XXL Nutrition

Full Squaten met kniebandages om?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je ziet wel vaker dat een bodybuilder naar powerlifting overstapt en dan naar strongman. Of welke andere variant qua overstap onderling. Vroegah was het enige verschil tussen die groepen de hoeveelheid voer. Tegenwoordig heeft iedere groep zijn eigen trainings methoden ontwikkeld. Vandaar dat BB'ers in de ogen van powerlifters en strongman gewoon rampzalige squat techniek hanteren. Maar BB'ers willen massa op hun quads proppen dus is het voor hun weer goede techniek. Om nu te zeggen dat je met hedendaagse BB trainings methoden sterk wordt...nee. Maar het legt wel een goede basis om op verder te bouwen. Als je die massa wat explosiviteit bij brengt zullen die gasten snel in kracht kunnen toe nemen. Je bent alleen veel tijd kwijt om ze fatsoenlijke techniek aan te leren en hun oude techniek af te leren.

Laatst bewerkt:
Sry Ryu blijf aub, blijf. :(

...

Hoe oud was Ryu toen die begon met trainen dat ie op 17jarige leeftijd al 250 squat. daar zal die wel zwaar voor getraind moeten hebben. en wat voor trainingsprogramma heeft ie daarvoor gebruikt?

Je hebt op, voornamelijk Met-RX, wedstrijden in de strongman wereld Car Squats en Squats waarbij ze tonnen laden om te verhogen. De meeste hanteren dan een powerlift squat omdat je diep moet zakken zodat het metaal een bepaalde hoogte haalt. Met die quarter squats van Fouad op zijn filmpje wordt je dan qua techniek afgefloten. Op een powerlift wedstrijd idem. Reden dat ze paralel zakken met reet naar achter ipv olympische sT is omdat de hamstrings het potentieel hebben veel meer kracht te kunnen leveren dan de quads. Wil je die zware gewichten verplaatsen zul je het met quad gedreven quarter squats niet ver schoppen.

Maar voor het doel massa op zijn quads te kletsen is het goede techniek. En die techniek heeft ook enige overdracht naar de Yoke van de grond te krijgen.

Hoe oud was Ryu toen die begon met trainen dat ie op 17jarige leeftijd al 250 squat. daar zal die wel zwaar voor getraind moeten hebben. en wat voor trainingsprogramma heeft ie daarvoor gebruikt?

WSB!111

-
Gewoon pompen en dan als je zin gewoon even 1x je bw bijpleuren. "Nothing but a peanut"

bedoel je nou foaud ofzo?

ik denk niet dat Ivo erop zit te wachten om te squatten zoals die mannen op het filmpje dat jij plaatste. das leuk voor een bb-er probably, maar volgens mij hecht hij meer waarde aan een full rom not assisted squat

ik denk dat we het gewoon over de zelfde persoon hebben ,mijn schrijfkunde zal wel weer eens verkeerd zijn

bij mij weten had ik het ook niet tegen ivo;) de uitnodiging:rolleyes:om met foaud de techniek te leren om sterk te worden

strongman ,jij bent zekers de leukste thuis ik had het over foaud als hij zijn squat maar goed doet tijdens zijn wedstrijd en niet over bb wedstrijden:rolleyes:

IMG00149-20090924-1334%20-%20kopie.jpg

Wat een ontzettend triest topic. Stelletje aasgieren hier. Als je je groot moet voelen door iemand klein te maken ben je heel triest.

:rolleyes:Met alle respect voor je prestaties als begeleidster, ik hoop dat je "soort van" hebt laten uitlokken tot deze uitspraak want dat raakt echt kant nog wal.

Aangaande Ryu. Ik heb Ryu tijdens de YBF ontmoet en het is een heel aardige jongen. Dat neemt niet weg dat je kritisch mag zijn op geclaimde prestaties. Een 250 squat die parallel of lager is zonder spotters die de helft meetillen en dan als naturel van 17 en 70 kg doet de alarmbellen rinkelen ja (En o ja zonder kniebanden)

De jongens waar jij het over hebt voldeden in ieder geval niet aan 1 of meerdere van deze criteria. Daarbij squatte ik ook op mijn 20e 200 kg voor 3 reps maar weet ik nu dat ze en veel te hoog waren en de spotter minimaal 30 kg voor zijn rekening nam. Dezelfde type squat voer ik nu uit met 320 voor 10 reps en dat staat wel op film alleen weet ik dat dat quarters zijn.

Daarbij is dit een forum en daar worden mensen die zomaar wilde claims neerleggen idd gevraagd om een filmpje. Jij zou wrs ook graag een filmpje zien als ik nooit foto's poste maar wel claimde 145kg droog te staan bij 1.79 en geen zin te hebben in wedstrijden want het zou zogenaamd mijn ding niet zijn.

En BR is een leuk forum met leuke mensen maar er is daar nog nooit een serieus topic geweest over training. Het is vooral een wedstrijdverslag forum.

Groeten Gijs.

De reden waarom ik je flame is niet vanwege alleen dit topic en je doet nu net alsof dit voor het eerst is erg lachwekkend. Slachtofferrol

De reden waarom iedereen je afbrand is omdat je over alles loopt op te scheppen --> zaken, squats, wedstrijden. Doe gewoon normaal gast.

Xtra Large enveel frustratie in het echte leven. Waarschijnlijk een k*tkop, klote baan en een nog slechter coïtusleven.
!

Ken je niet maar wil blind met je wedden dat ik je op elk gebied versla.
rotkop? Kom anders langs in mijn gym en zeg het in mijn gezicht bigboy

En ik vind het in en in triest hoe er tegen oma is gesproken zonder enig respect.
****ing sad...

De reden waarom ik je flame is niet vanwege alleen dit topic en je doet nu net alsof dit voor het eerst is erg lachwekkend. Slachtofferrol

De reden waarom iedereen je afbrand is omdat je over alles loopt op te scheppen --> zaken, squats, wedstrijden. Doe gewoon normaal gast.

Ken je niet maar wil blind met je wedden dat ik je op elk gebied versla.
rotkop? Kom anders langs in mijn gym en zeg het in mijn gezicht bigboy

En ik vind het in en in triest hoe er tegen oma is gesproken zonder enig respect.
****ing sad...

ik denk dat onze ryu niet meer uit zijn leugens geraakt en hem daarom smeert
dat is het gevaarlijke van veel blabla op een forum

op een dag komt de waarheid aan het licht

Hij gaat volgens eigen zeggen binnenkort een universitaire studie volgen op Nyenrode en heeft een groot eigen bedrijf waaraan hij leiding moet geven.

Dus hij kan zijn tijd goed gebruiken....

:rolleyes:

De jongens waar jij het over hebt voldeden in ieder geval niet aan 1 of meerdere van deze criteria.

Denk niet dat jij weet over welke jongens ik het heb

Daarbij squatte ik ook op mijn 20e 200 kg voor 3 reps maar weet ik nu dat ze en veel te hoog waren en de spotter minimaal 30 kg voor zijn rekening nam. Dezelfde type squat voer ik nu uit met 320 voor 10 reps en dat staat wel op film alleen weet ik dat dat quarters zijn.

???de jongens waar ik het over had zijn jongens die met de reet op hun hielen de squats deden en zonder spotters erachter ,zelf ik squate met 200kg met mijn reet op mijn hielen en zonder spotters.
als ryu aan geeft dat er getuigen bij waren moeten we hem dan nog al leugenaar uit maken?

En BR is een leuk forum met leuke mensen maar er is daar nog nooit een serieus topic geweest over training. Het is vooral een wedstrijdverslag forum.

ik vind dat je br daar weer te kort doet ,zal zeggen ga eens goed lezen,misschien kom je er toch stiekem er wel een tegen;)

maar ik denk dat we ryu in ieder geval niet voor leugenaar kunnen uit maken ,als hij zegt dat er getuigen bij waren geloof ik hem.
ook ik ken hem van de ybf wedstrijd

Laatst bewerkt:
Ik zal op mijn gemak ander forum nog eens doorkijken maar ik vind het vooral leuk dat er een aantal leden van fight en power daar zitten.

Een 200 fullsq voor dame is indrukwekkend. Dan had je met suit en banden aardig bij Ilja Strik in de buurt gekomen en die is wereldkampioen.

We hoeven Ryu helemaal niet uit te maken voor leugenaar, het gaat mij ook helemaal niet om Niels zelf, zoals gezegd is het een heel aardige jongen die ik by the way ook al meerdere malen heb uitgenodigd om eens mee te komen trainen (ook voor ik van deze claim wist). Buitensporige prestaties zijn absoluut mogelijk daar spreek ik je niet in tegen maar het is natuurlijk dat mensen zich dan afvragen of dat idd wel mogelijk is. Je kunt je ook afvragen hoeveel zo'n forum jou waard is als atleet als je dan besluit om tegen alle kritiek in geen bewijs te leveren het blijft internet en iedereen beseft hier dat je ook gewoon onzin kunt uitkramen.

Ik zal op mijn gemak ander forum nog eens doorkijken maar ik vind het vooral leuk dat er een aantal leden van fight en power daar zitten.

Een 200 fullsq voor dame is indrukwekkend. Dan had je met suit en banden aardig bij Ilja Strik in de buurt gekomen en die is wereldkampioen.

We hoeven Ryu helemaal niet uit te maken voor leugenaar, het gaat mij ook helemaal niet om Niels zelf, zoals gezegd is het een heel aardige jongen die ik by the way ook al meerdere malen heb uitgenodigd om eens mee te komen trainen (ook voor ik van deze claim wist). Buitensporige prestaties zijn absoluut mogelijk daar spreek ik je niet in tegen maar het is natuurlijk dat mensen zich dan afvragen of dat idd wel mogelijk is. Je kunt je ook afvragen hoeveel zo'n forum jou waard is als atleet als je dan besluit om tegen alle kritiek in geen bewijs te leveren het blijft internet en iedereen beseft hier dat je ook gewoon onzin kunt uitkramen.

denk dat hij voor zich moet uitmaken of hij gewoon plaats met of zonder filmpje of foto

ik weet het arnold zei vaak doe mee met de sterkste
ik nehhh ik train voor plezier
af en toe trainde ik met kleine coentje en marcel mee
hahaha die werden gek als een vrouw mee kwam met de gewichten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven