Fitness Seller

Full Squaten met kniebandages om?

Status
Niet open voor verdere reacties.
250kg squat en meneer was 17 @ 71kg? :o
Hij overtreft zelfs mijn duidelijk gelogen e-stats.

Ik heb gewoon 250 gesquat en ik wil het nu weer opbouwen naar meerdere sets met 200 + . De smiley achter de 250 squat was al genoeg om de reacties los te barsten.

Ik heb genoeg getuigen hier in afoort welke mij genoeg hebben zien squaten. I don't care wat jullie vinden. Mensen zoals strongman vind ik geweldig, want ze zijn zooo geweldig hier, maar in real life zo lief.

Blijf maar lekker dromen, mannen. Ik weet wat ik gedaan heb en heb getuigen zat.

****ing nerds. :roflol:

ik denk dat je je niet zo moet op laten naaien ,bewijzen nooit doen als jij maar weet hoe het zit ,zou er gewoon weg niet meer op in gaan jaloezie is ook een vak apart;)

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

250kg squat en meneer was 17 @ 71kg? :o
Hij overtreft zelfs mijn duidelijk gelogen e-stats.

denk niet dat je erover kan oordelen .
heb meerdere jonge bb zwaar zien squaten

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

hij heeft de foto's weggehaald omdat hij bang is op BR ook door de mand te vallen :D

denk dat ze op br wel wat gewend zijn zeker met jr die zwaar trainen en nooit filmpjes geplaats hebben ;)

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

O wacht ff op zijn 17e bij 70 kg 250 kg squatten ?

:roflol::roflol:

Het wordt steeds leuker hier....

zijn wel meer jongere die die gewichten aan kunnen,techniek heet zo iets ,in de tijd van arnild buurman waren die gewichten normaal,waarom zou het nu ineens niet meer kunnen???

We weten toch allemaal hoe de gemiddelde Bodybuilder een Squat uitvoerd... Het gewicht zal vast wel kloppen, maar het zal dan waarschijnlijk meer een walk-out met 5 helpende spotters zijn geweest.

Volgens mij is de uitvoering in BB juist belangrijker dan in PL. Al heb je natuurlijk wel een punt dat velen maar 'half' squatten.

ik denk dat je je niet zo moet op laten naaien ,bewijzen nooit doen als jij maar weet hoe het zit ,zou er gewoon weg niet meer op in gaan jaloezie is ook een vak apart;)

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

denk niet dat je erover kan oordelen .
heb meerdere jonge bb zwaar zien squaten

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

denk dat ze op br wel wat gewend zijn zeker met jr die zwaar trainen en nooit filmpjes geplaats hebben ;)

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

zijn wel meer jongere die die gewichten aan kunnen,techniek heet zo iets ,in de tijd van arnild buurman waren die gewichten normaal,waarom zou het nu ineens niet meer kunnen???

Beste trainster van Roelly Winklaar,

tuurlijk kan best iemand van 17 jaar en 71kg een 250kg squat uitvoeren, maar je mag dan wel zeggen dat dat voor die leeftijd uiterst bijzonder en sterk is. Het is meer dan 3,5 keer zijn lichaamsgewicht en had hij dit in een powerlift wedstrijd gesquat bij de junioren met die gewichtsklasse, dan had hij misschien zelfs in die lift gewonnen.

Voor iemand die totaal niet PL gericht trainde, maar slechts recreatief en het feit dat ie 17 jaar destijds was, lijkt het me vrij onwaarschijnlijk. Desalniettemin klopt het idd dat hij dit alleen zelf weet en de mensen die er toen bij waren. Je hebt gelijk dat hij niets hoeft te bewijzen. Maar ik kan me de twijfels hier wel goed voorstellen in dit geval.

Beste trainster van Roelly Winklaar,

tuurlijk kan best iemand van 17 jaar en 71kg een 250kg squat uitvoeren, maar je mag dan wel zeggen dat dat voor die leeftijd uiterst bijzonder en sterk is. Het is meer dan 3,5 keer zijn lichaamsgewicht en had hij dit in een powerlift wedstrijd gesquat bij de junioren met die gewichtsklasse, dan had hij misschien zelfs in die lift gewonnen.

Voor iemand die totaal niet PL gericht trainde, maar slechts recreatief en het feit dat ie 17 jaar destijds was, lijkt het me vrij onwaarschijnlijk. Desalniettemin klopt het idd dat hij dit alleen zelf weet en de mensen die er toen bij waren. Je hebt gelijk dat hij niets hoeft te bewijzen. Maar ik kan me de twijfels hier wel goed voorstellen in dit geval.

dat is wat de mensen gauw willen een afzeik topic,in plaats van de jongeman nog verder te stimuleren drijven jullie de mensen weg ,denk niet dat ryu zomaar iets neer zet ,kan je nog meer bizarre verhalen vertellen,vrouwen in mijn tijd zaten zelfs aan squats tussen de 160 en 220kg,ik denk als vrouwen hier neer plaatsen dat ze zoveel squaten ,dat ze helemaal afgezeken worden,ik begrijp nu waarom dbb het kinder forum genoemd wordt

Hier een overzicht van de alltime world records sub junioren.
[Link niet meer beschikbaar]

Lifts zijn uiteraard in full body armour (single ply suit + wraps + belt)
Raw max ligt daar zeker met squats tientallen kg's onder.

Twijfels zullen er altijd bij een ieder of over een ieder zijn! Dat neemt niet weg dat wat hier gebeurt weer ongekend triest is........
Hij hoeft helemaal niets te bewijzen, doe normaal zeg.
En dan zijn vriendin betrekken in het verhaal? Ongekend!

• Like
Waarderingen: Loca
Inderdaad laten we alles geloven wat iedereen zegt, dat is verstandig en kom je ver mee!

Hahahahahaha en maar blijven volhouden dat het mogelijk is wat Ryu deed....... Hopeloos.

heb europese power lifters af gestraft zien worden door bb die meer squaten en bankdrukken,bb willen als bb doorgaan en daarom draaien ze geen powerlift wedstrijden

Het topic is wel wat ontspoord maar er is niks mis mee om skeptisch te zijn aangaande claims van geleverde extreme prestaties. Dat is misschien ook het nadeel van een forum, oude koeien kunnen nog wel eens uit de sloot worden gehaald.

dat is wat de mensen gauw willen een afzeik topic,in plaats van de jongeman nog verder te stimuleren drijven jullie de mensen weg ,denk niet dat ryu zomaar iets neer zet ,kan je nog meer bizarre verhalen vertellen,vrouwen in mijn tijd zaten zelfs aan squats tussen de 160 en 220kg,ik denk als vrouwen hier neer plaatsen dat ze zoveel squaten ,dat ze helemaal afgezeken worden,ik begrijp nu waarom dbb het kinder forum genoemd wordt

Nja, hopelijk motiveert het hem juist extra om gewoon binnen korte tijd een 250kg squat op video te zetten en dat hier neer te plaatsen!

Wat je over die vrouwen zegt geloof ik best wel. Vroegah was alles toch net dat beetje meer hardcore als nu en toen wisten ze nog wat zwaar trainen was. Overigens weet ik ook dat jij je atleten zwaar laat trainen. Heb de vids van Roelly in Pro BB-topic allemaal gezien. Voor een BB-er in ieder geval ontzettend sterk. +300 squats, geweldig.

Effe offtopic, wat deadlift Roelly vanaf de grond? (neem aan ook 300+ ?)

Inderdaad laten we alles geloven wat iedereen zegt, dat is verstandig en kom je ver mee!

Met het tegenover gestelde bereik je het ook niet.......
Er wordt vaak zo'n sfeer neergezet in het algemeen en dat wordt dan van kwaad tot erger en dat is nergens goed voor.
Scpetisch prima maar dat is wel héél wat anders dan dat er nu gebeurd!

denk dat jij maar eens bij echte trainingen erbij moet zijn kan je misschien ongelovige dingen zien ,misschien dat je dan rust geeft,het wil niet heten als jij het niet kan dat een ander het ook niet kan
:roflol:

Hij doet mee aan sterkste man wedstrijden en high lang games en traint ook met zulke atleten dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven