AndroidHealthClinic

Full Squaten met kniebandages om?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Origineel gepost door Imponderabilia
Op zijn techniek is wel degelijk het een en ander aan te merken in dat filmpje.
En dat zijn benen zo goed groeien, zal niet enkel met stukje techniek te maken hebben, anabolen trainster from hell.

Als je zo goed begrijpt waarom dit een kinderforum genoemd wordt, ga je toch lekker terug naar juicer resourz.
Waar voor mij overigens als krachtsporter kennis verder te zoeken is dan hier.

Ik snap sowieso niet goed wat jij hier komt b**chen in deze sectie.
PL en BB zijn twee verschillende sporten, dat onderscheid moet je wel blijven maken. Iets meer respect voor PL mag wel.
Dit topic ging over Ryu meen ik, je komt hier uit het niets met je slappe gelul en zie waar het topic op uit gedraaid is.

Techniek? Ik heb meerdere filmpjes gezien van Winklaar, zuigt meestal als je kijkt naar PL standaard.
Met je gewauwel

Dit getuigd van bijzonder weinig repect.......................:mad:[/QUOTE]

dit vind ik ook,, sibil heeft niet bij je in de klas gezeten,, beetje normaal praten kan geen kwaad. of heb je geen opvoeding genoten mongooltje

Laatst bewerkt:
WAT ZIJN WE LIEF VIA PM

Imponderabilia
stoere jongen ben je.[/QUOTE]

Frietmetmayo
jij ook. stoer hoor een vrouw van in de 50 zo benaderen.
mietje[/QUOTE]

Imponderabilia
Tweede maal rapportknop.
Overigens, vond ik haar ook niet met respect anderen bejegenen. Waar maak je je druk om man.[/QUOTE]

Frietmetmayo
ik word begeleid door sibil, ik ken der dus
daarom maak ik me er druk om
als zo'n pipo zulke dingen gaat zegge..
respectloos
en dreigen met je rapportknop??? hoe oud was je ook alweer?
hahaha
moet ik je helpen om die knop in te klikke>[/QUOTE]

Imponderabilia
Er zijn bepaalde regels op dit board, en kan mij het schelen door wie je wordt begeleidt.
Leuk jouw mening te horen, iemand die ik niet ken en evenmin wil kennen.
Ga maar lekker in je ingevette string rondlopen, succes.[/QUOTE]

Frietmetmayo
ingevette string?? en dat zit op dutchBODYBUILDING?? ga op dammen joh gek

Imponderabilia
Ik weet niet wat je probleem is?
Wat heb ik met jou te maken, ik heb jou niet nodig om mij goed te voelen hoor.
Overigens ga je wederom in overtreding door pm te posten.
Hardleers?[/QUOTE]

Frietmetmayo
nee jij durft niks posten, alles via pm
iets te verbergen?? ik niet[/QUOTE]

Imponderabilia
Heeft niks met durven te maken, ik zie er geen heil in jou publiekelijk aandacht te geven.
Maak jezelf niet zo belangrijk en neem jezelf alsjeblieft wat minder serieus.[/QUOTE]

Frietmetmayo
kerel, ik heb mezelf nog nooit serieus genomen
wie ben jij dan?
en je wil me publiekelijk geen aandacht geven maar wel prive??
krijg er vieze gedachtes bij
nou truste
kusje[/QUOTE]

Imponderabilia
Wel uitkijken dat je niet teveel insuline of andere rommel uit de grabbelton van Oma neemt zo vlak voor het slapen gaan.[/QUOTE]

Frietmetmayo
ik neem net 80iu
slaap toch pas om 7 uur

het is in dit topic zo rustig.. en mijn pm box zit vol
ik denk ik post t ffies, kunne jullie meegenieten

Imponderabilia
Nou laat je me nu weer met rust? Gelukkig.
Laatste keer dat ik op dit niveau communiceerde was ergens in de kleuterklas.
Doei jochie.[/QUOTE]

Frietmetmayo
en dat was? vorig jaar?? 2 jaar terug??

Laatst bewerkt:
Punt 1. BB en PL vergelijken slaat nergens op.
Punt 2. Ik zie hier BB-ers onzin uitkramen, en zichzelf snoeihard tegenspreken. Goede techniek, techniek maakt niet uit. Gewichten doen er toe, gewichten doen er niet toe. Mensen respectloos benaderen, vervolgens janken over hoe ze respectloos behandeld worden.
Punt 3. Sibil, voor een vrouw van 50 vind ik je niet echt wijs overkomen, de meest bizarre claims vliegen over de tafel.. en vervolgens probeer je recht te praten wat krom is. En dat zeg ik met vol respect voor je prestaties en kennis.
Punt 4. Eerste rel van 2010, en ik doe mee:D
Punt 5. Frietmetmayo, Impo is sterker dan jou, en staat er ongetwijfeld beter bij.

Laatst bewerkt:
Marrkos. Ik ben ook niet wijs,je weet toch hoe ouwer hoe kindser
zal het maar niet meer over hebben dat ik wel meer jr bb met 250kg heb zien squaten,want volgens mij had ik het daar over en als je goed terug leest heb ik niemand af zitten kraken,lezen is voor mij moeilijk maar blijkbaar voor jullie ook.
En zoals mij geleerd is schelden doet geen pijn scheld er maar op los.
Ryu.. Gelijk heb je als je niets meer plaats,respekt
Rick neem niet de moeite heb een brede rug:Dlaat maar schelden

Marrkos. Ik ben ook niet wijs,je weet toch hoe ouwer hoe kindser
zal het maar niet meer over hebben dat ik wel meer jr bb met 250kg heb zien squaten,want volgens mij had ik het daar over en als je goed terug leest heb ik niemand af zitten kraken,lezen is voor mij moeilijk maar blijkbaar voor jullie ook.
En zoals mij geleerd is schelden doet geen pijn scheld er maar op los.
Ryu.. Gelijk heb je als je niets meer plaats,respekt
Rick neem niet de moeite heb een brede rug:Dlaat maar schelden

Waar het mij om ging is dat de BB-manier van squaten, met de eigenschappen die G-men beschreef niet te vergelijken is met PL-squaten. Dus deze discussie hoeft niet gevoerd te worden, aangezien het twee verschillende sporten zijn. 330 squaten, op wat voor manier dan ook, blijft indrukwekkend natuurlijk. En btw ik schold niet hoor.

Ik heb nog een half jaar om 250kg proberen te squatten. Dan kan ik ook zeggen dat ik dat op me 17e kon.

Eigenlijk is het te belachelijk om er ook maar uberhaupt iets op te zeggen. Wat iedereen ook zegt, het kan me niet schelen hoeveel mensen je begeleidt hebt of hoe groot je ook bent of blablabla, een 250kg squat op 17-jarige leeftijd bij 70kg BW terwijl je alleen maar sets draaide met 180kg is gewoon ongehoord. Je kan niet zomaar 70kg zwaarder gaan en zeker als je weinig piekte niet. Het kan gewoon niet en daar is de discussie eigenlijk al mee afgelopen.

Iedereen kent wel een oom die sterker is dan Zydrunas maar niet aan wedstrijden doet omdat ie daar geen zin in heeft. Ook de claim dat mensen van vroeger sterker/zwaarder trainen is onzin. Vroeger was alles beter, dat verhaaltje kennen we nou wel en dat is gewoon niet waar. Ook die discussie is nutteloos en gewoon onzin.

Dingen claimen is makkelijk maar als je iets claimt moet je ook verwachten dat mensen vragen die claim waar te maken. Als je niet iets van filmmateriaal/objectieve scheidsrechters in de buurt hebt die kunnen bevestigen dat wat jij zegt waar is of jij wil opeens niet meer die claim waar maken omdat je daar "geen zin in hebt" dan zit je gewoon uit je nek te lullen en hou je alleen jezelf voor de gek.

Als je bepaalde dingen nu beter weet dan vroeger en weet dat je nu die claim nooit meer kan waarmaken omdat je dus de diepte van die vroegere squat kent en weet dat ie dus eigenlijk niet als een volwaardige squat meegerekend kan worden, zeg dat dan gewoon. Blijf er niet zo omheen draaien of ontkennen of posts maken waaruit blijkt dat jij jezelf zoveel beter vindt dan die andere. Wees een man; als je een claim maakt, maak hem dan ook waar of wees bereid hem waar te maken. En dat geen zin-gezeur of "Waarom zou ik mezelf aan jullie willen bewijzen"-blabla kost allemaal veel meer moeite dan gewoon een keertje een camera meenemen naar je training, het filmpje uploaden en je claim waarmaken.

Een dergelijke squat is inderdaad twijfelachtig, zoals Tjok zegt. Helemaal met zijn post eens, alleen vind ik dat de leden hier wat respect mogen tonen tegenover oma (jou bedoel ik dan niet hè Tjok;) ).

grtz

Punt 1. BB en PL vergelijken slaat nergens op.
Punt 2. Ik zie hier BB-ers onzin uitkramen, en zichzelf snoeihard tegenspreken. Goede techniek, techniek maakt niet uit. Gewichten doen er toe, gewichten doen er niet toe. Mensen respectloos benaderen, vervolgens janken over hoe ze respectloos behandeld worden.
Punt 3. Sibil, voor een vrouw van 50 vind ik je niet echt wijs overkomen, de meest bizarre claims vliegen over de tafel.. en vervolgens probeer je recht te praten wat krom is. En dat zeg ik met vol respect voor je prestaties en kennis.
Punt 4. Eerste rel van 2010, en ik doe mee:D
Punt 5. Frietmetmayo, Impo is sterker dan jou, en staat er ongetwijfeld beter bij.

Jammer dat zijn verstand niet mee ontwikkelt is in de loop der jaren.
Een mening geven oke, maar wat impo doet is denigrerend en niet nodig.
Impo = de nieuwe internetheld van 2010:rolleyes:

ach jongens, we gaan toch niet druk doen over een leugentje van zes jaar geleden, zeventienjarige pubers doen niet anders.
Sindsdien heeft hij een nette fysiek opgebouwd (afgaande op zijn foto's) en denk ik dat we huidige claims wel op hun woord mogen nemen.

Svp vanaf deze post weer ontopic verder op de vraag of je wel of niet kunt full squaten met bandages.

De rest mag via MSN/PM uitgevochten worden (svp niet daarna die PM's/MSN logs posten, dat is namelijk totaal niet boeiend).

En we wensen Ryu met z'n allen natuurlijk heel veel succes op het serieuze forum!

Ja ryu veel succes op md,im,br,sb;):p

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Ik heb nog een half jaar om 250kg proberen te squatten. Dan kan ik ook zeggen dat ik dat op me 17e kon.

Veel succes toe gewenst en houd ons op de hoogt of het je lukt;)

• Topic Starter Topic Starter
t*ring, wat wordt hier onrespectvol tegen Oma gesproken.

Het is ook niet normaal hoe snel jullie het papegaai gedrag van elkaar overnemen. Het is bijna om te janken eigenlijk dat jullie postings van mij zo aanpassen dat jullie er een voordeel uit kunnen halen. Ik zal het nog maar 1x vertellen, omdat jullie nu er een totaal eigen verhaal van hebben gemaakt. Als een begeleider of trainer zegt dat je iets moet doen, dan doe je dat. Ik train al vanaf mijn 19e parttime bij CS Muscle gym en mijn begeleider wil dat ik vanaf een bepaald gewicht bandages en een riem omdoet als ik met hem mee train. Waarom? Omdat hij ervaring genoeg heeft om nare situaties te voorkomen. En ik als leerling heb respect voor zijn keuze en doe wat mij gezegd wordt.

Wil dat zeggen dat ik niet 170+ kan squaten zonder bandages? NEE! Maar jullie k*tkoters maken er een totaal eigen verhaal gebaseerd op een zin welke een totaal andere betekenis heeft. En dit gaat al tijden door op DBB. Laatst nog met die 14-jarig jongen welke een BB wedstrijd had gedaan. Totaal de grond in afgezeken door leden, welke nog nooit in de buurt zijn geweest van een podium, contest shape of uberhaupt motivatie en dicipline.

En nu ik lees hoe jullie tegen Oma spreken is echt niet normaal en dat mag gezegd worden.

Oh, Gelukkig je bent er nog.

ik wil alleen graag weten hoe je op zo'n jonge leeftijd een squat van 250 behaald hebt met zo'n laag lichaamsgewicht. en hoe diep was die squat?

Het is ook niet normaal hoe snel jullie het papegaai gedrag van elkaar overnemen. Het is bijna om te janken eigenlijk dat jullie postings van mij zo aanpassen dat jullie er een voordeel uit kunnen halen. Ik zal het nog maar 1x vertellen, omdat jullie nu er een totaal eigen verhaal van hebben gemaakt. Als een begeleider of trainer zegt dat je iets moet doen, dan doe je dat. Ik train al vanaf mijn 19e parttime bij CS Muscle gym en mijn begeleider wil dat ik vanaf een bepaald gewicht bandages en een riem omdoet als ik met hem mee train. Waarom? Omdat hij ervaring genoeg heeft om nare situaties te voorkomen. En ik als leerling heb respect voor zijn keuze en doe wat mij gezegd wordt.

Wil dat zeggen dat ik niet 170+ kan squaten zonder bandages? NEE! Maar jullie k*tkoters maken er een totaal eigen verhaal gebaseerd op een zin welke een totaal andere betekenis heeft. En dit gaat al tijden door op DBB. Laatst nog met die 14-jarig jongen welke een BB wedstrijd had gedaan. Totaal de grond in afgezeken door leden, welke nog nooit in de buurt zijn geweest van een podium, contest shape of uberhaupt motivatie en dicipline.

En nu ik lees hoe jullie tegen Oma spreken is echt niet normaal en dat mag gezegd worden.

Het enige wat juist is aan dit bericht is dat er zonder respect tegen oma is gesproken dat slaat echt nergens op!

Je doet net alsof iedereen op dutchbodybuilding kinderen zijn en jij het slachtoffer nogmaals dat is niet juist. Dutcbodybuilding is het meest serieuze forum met de meeste kennis qua trainen. Omdat er juist zoveel kennis is en mensen zich verdiepen vallen mensen zoals jij met heel veel praatjes heel snel door de mand. Die 14 jarige jongen had tegen zichzelf beschermd moeten worden en het was idd belachelijk dat hij met zijn billie turf figuur op het podium gaat staan. Ik ga toch ook niet meeracen tegen Sven Kramer op de 5000 m? Je bent zelf al sinds 2003 lid dus zo slecht is het hier niet als je 6 jaar actief meepost. Het is gewoon vervelend als je constant tegen een muur aanloopt door je eigen gedrag.

Wij passen posts aan?
De enige die post aanpast ben jijzelf bijvoorbeeld met je claim altijd naturel te zijn geweest hier een mooi voorbeeld;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/ro-accutane-voor-tijdens-na-kuren-43592/
In dit topic uit 2005 in 2008 je post aanpassen en snel zeggen dat je naturel traint.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/waardetijd-phs-31337/http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/ro-accutane-voor-tijdens-na-kuren-43592/

Laatst bewerkt:

kerel
je kan niet zeggen dat je jezelf niet tegenspreekt hé

en het feit dat jullie bb "goeroe" hier afgekakt wordt door mensen die haar niet kennen vind ik er ook maar over
maar op dbb zal dit altijd zo zijn
more talk then lifting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven