Rick de Bruin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Origineel gepost door Imponderabilia
Op zijn techniek is wel degelijk het een en ander aan te merken in dat filmpje.
En dat zijn benen zo goed groeien, zal niet enkel met stukje techniek te maken hebben, anabolen trainster from hell.
Als je zo goed begrijpt waarom dit een kinderforum genoemd wordt, ga je toch lekker terug naar juicer resourz.
Waar voor mij overigens als krachtsporter kennis verder te zoeken is dan hier.
Ik snap sowieso niet goed wat jij hier komt b**chen in deze sectie.
PL en BB zijn twee verschillende sporten, dat onderscheid moet je wel blijven maken. Iets meer respect voor PL mag wel.
Dit topic ging over Ryu meen ik, je komt hier uit het niets met je slappe gelul en zie waar het topic op uit gedraaid is.
Techniek? Ik heb meerdere filmpjes gezien van Winklaar, zuigt meestal als je kijkt naar PL standaard.
Met je gewauwel
Dit getuigd van bijzonder weinig repect.......................
[/QUOTE]
dit vind ik ook,, sibil heeft niet bij je in de klas gezeten,, beetje normaal praten kan geen kwaad. of heb je geen opvoeding genoten mongooltje
Op zijn techniek is wel degelijk het een en ander aan te merken in dat filmpje.
En dat zijn benen zo goed groeien, zal niet enkel met stukje techniek te maken hebben, anabolen trainster from hell.
Als je zo goed begrijpt waarom dit een kinderforum genoemd wordt, ga je toch lekker terug naar juicer resourz.
Waar voor mij overigens als krachtsporter kennis verder te zoeken is dan hier.
Ik snap sowieso niet goed wat jij hier komt b**chen in deze sectie.
PL en BB zijn twee verschillende sporten, dat onderscheid moet je wel blijven maken. Iets meer respect voor PL mag wel.
Dit topic ging over Ryu meen ik, je komt hier uit het niets met je slappe gelul en zie waar het topic op uit gedraaid is.
Techniek? Ik heb meerdere filmpjes gezien van Winklaar, zuigt meestal als je kijkt naar PL standaard.
Met je gewauwel
Dit getuigd van bijzonder weinig repect.......................
[/QUOTE]dit vind ik ook,, sibil heeft niet bij je in de klas gezeten,, beetje normaal praten kan geen kwaad. of heb je geen opvoeding genoten mongooltje
Laatst bewerkt:

hoe oud was je ook alweer?