Fitness Seller

Full Squaten met kniebandages om?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me af waarom je je zo druk zou maken als je zelf toch weet dat je eerlijk bent. Heb ook al vaak moeten horen dat ik kuur terwijl ik zelf beter weet.

Is Ryu nu gebanned ofzo? Profielfoto is weg, karmabalk is grijs?

Eerst zien dan geloven....Iedereen traint hier voor uiterlijke schijn, gaan een log bijhouden om oa ook andere te laten zien hoe ze trainen (dus ook de gewichten die worden gebruikt). Maar zodra mensen dan vragen om een filmpje (hetzij uit ongeloof, inspiratie, techniek beoordeling of gewoon vermaak) dan kan het niet etc en ontstaat er een rel...
Als je geen kritiek of vragen wilt hebben hou je log dan lekker bij in een schriftje voor jezelf. Als je openbaar gaat weet je dat je gewoon bekritiseerd wordt.

Dit is bij Ryu, Ciko en nu dus ook bij Rob S. gebeurd. Die daarna op hoge poten weer zijn gekapt met hun log...

edit voetnoot hier...
Rob S. geloof ik eigenlijk wel mbt die 120mp, maar die squat van Ryu dat zijn NLD records raw etc die hij me kant de boeken uit squatte :/

Laatst bewerkt:
Heb Ryu zelf zien squatten een aantal weken geleden, ziet er indrukwekkend uit, grote benen.. Iedereen hamert zo over gewicht.. waarom zou je elke keer zwaar willen..

Kniebandages, waarom niet, als het goed voelt..

Eerst zien dan geloven....Iedereen traint hier voor uiterlijke schijn, gaan een log bijhouden om oa ook andere te laten zien hoe ze trainen (dus ook de gewichten die worden gebruikt). Maar zodra mensen dan vragen om een filmpje (hetzij uit ongeloof, inspiratie, techniek beoordeling of gewoon vermaak) dan kan het niet etc en ontstaat er een rel...
Als je geen kritiek of vragen wilt hebben hou je log dan lekker bij in een schriftje voor jezelf. Als je openbaar gaat weet je dat je gewoon bekritiseerd wordt.

Dit is bij Ryu, Ciko en nu dus ook bij Rob S. gebeurd. Die daarna op hoge poten weer zijn gekapt met hun log...

eerste wijze post in 2010.... en hij komt van: george!

lekker bezig

Heb Ryu zelf zien squatten een aantal weken geleden, ziet er indrukwekkend uit, grote benen.. Iedereen hamert zo over gewicht.. waarom zou je elke keer zwaar willen..

Omdat ie zelf over zijn gewichten hamert?

hij heeft de foto's weggehaald omdat hij bang is op BR ook door de mand te vallen :D

Is dit een grap? Offuhh... :o Je hebt wel even dubbel gecheckt en gezien dat je wel in het Powerlift/Sterkste Man/Gewichtheffen sectie zit toch?

Alsof je tegen Pieter van den Hoogenband zou zeggen..: je hamert zo over je tijden.. waarom zou je elke keer sneller willen?

Daarom snap ik niet waarom sommige bbers hier over hun gewichten liegen. Het maakt toch geen **** uit voor hun wat ze drukken. In bb gaat het om het fysiek, of liegen ze ook over hun gewicht en vet%?

Is dit een grap? Offuhh... :o Je hebt wel even dubbel gecheckt en gezien dat je wel in het Powerlift/Sterkste Man/Gewichtheffen sectie zit toch?

Alsof je tegen Pieter van den Hoogenband zou zeggen..: je hamert zo over je tijden.. waarom zou je elke keer sneller willen?
:roflol: hahaha.

had niet op de sectie gelet..

anyways, kinderachtig..

Ryu, gefeliciteerd met die 250 squat van 6 jaar geleden! Top!

Laatst bewerkt:
Over dat wrappen: Ik doe met mn wraps medium strak wel olympic fullsquats dus echt ATTG,voel wel dat het met minder gewicht iets moeilijker is om zo diep te komen maar t gaat wel!
(Misschien moet Tjok mij maar es wrappen miss dat ik dan 240+squat :roflol:)

De man die;

- een 250 kg squat doet
- wil gaan Studeren op Nyenrode maar uiteindelijk toch maar niet doet.
- zichzelf zelfstandig ondernemer noemt op het board
- een wedstrijd wil gaan doen en na 2 maanden al de handdoek in de ring gooit en weer laat sluiten.
- en "naturel" traint

Neem je jezelf nog wel serieus ?

shit man, ik moet toch wat vaker buiten de AAS sectie komen... lachen hier :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven