XXL Nutrition

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bas...jij moet met alles over benen gewoon gruwelijk je mond houden! Buffe poten! 42cm bij jou lengte is prima!

Mijne redden hooguit 38cm met 56-58cm mini ****ing k*t quads..

yes mad!:mad:

and sad!:sad:
Aahh Marvin toch :aai:
Bedoel: de rest is niet bijzonder*) :p
Duidelijk! Jij mag hier inderdaad niet over mee praten met jouw poten :p
Quads 59/60 & calves 37.5 checking in.
Valt best mee toch? :)
Probleem is gewoon taille 32 en benen 34/36, dan houdt het gauw op.
Heb serieus maar 3 à 4 broeken nu...
Kwam toen jeans speciaal zaak binnen en Denham model was enige model dat pastte...
Nu ben ik ook wel een zeikerd want wil wel broek met goed model erin :o

Nudie schijnt ook goede broeken met stretch te hebben.

Ja dat is verdomde lastig en ik begin dat probleem nu ook een beetje te krijgen. Vandaar dat ik mijn benen op het moment train op onderhoud, want ik heb nog te veel goede broeken om ze allemaal stuk te lopen.

Maar ter hoogte van wat meten jullie je benen en kuiten?

En benen van +- 60 cm en kuiten van +- 40 cm worden als klein beschouwd?

gewoon dikste punt

Dunste punten anders meten mijn kuiten 48cm en quads 69cm
i wish... nee ik meet ook het dikste punt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

B 1 – W 1 – T 1
Tempo:
[2-3 reps]: 2-3 / 0 / X
[4-6 reps]: 3-4 / 0 / 1
[6-15 reps]: 3 / 0 / 2
[15-30 reps]: 2 / 0 / 2

CLOSE GRIP PUSH UPS - WEIGHTED
2 x 3 x 30 VPR
4 x 6 x 20 VPR

CHIN-UPS
2 x 3 x 20
3 x 6 x 8

OVERHEAD EXTENSION - CABLE
2 x 8 x 20,5 VPR
10 x 18
12 x 32 ROPE

PUSH DOWN - CABLE
20 x 36 + 2x5

BAYESIAN CURL
10 x 27 VPR
8 x 27

FLEXION CURL
12 x 18 + 4x4

HAMMER CURL
8 x 30 + 2x2

BARBELL CURL
15 x 25 + 3x5

FACE PULL - CABLE
3 x 6 x 36 VPR
20 x 9 + 4x5 extra langzaam

SIDE RAISE - CABLE
15 x 10,25 + 3x4 VPR

INVERTED ROW
2 x 8 x BW

STRAIGHT ARM PULL DOWN
15 x 64 + 2x4

BAYESIAN FLY
12 x 90 pec deck
8 x 80 kort daarop

Comment: Nog steeds te lang eigenlijk.. Een dezer dagen nog het e.e.a. schrappen..

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Oké!
Lol zelfde stats :P.
Kuiten 38 en quads 59
Welcome to the club.
Dunste punten anders meten mijn kuiten 48cm en quads 69cm
i wish... nee ik meet ook het dikste punt

:roflol:

En benen van +- 60 cm en kuiten van +- 40 cm worden als klein beschouwd?
IMO wel! Ik zou graag 65-70cm benen willen met een flinke outsweep. Al ben ik bang dat dat natty niet voor mij is weg gelegd. Kuiten zou 45cm wel mooi zijn!

Met bijvoorbeeld Massive zijn lengte is er niks mis met 60 bij 40cm, maar op mijn lengte stelt het helaas echt niks voor :(

Intresting!:D

IMO wel! Ik zou graag 65-70cm benen willen met een flinke outsweep. Al ben ik bang dat dat natty niet voor mij is weg gelegd. Kuiten zou 45cm wel mooi zijn!

Met bijvoorbeeld Massive zijn lengte is er niks mis met 60 bij 40cm, maar op mijn lengte stelt het helaas echt niks voor :(

It+s+fine.+Bro+hug+_83a4232a840a808dd586956d3f1307ab.jpg

'43cm calfs nog nooit een calf raise gedaan'-bra checking in

Al klagen over broeken met 60cm bovenbenen. Moet je niet zulke kleine broeken kopen.

En inderdaad de duurdere japanse denim zit een stuk beter rond je benen omdat deze nog een hoop stretcht. Had laatst een carhartt gekocht met die denim, zat eerst strak maar loopt nu lekker.

Here Here.. Ik heb precies hetzelfde... Gewoon blijven oefenen. Het heeft bij mij alleen niet veel haast, ik moet eerst in de loop van het komende jaar gewoon broeken weer op de groei gaan kopen zodra deze af zijn..

Ja die link moest ik van mijzelf nog even lezen en ik kon hem nergens kwijt. Dus toen maar hier even neergezet als reminder :)
:roflol: Die memes blijven geinig.
'43cm calfs nog nooit een calf raise gedaan'-bra checking in
:mad:
Al klagen over broeken met 60cm bovenbenen. Moet je niet zulke kleine broeken kopen.

En inderdaad de duurdere japanse denim zit een stuk beter rond je benen omdat deze nog een hoop stretcht. Had laatst een carhartt gekocht met die denim, zat eerst strak maar loopt nu lekker.
En is die Japanse denim dan wat beter te betalen dan de alternatieven van Mitrenz? :o

Waar koop jij die carhartt?

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Afgelopen donderdag een full body training gedaan met iemand hier van het forum. De nadruk lag op een techniek check. Het is een vriend van mij en cliënt van Victor. Ondanks dat de filmpjes er vaak goed uit zien, hebben we toch nog wel aan het één en ander kunnen werken.

Al met al was het een lekkere training. Ik heb met zijn gewichten mee gedaan, omdat ik geen zin had om te wisselen van gewichten. Ik heb de lifts zo explosief mogelijk gedaan.

Full body

SQUAT
Warming up
3 x 5 x 100

CONVENTIONAL DEADLIFT
Warming up
3 x 5 x 100

BENCH PRESS
Warming up
3 x 5 x 87,5

SUPPORTED DUMBBELL ROW
8 x 35
2 x 8 x 40

CALVE PRESS - SMITH
4 x 5 x 105

Vandaag UB 2 doen en aanstaande maandag bij Victor zijn homegym trainen!

Dat is die japanse denim. Ik had die Carhartt broek in de uit verkoop bij de daily rush in Rotterdam gehaald. Anders was die 90. Daar heb je nog best wel dat soort broeken voor rond de 100 euro.

Dat is die japanse denim. Ik had die Carhartt broek in de uit verkoop bij de daily rush in Rotterdam gehaald. Anders was die 90. Daar heb je nog best wel dat soort broeken voor rond de 100 euro.

Is dit een beetje wat jij bedoelt? Dit is niet helemaal mijn smaak qua broeken, verder zien ze er wel netjes uit, dat wel. Als ik ook kijk in hun 'Lookbook' dan is het ook meer de stijl van alternatief / skate..

Is dit een beetje wat jij bedoelt? Dit is niet helemaal mijn smaak qua broeken, verder zien ze er wel netjes uit, dat wel. Als ik ook kijk in hun 'Lookbook' dan is het ook meer de stijl van alternatief / skate..

ik heb er een die op die links boven lijkt.

Had ook nog een atelier la durance maat 34, die bij 65+ benen nog redelijk goed zat

Maar die moet je ook in de sale vinden anders zijn ze al gauw 200 of meer.

NUDIE heeft ook chille jeans.
Ga die zelf ook sowieso nog eens proberen al is die powerstretch van Denham wel subliem.
Voelt gewoon net alsof je een joggingbroek aanheb qua bewegingsvrijheid.

ik heb er een die op die links boven lijkt.

Had ook nog een atelier la durance maat 34, die bij 65+ benen nog redelijk goed zat

Maar die moet je ook in de sale vinden anders zijn ze al gauw 200 of meer.

Bedankt voor je informatie! Ik ga het meenemen als ik de volgende keer broeken ga kopen. Ze hebben namelijk een shop in Amsterdam ook, zag ik.

Ik ben nog een artikel over foam rolling aan het lezen en ik zal de cliffs hier onder puntsgewijs neerzetten:

Korte termijn effecten:
Strengthandconditioningresearch.com zei:
Athletes could try foam rolling pre-workout to improve joint range-of-motion (ROM) without the risk of reducing neuromuscular performance in either high-force-low-velocity or high-velocity-low-force muscular actions, as can occur with static stretching.

Effecten op korte termijn herstel:
Athletes could try foam rolling post-workout or post-competition to reduce the deterioration in countermovement jump performance in order to improve their ability to perform again more quickly.

Effecten op lange termijn herstel:
Athletes could try foam rolling post-workout or post-competition to reduce muscle soreness in order to improve their ability to train again more frequently.

Effecten op 'gezondheid':
Foam rolling may acutely reduce arterial stiffness, improve arterial function and improve vascular endothelial function. These findings may indicate that foam rolling is beneficial for cardiovascular health.

Kanttekeningen bij de onderzoeken naar foam rolling:
  1. All of the major peer-reviewed studies have been performed in non-athletic populations of varying levels of physical activity. Therefore, we may find that once further studies are performed in athletic populations, the effects of foam rolling are different.
  2. All of the major peer-reviewed studies have been performed over very short time periods (<72 hours) and we do not really therefore understand the effects of foam rolling over longer periods of time. Of course, for certain applications (e.g. short-term recovery of performance measures during a tournament or during a single day of multiple performances), this is irrelevant but equally it would be useful to know the effects of foam rolling on long-term recovery measures or overtraining monitoring measures (e.g. HRV) and neuromuscular adaptations.
  3. While the effects of foam rolling have been assessed on various outcome measures, there are many other measures that have not been assessed. We therefore do not know what the acute or long-term effects of foam rolling might be on overall sympathetic nervous system activity or subjective measures such as mood and affect, for example.
  4. While mechanisms are not the answer to everything (and may often be a hindrance in many cases), we still do not have a working model of exactly what happens when we perform myofascial release and self-myofascial release in general, and foam rolling in particular.

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

NUDIE heeft ook chille jeans.
Ga die zelf ook sowieso nog eens proberen al is die powerstretch van Denham wel subliem.
Voelt gewoon net alsof je een joggingbroek aanheb qua bewegingsvrijheid.

Nudies ken ik ook van naam ja. Ik kan mij herinneren dat je die broeken niet mag wassen? Qua prijs vallen ze in dezelfde categorie als G-star denk ik.

jeetje lange training had je weer inderdaad. Kan me voorstellen dat je gaat nadenken over inkorten.
Train met forumgenootje klinkt leuk en waardevol.

hmz dat artikel over foamrollen: bij ons is er ook behoorlijk wat controversie over. Zet wel aan het denken...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

B 1 – W 2 – T 4
Tempo:
[2-3 reps]: 2-3 / 0 / X
[4-6 reps]: 3-4 / 0 / 1
[6-15 reps]: 3 / 0 / 2
[15-30 reps]: 2 / 0 / 2

CHIN-UPS - WEIGHTED
2 x 3 x 32,5 VPR
4 x 6 x 9 @ 10 VPR

CLOSE GRIP PUSH UPS - WEIGHTED
2 x 3 x 25 VPR
4 x 6 x 22,5 @ 8 VPR

BAYESIAN CURL
10 x 27
10 x 23

INCLINE HAMMER CURL
10 x 30
9 x 30

BARBELL CURL - CABLE
30 x 27

FACE PULL - CABLE
3 x 6 x 36
20 x 9 + 3x5

SIDE RAISE - CABLE
2 x 12 x 11,5

OVERHEAD EXTENSION - ROPE
14 x 41
7 x 45
8 x 41

PUSH DOWN - CABLE
30 x 36

INVERTED ROW
2 x 8 x BW

STRAIGHT ARM PULL DOWN
X

BAYESIAN FLY
10 x 90 + 2x2

Comment: zeurend pijntje in de linker schouder en elleboog. Even in de gaten houden en er achter komen of het neigt naar insufficiëntie, overbelasting of onvoldoende warming-up. Verder al de training een klein beetje ingekort, maar het kan zeker nog korter.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

jeetje lange training had je weer inderdaad. Kan me voorstellen dat je gaat nadenken over inkorten.
Train met forumgenootje klinkt leuk en waardevol.

hmz dat artikel over foamrollen: bij ons is er ook behoorlijk wat controversie over. Zet wel aan het denken...

Ik ken hem niet van het forum, maar gewoon omdat hij bij mij in de buurt woont ;) Waardevol was het vooral voor hem, voor mij was het gezellig en toch ook een beetje leerzaam in de zin van leren coachen.

Wat een volume weer, 1.5 uurtje bezig geweest? Lekkere VPR's! Misschien voor die schouder wat rotator cuff oefeningen als warming up?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven