuiten.

super die VPR'tjes :D

(enne...zoals in de vrouwentopics al vaker aangehaald: altijd reservebroek meenemen....al gaat het daar om thights i.c.m. squatten :P)

Ik vind mijn benen ook vrij mooi zoals ze zijn. Ze de glutes zijn goed, hamstrings mogen iets dikker. Tear drop is zeer aanwezig, maar vastus lateralis mag nog wat meer prominent. Verder ben ik eigenlijk alleen ontevreden over de kuiten.

De meeste zijn ontevreden over hun kuiten. Heb mezelf laatst kritisch onder de loep genomen. Schaam me echt kapot dadelijk:o

super die VPR'tjes :D

(enne...zoals in de vrouwentopics al vaker aangehaald: altijd reservebroek meenemen....al gaat het daar om thights i.c.m. squatten :P)
Bedankt! Ik heb echt nooit reservebroeken mee. Als hij scheurt ben ik gewoon de lul :o
De meeste zijn ontevreden over hun kuiten. Heb mezelf laatst kritisch onder de loep genomen. Schaam me echt kapot dadelijk:o

Hoezo schaam jij jou kapot dan?

Bedankt! Ik heb echt nooit reservebroeken mee. Als hij scheurt ben ik gewoon de lul :o

ach je bent de eerste niet...

Zomerseizoen komt eraan. Ben vrij lang, vind mijn kuiten in verhouding tot mijn bovenlichaam ruk. Als ik een wat langere zwembroek aan heb lijkt het net alsof ik geen been train.

gelukkig is dit modelengte :P
28iohn9.png

2d7j4h1.jpg

speedo all over again :D

niemand die met zo'n broekje op je kuiten let magnetron

:roflol:

Ik heb zelf zwembroeken tot ongeveer halverwege mijn bovenbenen. Doe zijn perfect.

What the **** is hier gebeurt :roflol:

Nice squats tho :) Ik sluit me trouwens aan bij de tekleinekuitenclub.

Wat is hier nou weer aan de hand..... :o

Nou jongens. Allemaal een andere aanpak kiezen voor kuiten en over 3 maanden reporten hoe dat is gegaan :thumb:

Knowthatsmallcalvesfeel.jpeg

Ja wel, maar ze zitten strak. Ik ben er nu uit 2 al gescheurd, ik had er 8. De overige 6 pas ik nog, maar af en toe vraag ik mij af wanneer ze gaan scheuren als ik ga zitten of ermee fiets.....

geloof me stretchstof wordt je nieuwe vriend! ;)

en wat wordt verstaan onder kleine kuiten?

geloof me stretchstof wordt je nieuwe vriend! ;)

en wat wordt verstaan onder kleine kuiten?

Welk merk, welke soort en welke prijs praten we dan over? :)

Geen idee, ik heb ze nooit gemeten qua omtrek.. Wat meten de jouwe? (En de ereleden van de club??)

Welk merk, welke soort en welke prijs praten we dan over? :)

Geen idee, ik heb ze nooit gemeten qua omtrek.. Wat meten de jouwe? (En de ereleden van de club??)

benen 67.5
kuiten 41.5
armen 42.0

Dat zijn metingen van tijdje geleden.

Dan praten we over Denham broeken van 150-170 euro met powerstretch...

FML :o

kuiten 42cm de rest is moet bijzonder XD

Sterke vpr op de low bar squats, wat is je pr momenteel?

benen 67.5
kuiten 41.5
armen 42.0

Dat zijn metingen van tijdje geleden.

Dan praten we over Denham broeken van 150-170 euro met powerstretch...

FML :o
Jouw benen zijn echt huge man.... :o

Die Denham broeken ga ik niet kopen.. Dat is mij nu echt nog veeeeelste duur. 120 euro voor een broek is het maximale wat ik er aan uit wil geven. Thanks for the info though!

Is moet bijzonder?

Thanks! Oud PR van paar maanden terug is 140, toen hield ik alleen nog geen tempo aan. Het VPR op de squat is met tempo, als ik minder explosief omhoog wil kan hij zeker zwaarder.

Bas...jij moet met alles over benen gewoon gruwelijk je mond houden! Buffe poten! 42cm bij jou lengte is prima!

Mijne redden hooguit 38cm met 56-58cm mini ****ing k*t quads..

yes mad!:mad:

and sad!:sad:

Bedoel: de rest is niet bijzonder*) :p

Quads 59/60 & calves 37.5 checking in.

Jouw benen zijn echt huge man.... :o

Die Denham broeken ga ik niet kopen.. Dat is mij nu echt nog veeeeelste duur. 120 euro voor een broek is het maximale wat ik er aan uit wil geven. Thanks for the info though!

Probleem is gewoon taille 32 en benen 34/36, dan houdt het gauw op.
Heb serieus maar 3 à 4 broeken nu...
Kwam toen jeans speciaal zaak binnen en Denham model was enige model dat pastte...
Nu ben ik ook wel een zeikerd want wil wel broek met goed model erin :o

Nudie schijnt ook goede broeken met stretch te hebben.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven