XXL Nutrition

Full Squaten met kniebandages om?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet zo haten iedereen, deze man kan gewoon heel goed squaten.
Met eigen ogen gezien!

"Pol0" was erbij toen 17 jarige snotneus 250 raw (3.5xbw) boog aan 71kg. Zomaar voor de lol even 70kg (1xbw) extra op de bar hangen is peanuts voor onze ryubolic!

Michael+Jackson+Jackson_popcorn.gif

Wat je kan proberen is zo snel mogelijk jezelf laten 'vallen'? Dat helpt bij mij wel. :p

Een nieuwe Ciko is geboren.

Eerst een filmpje posten RYU !!!!!111oneoneone

Haha ff dat oude topic doorgespit... goed gevonden :D

:popcorn:

ohhhhh no not this shit again

Goed topic.

Abbo, voor als het filmpje komt.

Ben je tegen Loca ook altijd zo eerlijk Ryu?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gewoon 250 gesquat en ik wil het nu weer opbouwen naar meerdere sets met 200 + . De smiley achter de 250 squat was al genoeg om de reacties los te barsten.

Ik heb genoeg getuigen hier in afoort welke mij genoeg hebben zien squaten. I don't care wat jullie vinden. Mensen zoals strongman vind ik geweldig, want ze zijn zooo geweldig hier, maar in real life zo lief.

Blijf maar lekker dromen, mannen. Ik weet wat ik gedaan heb en heb getuigen zat.

****ing nerds. :roflol:

ik vind Ivo ook geweldig :)

Ik heb gewoon 250 gesquat en ik wil het nu weer opbouwen naar meerdere sets met 200 + . De smiley achter de 250 squat was al genoeg om de reacties los te barsten.

Ik heb genoeg getuigen hier in afoort welke mij genoeg hebben zien squaten. I don't care wat jullie vinden. Mensen zoals strongman vind ik geweldig, want ze zijn zooo geweldig hier, maar in real life zo lief.

Blijf maar lekker dromen, mannen. Ik weet wat ik gedaan heb en heb getuigen zat.

****ing nerds. :roflol:

Wat is er niet lief aan mijn gedrag hier op dbb dan? Is het wel lief om tegen mensen op dit board (waaronder je eigen vriendin) te liegen?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er niet lief aan mijn gedrag hier op dbb dan? Is het wel lief om tegen mensen op dit board (waaronder je eigen vriendin) te liegen?

Ik heb nooit gelogen. Jij roept dat alleen maar om je eigen falen te onderdrukken. Het zit je namelijk flink dwars, Ivo.

Blijf maar lekker oefenen in je keldertje. :wave:

Als je op je 17e aan 70kg 250 kon squatten, mag je 6j later aan 90+ toch wel wat progressie gemaakt hebben :)

Als je op je 17e aan 70kg 250 kon squatten, mag je 6j later aan 90+ toch wel wat progressie gemaakt hebben :)

Poeh, 17 jaar 70kg en 250 squat? RAW of helemaal in suit en straps en alles? Dan nog trouwens.....:cool:
Ik kon in me eerste squatsessie op me 17e 10x100kg squatten bij 90kg BW, dat vonden de meesten al heel behoorlijk, maar 250 is monster!

Ik heb nooit gelogen. Jij roept dat alleen maar om je eigen falen te onderdrukken. Het zit je namelijk flink dwars, Ivo.

Blijf maar lekker oefenen in je keldertje. :wave:

Iedereen is gek hier op het board behalve Ryu.....

http://www.youtube.com/watch?v=l5MOhUxsN4M

Het grappige is dat je net zoals Rob S reageerd. Ik zie alleen maar iets wat niet klopt (volgens mij) en reageer daar op. Jullie kunnen alleen maar terug reageren dat ik een speknek heb en dat ik in een kelder train :roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven