Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Je ziet wel vaker dat een bodybuilder naar powerlifting overstapt en dan naar strongman. Of welke andere variant qua overstap onderling. Vroegah was het enige verschil tussen die groepen de hoeveelheid voer. Tegenwoordig heeft iedere groep zijn eigen trainings methoden ontwikkeld. Vandaar dat BB'ers in de ogen van powerlifters en strongman gewoon rampzalige squat techniek hanteren. Maar BB'ers willen massa op hun quads proppen dus is het voor hun weer goede techniek. Om nu te zeggen dat je met hedendaagse BB trainings methoden sterk wordt...nee. Maar het legt wel een goede basis om op verder te bouwen. Als je die massa wat explosiviteit bij brengt zullen die gasten snel in kracht kunnen toe nemen. Je bent alleen veel tijd kwijt om ze fatsoenlijke techniek aan te leren en hun oude techniek af te leren.
Laatst bewerkt:

om met foaud de techniek te leren om sterk te worden
de jongens waar ik het over had zijn jongens die met de reet op hun hielen de squats deden en zonder spotters erachter ,zelf ik squate met 200kg met mijn reet op mijn hielen en zonder spotters.