MuscleMeat

Fullbody workout met Bodyweight Only

Bezoekers in dit topic

Mosquito

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
5
Waardering
0
Hallo!

Ik heb al eens eerder een post geplaatst op dit forum waarin ik aangaf dat ik wou beginnen met spieren kweken, daarvoor heb ik een barbell, dumbbells en een workout bench aangeschaft. Op het topic heb ik een reactie gekregen (waarvoor dank) dat het rippetoe schema voor mij het beste was.

Nu heb ik dat schema uitgeprint (sorry, weer 2 bomen minder!) en eens vluchtig doorgelezen. Nou ben ik erachter gekomen dat mijn 'gear' niet erg geschikt is voor bijvoorbeeld de squat. Mijn spullen heb ik tweedehands gekocht waardoor bankje erg gammel is, overigens zat er ook geen (squat)rack bij waardoor ik niet met het optimale gewicht kan gaan trainen. Verder ben ik niet meer zo gemotiveerd omdat het een hoop (lees)werk is, en ik nogal perfectionistisch ben en alles precies goed wil doen, en dat lukt dus niet helemaal.

Nu kwam ik op Bodybuilding.com deze post tegen, waar je zonder 'gear' een fullbodyworkout kan doen met je eigen gewicht. Nu is mijn vraag eigenlijk, kan je resultaat krijgen met het trainen mbv je eigen gewicht? Dus met situps, opdrukken etc, of moet ik echt aan de gewichten wil ik resultaat krijgen.

Doel is overigens: Buik weg en spieren ervoor in de plaats ;) (full body)
Ik hoop dat jullie er meer verstand van hebben!

Thanks in Advance
Mosquito

Ps: ik heb de zoekfunctie hier al gebruikt, maar kom niet echt het antwoord tegen
 
Laatst bewerkt:
Als je net begint kan je idd wel wat spiermassa en kracht winnen met bodyweight exercices. Je kan dan met het materiaal dat je al hebt een gewoon fullbody schema samenstellen. Stel eens iets samen en post het hier.
 
Back
Naar boven