Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gewoon 250 gesquat en ik wil het nu weer opbouwen naar meerdere sets met 200 + . De smiley achter de 250 squat was al genoeg om de reacties los te barsten.
Ik heb genoeg getuigen hier in afoort welke mij genoeg hebben zien squaten. I don't care wat jullie vinden. Mensen zoals strongman vind ik geweldig, want ze zijn zooo geweldig hier, maar in real life zo lief.
Blijf maar lekker dromen, mannen. Ik weet wat ik gedaan heb en heb getuigen zat.
****ing nerds.![]()

250kg squat en meneer was 17 @ 71kg?
Hij overtreft zelfs mijn duidelijk gelogen e-stats.
hij heeft de foto's weggehaald omdat hij bang is op BR ook door de mand te vallen![]()

O wacht ff op zijn 17e bij 70 kg 250 kg squatten ?
Het wordt steeds leuker hier....

Volgens mij is de uitvoering in BB juist belangrijker dan in PL. Al heb je natuurlijk wel een punt dat velen maar 'half' squatten.
ik denk dat je je niet zo moet op laten naaien ,bewijzen nooit doen als jij maar weet hoe het zit ,zou er gewoon weg niet meer op in gaan jaloezie is ook een vak apart
---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------
denk niet dat je erover kan oordelen .
heb meerdere jonge bb zwaar zien squaten
---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------
denk dat ze op br wel wat gewend zijn zeker met jr die zwaar trainen en nooit filmpjes geplaats hebben
---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------
zijn wel meer jongere die die gewichten aan kunnen,techniek heet zo iets ,in de tijd van arnild buurman waren die gewichten normaal,waarom zou het nu ineens niet meer kunnen![]()
Beste trainster van Roelly Winklaar,
tuurlijk kan best iemand van 17 jaar en 71kg een 250kg squat uitvoeren, maar je mag dan wel zeggen dat dat voor die leeftijd uiterst bijzonder en sterk is. Het is meer dan 3,5 keer zijn lichaamsgewicht en had hij dit in een powerlift wedstrijd gesquat bij de junioren met die gewichtsklasse, dan had hij misschien zelfs in die lift gewonnen.
Voor iemand die totaal niet PL gericht trainde, maar slechts recreatief en het feit dat ie 17 jaar destijds was, lijkt het me vrij onwaarschijnlijk. Desalniettemin klopt het idd dat hij dit alleen zelf weet en de mensen die er toen bij waren. Je hebt gelijk dat hij niets hoeft te bewijzen. Maar ik kan me de twijfels hier wel goed voorstellen in dit geval.
Hier een overzicht van de alltime world records sub junioren.
[Link niet meer beschikbaar]
Lifts zijn uiteraard in full body armour (single ply suit + wraps + belt)
Raw max ligt daar zeker met squats tientallen kg's onder.
Hier een overzicht van de alltime world records sub junioren.
[Link niet meer beschikbaar]
Lifts zijn uiteraard in full body armour (single ply suit + wraps + belt)
Raw max ligt daar zeker met squats tientallen kg's onder.
heb europese power lifters af gestraft zien worden door bb die meer squaten en bankdrukken,bb willen als bb doorgaan en daarom draaien ze geen powerlift wedstrijden
Hahahahahaha en maar blijven volhouden dat het mogelijk is wat Ryu deed....... Hopeloos.
dat is wat de mensen gauw willen een afzeik topic,in plaats van de jongeman nog verder te stimuleren drijven jullie de mensen weg ,denk niet dat ryu zomaar iets neer zet ,kan je nog meer bizarre verhalen vertellen,vrouwen in mijn tijd zaten zelfs aan squats tussen de 160 en 220kg,ik denk als vrouwen hier neer plaatsen dat ze zoveel squaten ,dat ze helemaal afgezeken worden,ik begrijp nu waarom dbb het kinder forum genoemd wordt
Inderdaad laten we alles geloven wat iedereen zegt, dat is verstandig en kom je ver mee!
Inderdaad laten we alles geloven wat iedereen zegt, dat is verstandig en kom je ver mee!
denk dat jij maar eens bij echte trainingen erbij moet zijn kan je misschien ongelovige dingen zien ,misschien dat je dan rust geeft,het wil niet heten als jij het niet kan dat een ander het ook niet kan