MuscleMeat

Full Squaten met kniebandages om?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gebruiken powerlifters dan geen steroiden sprytal?

op nationaal niveau is bijn a elke wedtsrijd gecontroleerd geweest dit jaar
en daarom zijn er verschillende bbers die niet deelgenomen hebben aan pl wedtsrijden

we kunnen hier een heel topic mee vullen of we kunnen gewoon het bk bodybuilding in vlisingen als vb nemen

oh, en wat is die techniek dan om zo sterk te worden?

ik stuur liever Ivo in mijn plaats. ik heb geen ambities om zo sterk te worden.

jij vraagt toch om om die techniek om sterkt te worden,ga je nu terug krabbelen?
willen we je het leren en dan toch maar niet?

;)misschien kan je met fuad en roelly een x mee trainen ,kunnen we je het leren;)

bedoel je nou foaud ofzo?

ik stuur liever Ivo in mijn plaats. ik heb geen ambities om zo sterk te worden.

ik denk niet dat Ivo erop zit te wachten om te squatten zoals die mannen op het filmpje dat jij plaatste. das leuk voor een bb-er probably, maar volgens mij hecht hij meer waarde aan een full rom not assisted squat

ik squat maar 5*95 met een sumo stance. als ik zo smal ga staan als roelly verlies ik m'n evenwicht, en ik ben bang dat ik dan een patella breek.
maar ik ga wel een stuk dieper als fouad.

Laatst bewerkt:
daarom groeien zijn benen ook zo lekker:D
Op zijn techniek is wel degelijk het een en ander aan te merken in dat filmpje.
En dat zijn benen zo goed groeien, zal niet enkel met stukje techniek te maken hebben.

Ik snap sowieso niet goed wat jij hier komt 'b**chen' in deze sectie.
PL en BB zijn twee verschillende sporten, dat onderscheid moet je wel blijven maken. Iets meer respect voor PL mag wel.
Dit topic ging over Ryu meen ik, je komt hier uit het niets met je posts en zie waar het topic op uit gedraaid is.

Laatst bewerkt:
Nice Impo :D

ik weet maar al te goed wie hij is.

maar ze typte telkens fuad, dus ik vroeg me af of ze misschien iemand anders bedoelde ;)

Ze schrijft graag foenetischg:D

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Op zijn techniek is wel degelijk het een en ander aan te merken in dat filmpje.
En dat zijn benen zo goed groeien, zal niet enkel met stukje techniek te maken hebben, anabolen trainster from hell.

Als je zo goed begrijpt waarom dit een kinderforum genoemd wordt, ga je toch lekker terug naar juicer resourz.
Waar voor mij overigens als krachtsporter kennis verder te zoeken is dan hier.

Ik snap sowieso niet goed wat jij hier komt b**chen in deze sectie.
PL en BB zijn twee verschillende sporten, dat onderscheid moet je wel blijven maken. Iets meer respect voor PL mag wel.
Dit topic ging over Ryu meen ik, je komt hier uit het niets met je slappe gelul en zie waar het topic op uit gedraaid is.

Techniek? Ik heb meerdere filmpjes gezien van Winklaar, zuigt meestal als je kijkt naar PL standaard.
Met je gewauwel:roflol:

Dit getuigd van bijzonder weinig repect.......................:mad:

Traint fouad ook bij Team Inshape?

Ik heb hier de oplossing voor iedereen. Deze man was zowel bb-er als strongman... hij was best wel sterk. :D
Tom Magee ook trouwens. Dus allemaal weer vriendjes.

med_1244354067-Manfred_Hoeberl.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Sibil!

Voor de rest van jullie. Ik kap er inderdaad mee. Ik ga al lang genoeg mee om het verschil te zien tussen de reacties van members in reallife en op dit board. Mensen zoals Xtra Large en Strongman hebben veel frustratie in het echte leven. Waarschijnlijk een k*tkop, klote baan en een nog slechter coïtusleven.

Ik vind het knap dat al jullie beesten 6 jaar achter elkaar kunnen pieken. Petje af! Ik zelf heb de helft van mijn jeugd op tropische eilanden doorgebracht, waarbij ik mijn fysiek en squat prestaties inruilde voor ambities, geld en lekker veel drank. Heerlijk, precies wat je moet doen in je jeugd.

Blijkbaar ben ik nu een fake, omdat ik ( volgens jullie ) op dit moment niet dezelfde stats haal als voorheen. Ik vind het prima, mannen. Ik vertrek straks weer voor een paar maanden naar Caribisch gebied voor het werk. :wave:

I'm out!

Laatst bewerkt:
Tom Magee, daar was ik fan van toen die nog mee deed met strongman wedstrijden. ik vond het wel raar dat hij nooit won terwijl zijn armen 10 cm dikker waren dan van al de anderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven