flip van hout
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wahahahahha zelfs mij vriendin ging stuk om dat plaatje

Ja zeker klote. Nou ik ga morgen maar 1 set overhead pressen en geen isolatiewerk doen voor triceps.K*tzooi man, ff rusten dan maar en licht pakken. Dan knal binnen aanzienbare tijd wel weer.
Pfff klote man, hoellang duurde t met je vorige schema voor je er van af was?

heb ja al eens triceps extensions (skull crushers) gezien zoals Rippetoe ze aanraadt? ik denk niet dat ik een oefening kan bedenken met een betere ROM voor doorbloeding in teken van je blessure, het is wel 'isolatie', maar aangezien je veel lats gebruikt heb je weinig elleboogbelasting, ik kan ze met 50kg doen zonder elleboog pijn, met gewone skull crushers gaat mijn elleboog meteen zeuren (zoals bij velen)
Ja dat was ik zeker. Heb nog even tien minuten in de kleedkamer zitten bijkomen.Ja dan ben je flink kapot na zo een training hahaha. Wel beter dat het al wat beter voelde!!
Shit bro, ik ben jaloers op die bench en weighted chins!

Hahahaha bij ons alleen maar superdudes die 90 kg half bench doen.![]()

Bedankt!Belangrijkste is dat je de targets gehaald hebt, ondanks het veel moeilijker was.
Goede training man!

Thanks! En welkom. Je mag altijd alle vragen stellen hier. Dan probeer ik ze te beantwoorden.
Ik geef eerlijk toe dat dit ook mijn favoriete reprange is, maar je moet af en toe ook echt uit je comfort zone! En thanks5rm rulessss hahahha, MP ging moeizaam maar is alsnog sterk hoor![]()

Bedankt Guts. Ik hoop eind van het jaar toch ook wel op of over de 10x60 te zitten!nog steeds sterke OH, sommige SM hier zouden al puffen bij 10x60